חלוקה אופטימלית של HD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חלוקה אופטימלית של HD


yaniv55

Recommended Posts

שלום ,

כיום יש לי כונן קשיח אחד בנפח 250גיגה ( 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500YS ) ,

המחולק : C:\ 49גיגה , ו הStorage שכולל בתוכו את תיקיית ה TEMP, ה INCOMING ושאר האיכסון של אימיול /טורנט ב 185 גיגה הנותרים .

אני מקווה שמחר תסתדר לי הבעיה ב כונן טרה החדש שקניתי Hd103UJ ואז יתווסף לי עוד קצת נפח :-)

ולשאלות :

1. אני מתכוון שכל ה טרה יהיה כונן אחד , ולבצע את החלוקה הפנימית ע"י תיקיות . ( כלומר לא לחלק ל 2 או יותר כוננים לוגיים ) . האם יש בעיה או הסתייגות לגבי זה ?

למדתי בעבר על בשרי ::) שכדאי להפריד את הכונן הלוגי של מערכת ההפעלה מזה של שאר ה STORGE , כאן אני מתכוון להקצות כונן שיהיה בעיקר ל STORAGE .

2.אני מתכוון להעביר את כל האיכסון לכונן החדש ולפנות לי מקום ב . היות שתיקיית TEMP (גם ב אי מיול וגם בטורנט ) היא תיקייה ש"עובדת יותר קשה" בזמן הורדות , איפה עדיף להגדיר אותה ?

בכונן טרה ?

או להשאיר בכונן הנוכחי שמצד אחר אמור להיות כונן עמיד במיוחד (24/7 ) , אבל מצד שני יושבת עליו מערכת ההפעלה ( על ה C של אותו כונן פיזי )

3."תקופת הרצה" - האם קיים דבר כזה בדיסקים קשיחים ? כלומר האם ביום/יומיים/שבוע הראשונים לא "לקרוע" את הדיסק , כדי שאח"כ יעבוד יותר טוב .

4.בדיקות לדיסק - האם יש איזשהן בדיקות שכדאי לעשות לדיסק החדש ע"מ לוודא שאין בו בעיות או בעיות עתידיות? האם יש תוכנות שבודקות זאת ?

5. שאלה עתידית : האם בפירמוט/התקנה הבאה מחדש של המחשב כדאי לשקול להעביר את מערכת ההפעלה לכונן החדש(כונן לוגי נפרד כמובן :) ) , או להשאיר כמו שהיום ב ? אני מעדיף להשאיר ,אבל אם יש שיקול אחר אשמח לשמוע.

6. המלצות נוספות יתקבלו בברכה

כמו תמיד , הרבה תודה על העזרה והייעוץ ,

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לא

2. עדיף בכונן החדש שכן הוא מהיר יותר

3. לא- אין דבר כזה

4. אתה יכול לבדוק ערכים של SMART עם תוכנה כמו HDTune או SpeedFan (השוואה ברשת שזה טוב יותר), ואתה יכול להריץ כלים לבדיקת הכונן.. חפש באתר של סמסונג, אמורה להיות להם תוכנה יעודית לכוננים שלהם כמו SeaTools של ו- Diagnostics של .

5. הייתי שוקל זאת בידיוק כמו שאלה 2, כי זה מהיר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...