כמה צריך לשלם לביטוח לאומי כל חודש לאחר שחרור מהצבא? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה צריך לשלם לביטוח לאומי כל חודש לאחר שחרור מהצבא?


liav12

Recommended Posts

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

התעריף לשאינם עובדים ואינם סטודנטים הוא עקרונית 147 ש"ח לחודש. עם זאת, אם לא שילמת יש סיכוי שכבר הדביקו לך ריביות. תתקשר אליהם בהקדם האפשרי, הסדר את החובות ובקש לבטל את הריבית. אל תדחה את זה, מנסיון.

בקש מהם שישלחו לך פנקס תשלומים. כשהם לא ישלחו, תתקשר שוב. אחרי כמה פעמים יש סיכוי שיגיע אליך הפנקס ותוכל לשלם באופן מסודר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מושג אם אפשר לבטל ריביות בקלות על סכום כזה מטורף. לי אישית לא היו הרבה בעיות איתם בפעמים שבהם הייתי צריכה לבטל ריביות אבל היה מדובר על חובות של 300-500 ש"ח ולא אלפים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביטוח לאומי לא מודיעים לך לשלם עד שאתה טורח לבקש פנקסים. מצד שני, הם יוציאו לך צו עיקול בקלות רבה. זה קרה לי כבר פעמיים בעבר עם חובות שפשוט לא הגיעו אלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום סיכוי בעולם שאני נותנת לביטוח לאומי גישה לתוך החשבון שלי. הם הארגון הכי לא מסודר והכי בירוקרטי שיצא לי לעבוד איתו בארץ ואני ממש לא סומכת עליהם שלא יעשו טעויות ויחייבו אותי בשטויות. זה בהחלט קרה בעבר לא מעט פעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסכום שאתה משלם בכל חודש נקבע על פי הערכות ביטוח לאומי לשנה/ תקופה הזו (הוא מבוסס על משהו כמו 5% מההכנסה הממוצעת במשק. לא זוכרת בדיוק). הוא קבוע מראש לכל תקופה. בכל מקרה, הנקודה היא שלעשות הוראת קבע מול ביטוח לאומי אומר שאתה נותן להם את הזכות לגבות על פי הצורך ולא את הזכות לגבות סכום קבוע כל חודש.

אתה לא יכול ללכת לבנק לשלם אם אין לך הודעת חוב/ טופס תשלום, הבנק צריך לראות כמה אתה אמור לשלם ולהחתים לך אישור תשלום על הטופס. אתה יכול לשלם את זה בטלפון או אונליין אחרי שביררת בטלפון בדיוק כמה אתה חייב. את הטלפון מן הסתם תמצא באתר שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...