tk4 פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 השאלה היא האם הוא יתמוך בליין הכרטיסים 48XX או שזה מיועד רק לכרטיסים עתידיים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 הוא אכן יתמוך בסדרת 48xx. השאלה מתי זה ימומש.אגב יש סיכוי שיתמוך גם בכרטיסי אנוידיה מאוחר יותר... נאלץ להמתין בסבלנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tk4 פורסם 2009 במרץ 31 מחבר Share פורסם 2009 במרץ 31 מעולה... חשבתי כבר שטעיתי בגלל הPHYSX שיש לNV... קיצר נקווה שזה ימומש עד חודש הבא? או שאני חולם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 האמת שגם אם זה ימומש עוד חודש, הכוונה היא לשחרור כלי פיתוח (SDK) לעבודה עם ה-GPU. עדיין צריך שיפתחו משחקים שמנצלים את זה...וגם אם זה יעבוד עם משחקים ישנים (שכבר שוחררו), זה לא יתרום הרבה כי הם גם ככה תוכננו לחשב havok על ה-CPU, וברמה כזאת שלא ממש צריכה את עזרת ה-GPU.בקיצור, צריך שיפתחו משחקים שיכולים להרוויח מעזרת ה-GPU (למשל עם אפקטים מורכבים כמו cloths והרבה יותר particles) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yfital פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 התקווה הגדולה היא שכולם ישברו ויעבור לשימוש ב-OPENCL (כולל ה-PHYISICS), מה שאומר שכולם ( NVIDIA, AMD, Intel ) יוכלו להשתמש באותו הקוד לפיתוח על ה-GPU.בגדול, NVIDIA פרסמה איזה הצהרונת שהיא חושבת על זה, נקווה שזה יקרה. בסה"כ זה דיי לטובת כולם כי אחרת יהיו בעיות של חברות שלא ירצו לפתח משהו שרק חלק מהאנשים יוכלו להשתמש בו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 כולנו מקווים, אבל לכל אחת מהטכנולוגיות יכולים להיות מעצורים:הפיתוח של ATI + Havok אמנם כבר מבוסס על opencl, אבל בגלל שאינטל קנו את havok והמריבה שלהם עם NV, הם יכולים למנוע מ-NV להשתתף בחגיגה.מצד שני, יש לאינטל אינטרס ש-havok יעבוד על כמה שיותר כרטיסים - לפתות את המפתחים להשתמש ב-havok.הפיתוח\שדרוג של PhysX מבוסס CUDA. טכנית NV יכולים לעשות פורט ל-opencl וזה יעבוד על כרטיסי ATI - לפתות את המפתחים להשתמש ב-physx. אבל בגלל שאנוידיה רכשו את ageia, הטכנולוגיה היא שלהם בלעדית, אז הם יכולים לשחק על זה, כמו למשל לעשות בכוונה שזה יעבוד יותר טוב על כרטיסים שלהם, או בכלל לשמור על בלעדיות ולהשאיר את זה ל-CUDA בלבד.בקיצור, יש פה אינטרסים מנוגדים,תמיכה נרחבת תפתה את מפתחי המשחקים, אבל מצד שני תבטל את הבלעדיות \ היתרון היחסי \ אגו.זה מצב מורכב ומעצבן, אני מקווה שיצא מזה רק טוב ולא איזו מלחמת מנועים פיזיקאלים כתלות במלחמת כרטיסי מסך.אם physx/havok באמת יעבדו על כל הכרטיסים, סוף סוף הפיזיקה תוכל להשפיע על המשחקיות עצמה, ולא רק תוספת אפקטים פיזיקאלים "חסרי משמעות" (ז"א לא יותר מ-eye-candy), כתלות בכרטיס המסך שברשותינו.אבל בוא נאמר שבמקרה הגרוע, תוספת אפקטים כתלות בכרטיס עדיפה על כלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mwafak פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 אף אחד עוד אין לו מושג במה הוא כן תומך... מה שנשאר הור רק לחכות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SuperStyle פורסם 2009 במרץ 31 Share פורסם 2009 במרץ 31 משחקים כמו HL2 ומשחקי SOURCE תומכים ב HAVOKיש באתר של HAVOK רשימה ענקית של משחקים שתומכים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dranzer פורסם 2009 באפריל 1 Share פורסם 2009 באפריל 1 מה זה HAVOK בכלל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 באפריל 1 Share פורסם 2009 באפריל 1 יש ויקיפדיה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.