עבור לתוכן

איך לבדוק אם הבעייה בנתב TP LINK או בספק?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם!

יש לי ראוטר TP LINK כמו זה שמוכרים באייבורי.

בשבוע האחרון כל הזמן מתנתקת לי הרשת האלחוטית בבית.

וכל פעם זה מסתדר רק אחרי שמשחקים עם הראוטר - או שאני עושה לו REBOOT (דרך מסך ההגדרות שלו), או ניתוק וחיבור לחשמל וכדומה (אפילו כמה טפיחות בשיטה הישנה עזרו..).

השאלה היא איך להיות בטוח שזה אכן הראוטר תקול ולא בעיות אצל הספק (ניתוקים וכדומה) לפני שאני רץ לקנות חדש?

תודה לכל העונים..

פורסם

יש לספקית תמיכה טכנית לראוטרים,תבדוק אם יש להם לגבי הנתב שלך,אולי זאת פשוט הגדרה מסוימת.

פורסם

מה הקשר פה לספק אם יש לך ניתוקים מהרשת האלחוטית שלך?

תזרוק את הקקי הזה ותקנה ציוד נורמלי.

פורסם

ניתוקים שחוזרים ונשנים זה לא משהו שבא מספק. תחבר את המודם שלך ישירות לאחד מחשבים ותראה אם יש לך עדיין ניתוקים או לא. אם כן, אז תדע שהבעיה היא מודם או תשתית, ואם לא אז תדע שזה בעיה שבאה מהראווטר...

מה הקשר פה לספק אם יש לך ניתוקים מהרשת האלחוטית שלך?

תזרוק את הקקי הזה ותקנה ציוד נורמלי.

פורסם

מה הקשר בכלל בין ספק לניתוקים ?

עדיין לא שמעתי תקלת ניתוקים בגלל ספק, ומסיבה אחת, אין כזאת!

פורסם
  • מחבר

טוב, תודה, :xyxthumbs:

אני אתחבר ישירות למודם ונראה. אם זה עובד - אז אקנה ראוטר חדש. .

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אחרי שבדקתי שהאינטרנט עובד בסדר בלי הנתב, חבר שיחק לי עם ההגדרות של הנתב (ביטל כמעט את כל האופציות הנוספות - כל מיני פילטרים וחסמים למיניהם)

הנתב עבד שבוע בלי ניתוקים.

עכשיו התחיל עוד פעם להתנתק - לא מחזיק יותר מ- 10 דקות. מתנתק וצריך לעשות לו איתחול.

השאלה שלי היא - יכול להיות שזה משהו בהגדרות של הנתב?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים