עבור לתוכן

בעיית איטיות בגלישה שהנציגים לא הצליחו לפתור

Featured Replies

פורסם

אני גולש דרך HOT ו 014, בחודשים האחרונים חלה איטיות רבה בגלישה

(הגלישה נהיית יותר ויותר איטית עד כדי אי גישה לאתרים, אך כאשר אני מתחבר מחדש המהירות המקורית חוזרת ושוב מתחיל תהליך ההאטה)

ניסיתי לעבור מחיבור עם קבוע לחיבור עם חייגן, ואז במקום להגיע למצב של אי גישה לאתרים החייגן פשוט נותק.

הבעיה היא ש HOT מוכנים לנתר את המודם רק ל 24 שעות, אבל תהליך ההאטה לוקח יותר זמן.

הנציגה של HOT הציעה להתקשר כאשר אני מרגיש האטה / ניתוק, אבל כאשר ביצעתי את זה היא אומרת שהכל נראה תקין במודם.

ההצעה האחרונה שלה הייתה לבטל את powersave של כרטיס הרשת, לדעתי זה לא יעזור, כיוון שכאשר המחשב היה דלוק ודי פעיל התרחש הניתוק.

האם קיימת תוכנה טובה ספציפית שאוכל לנתר בה את חיבור המודם שלי? אני רוצה לתפוס את בעיית התקשורת, ויכול להיות שהיא מופיע לרגעים בודדים.

קצת מידע:

מודם: terayon tj715

win xp sp3

המודם מחובר ישירות למחשב (אין ראוטר).

מחשב נוסף מחובר דרך NAT קווי למחשב המחובר למודם.

netstat מראה כ 5 חיבורים פעילים

no viruses or spywares

בתודה מראש לעוזרים,

ערן.

פורסם

ערן זה נשמע כמו בעיה בתשתית\מחשב\מודם,

זה לא מתאים לבעיית ספק.

אני הייתי מתעקש מול הוט על ביקור טכנאי\החלפת מודם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים