האם ה E74 הוא ה RROD החדש? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם ה E74 הוא ה RROD החדש?


huber

Recommended Posts

http://www.joystiq.com/2009/03/19/joystiq-survey-xbox-360-e74-errors-on-the-rise-since-nxe/

http://www.joystiq.com/tag/e74/

האתר הבא הרים סקר שבדק את הקשר בין ה NXE ששוחרר ע"י לפני כמה חודשים לתקלת ה E74 שקורית בקונסולה ונראה שמאז השיחרור אחוז המשתמשים שחוו את התקלה עלה בצורה מאוד מורגשת, מה שהוביל לשאלה "האם ה NXE מכביד על הקונסולה וגורם להגברת התקלות?". כמובן שמיקרוסופט לא נתנו תשובה רלוונטית ומי שנתקל בתופעה והקונסולה שלו מעבר לשנה הראש/ונה יאלץ לשלם 100 דולר לתיקון המכשיר.

אותי מדהים מחדש איך כל חצי שנה בממוצע (וזה 3 שנים ומעלה אחרי שהמכשיר כבר נמצא בשוק) צצה לה תופעה/תקלה חדשה במכשיר ואנשים עדיין ממשיכים לרכוש אותה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי. וזה מצדיק שיחרור של מוצר תקול לשוק איך בדיוק?

ד"א - למיטב ידיעתי (ותקן אותי אם אני טועה) לא הייתה קונסולה עם כ"כ הרבה תקלות (הן מבחינת אחוזים והן מבחינת סוגים) כמו ה XBOX360, עובדה שהרשת מוצפת באנשים שמתלוננים על הבעיות בעוד בקונסולות האחרות אחוז המתלוננים ברמת הסטנדרט.

איך שלא תסובב את זה - ה XBOX360 זה מוצר שלא היה צריך להיות משוחרר כפי שהוא, פישלו פה ובגדול והעדר צרכנים שלה שמשכנע את עצמו שוב ושוב שלקנות את אותה הקונסולה שוב ושוב זה דבר נורמלי או לשלוח את אותה הקונסולה לתיקון שוב ושוב זה דבר נורמלי לצערם של כל הצרכנים הנבונים ממשיך לתמוך במוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא מצדיק. אבל זה הרבה פחות חמור ממה שאתה עושה את זה (זה שהאינטרנט היום מאפשר במה כל כך רחבה לא אומר שפעם לא היו כאלה תקלות) וממש לא ה"תכונה" המרכזית של המכשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא עושה כלום מעבר ללהציף/לשתף את האינסוף דיווחים שיש ברשת של אתרים ולקוחות על בעיות כאלו או אחרות - זה הכל.

לצערנו הרב אין סטטיסטיקה רישמית (תחשוב על זה - אם זו לא הייתה בעייה רצינית למה שמיקרוסופט לא תשחרר מידע רישמי שיסתור את הטענות של הלקוחות שמתלוננים?) ככה שאף פעם לא נדע מה היקף התקלות ב באמת אבל עצם העובדה שגם אחרי מעל 3 שנים שהמכשיר בשוק עדיין יש תקלות סידרתיות (כן - אני יודע, בכל מכשיר יש תקלות, אבל ראבק, לא בהיקף שכזה זה בטוח) מוכיח שהחברה במיקרוסופט "זורקים זין" על הלקוחות שלהם. אני אישית משתדל להימנע מרכישת מוצר שידוע שיש לו אחוז גבוה של תקלות, בעיקר כאשר למוצר אין אחריות רישמית שניתן לממש בארץ. אני אישית דחיתי את הרכישה של הקונסולה הזו זמן רב (זה היה אחד השיקולים המרכזיים מבחינתי, אך לא היחיד, בבחירה בין 2 הקונסולות) וכנראה שגם בעתיד הנראה לעין לא ארכוש אותה - אני לא בעד לתגמל חברות שמשחררות לשוק מוצר פגום ביודעין ועד היום קשה לי להבין לקוחות שהחליטו לרכוש את המוצר גם אחרי הידיעה הברורה שי להם סיכוי רב להיתקל בבעייה זו או אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TeaTime, ה"פגיעה" שאתה מתאר היא תיאורטית בלבד, אני לא מרגיש שום חסך בחיים שלי, בטח לא ברמת ה"גיימר" החובבן שבתוכי. למזלי הקונסולה שבביתי מספקת לי חוויה אדירה ולצערי המצב הוא כרגע שגם אם אחליט כן לצרף קונסולה נוספת, לא יהיה לי זמן להקדיש לה (כבר כיום חצי מהמשחקים שאני רוצה לשחק ב PS3 לא יוצא לי עקב מחסור בזמן פנאי). אבל אנחנו סוטים מנושא הת'רד, אני רוצה לדעת אם מישהו פה נתקל בתופעה. לפי הדיווח זה תופעה די נפוצה ומוזר לי שאף אחד בפורום לא נתקל בה.

ד"א - "לחימה בתחנות רוח"? הפכת אותי לדון קישוט? לא הגזמנו קצת? :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשכחו גם שבמחיר של PS3 אחת אפשר לקנות עכשיו 360 אחת ולשים את הכסף בצד בשביל האחת הבאה בשביל אם וכאשר זאת תתקלקל, ואז גם נשארים דברים מהנוכחית שאפשר להשתמש בהם כמו שלטים...

איך שלא תהפוך את זה ה PS3 פשוט לא משתלמת מספיק בשביל להצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת הריי ברור שהוא מחרטט או שהוא קנה מכשיר שבא דפוק מהחנות.

הJASPER צריך ליהיות דגם אמין כי הGPU שהוא הבעייתי יהיה סוף סוף 65NM מה שלא היה בפאלקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.joystiq.com/2009/03/19/joystiq-survey-xbox-360-e74-errors-on-the-rise-since-nxe/

http://www.joystiq.com/tag/e74/

האתר הבא הרים סקר שבדק את הקשר בין ה NXE ששוחרר ע"י מיקרוסופט לפני כמה חודשים לתקלת ה E74 שקורית בקונסולה ונראה שמאז השיחרור אחוז המשתמשים שחוו את התקלה עלה בצורה מאוד מורגשת, מה שהוביל לשאלה "האם ה NXE מכביד על הקונסולה וגורם להגברת התקלות?". כמובן שמיקרוסופט לא נתנו תשובה רלוונטית ומי שנתקל בתופעה והקונסולה שלו מעבר לשנה הראש/ונה יאלץ לשלם 100 דולר לתיקון המכשיר.

אותי מדהים מחדש איך כל חצי שנה בממוצע (וזה 3 שנים ומעלה אחרי שהמכשיר כבר נמצא בשוק) צצה לה תופעה/תקלה חדשה במכשיר ואנשים עדיין ממשיכים לרכוש אותה...

יש כתבה שמדברת על זה שזה כניראה יותר נפוץ בדיגמי פאלקון החדישים יותר

כי היה איזה שינוי חומרתי בהם

אבל כרגע אף אחד לא יודע עד כמה הבעיה נפוצה

אולי זה זניח מאוד ופחות מי 1% חוטף ואולי זה יותר אבל בגלל הRROD כל פעם שיש תקלה ב360 כולם מדווחים על זה ישר

בכל מיקרה

Yesterday I thought it might be due to the change in memory location in the Falcon revision 2 motherboard that Ben Heck first noticed. They had moved the RAM from the underside of the motherboard to the top when they started the batch of Falcon's that included the 60-gig hard drive in early summer 2008. There is a theory that the rise in E74 errors might be due to the new NXE software but I don't think so. Check out the Google trends for "E74" it looks like it started spiking after the changes to the Falcon memory in summer 2008. The problem existed before the launch of the NXE.
Microsoft made a lot of a Falcon based Xbox 360 and there are still bunch of them on the store shelves. We don't know if the Jasper will be more resistant to the E74 error and we don't know if more Falcon based Xbox 360 system will continue to get the E74 hardware failures. The weird thing is that we can't tell if the E74 is a 1 in 100,000 failure or 1 in 1,000 and they all started posting on the internet. Everyone has such a bad taste in their mouth from the RROD epidemic that MS better be very careful how to deal with e74 issue. I never got the RROD until I did and that was the last thing my first Xbox 360 ever did. Video games are supposed to be fun and having to worry about premature and sudden death of your game system is without a doubt not fun.

http://blog.seattlepi.com/digitaljoystick/archives/164682.asp?from=blog_last3

אני לא חושב שזה גדול כמו הRROD

אבל אם זה יגיע לפירסום נרחב די בטוח שזה יפגע להם במכירות גם אם בסוף יתברר שזה זניח

נו באמת הריי ברור שהוא מחרטט או שהוא קנה מכשיר שבא דפוק מהחנות.

הJASPER צריך ליהיות דגם אמין כי הGPU שהוא הבעייתי יהיה סוף סוף 65NM מה שלא היה בפאלקון.

תאורטית יכול להיות JASPER אם RROD כי זה סך הכל מסמל תקלה במכשיר

השאלה הגדולה זה האחוזים גם הWII או הPS3 יכולים לקבל תקלה חמורה אבל בסופו של דבר בודקים אחוזים ולא אם זה אפשרי תאורטית או לא

סתם לדוגמה אם JASPER מקבל (לצורך הדיון ) RROD אחד ל100000 מכשירים זה בסדר גמור ולא צריך להתלונן על זה

וגם באחוזים כאלו נמוכים קשה מאוד לבדוק כי הרבה פעמים החברה לא תקבל דיווח על זה

כי לא כולם יממשו אחריות אם זה בגלל יבוא אפור לארצות אחרות או בגלל שניגמרה תקופת האחריות וכו

ואז החברות פשוט אומרות שיש פחות מי 1% תקלות וסוגרות עניין

הRROD בדגמים הישנים כניראה חרג מאוד מי האחוזים הסבירים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דקטור - 2 XBOXים (ארקייד + פרימיום) עוברים את המחיר של PS3 ואם תוסיף עלות של LIVE כל שנה - אז אפילו עוד יותר קרוב.

חוץ מזה שאני מעדיף מכשיר אחד שיפעל מאשר 2 שאולי יתקלקלו.

לגבי אחוז התקלות הקטן החדש - קשה לי להאמין , אם היה לא כ"כ נפוץ - לא היה מדווח כ"כ מהר.

אבל נו מילא.

ליביו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לדעת מה האחוז תקלות על פי כמה עשרות תלונות כשמוכרים מיליונים (למרות שעלול להיות גבוה אני לא מכחיש)

מה שכן גם אם ניקח החשבון שעד שהראשונה תתקלקל המחירים ירדו עוד קצת וגם הרבה פעמים יוצאים בנדלים שכוללים משחקים שווים ככה שהטיעון שלי אולי טיפה מוגזם אבל לא בלתי הגיוני...

בסופו של דבר אנחנו בכלכלת מיתון וכולם מרגישים את זה וסוני ירגישו את זה בגדול כשאפשר לקנות 360 ב199$.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...