מה זה תחנת עגינה? איזה יצרן מחשבים מומלץ? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה זה תחנת עגינה? איזה יצרן מחשבים מומלץ?


אבי_28

Recommended Posts

זו תחנה שאליה אתה עוגן את הנייד שלך.

לתחנה זו אפשר לחבר מקלדת, עכבר, מסך וכו'. אין לתחנה זו מעבד או וכו'. ואז כאשר אתה מחבר את הנייד שלך אליה, אתה יכול לעבוד ביתר קלות.

תעשה חיפוש לתחנת עגינה ב ZAP או משהו כזה ותראה מה יש לה להציע.

פשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום אבי וברוך הבא לפורום,

איחדתי לך את הת'ראדים, אין צורך לפתוח שלושה ת'ראדים שונים בנוגע לשאלותיך לגבי המחשב שאתה קונה, בבקשה רכז את כל השאלות כאן. תוכל לערוך את הכותרת כך שתשקף את הנושא המשותף.

לשאלתך, אין חברת אחת מומלצת באופן גלובלי. לכל יצרן יש מחשבים טובים יותר ופחות ומומלץ להשוות לפי דגם. עם זאת, בקניה של מחשב יד שניה הייתי מתמקדת בסדרות עסקיות שכן האיכות הגבוהה מאפשרת למצוא מחשבים במצב טוב ובמחיר נמוך יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

chenrp - אפשר עברית בבקשה?מה זאת אומרת עוגן את הנייד שלי? מה זה פה? ספינה? תאמין לי שאני לא צוחק אלא מדבר בשיא הרצינות !!!!!!!!!!!!!!!!

זה הנייד הראשון שאני הולך לקנות ויש פה מושגים שנשמעים לי כמו יפנית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למה אני אמור בכלל לחבר את המקלדת והעכבר שלי לתחנת עגינה (שאין לי מושג מה זה) אם אני יכול (וזה מה שאני הולך לעשות) לחבר את העכבר לנייד עצמו !!!!!!!!!

אם אפשר לתת הסבר פשוט יותר אודה לך.

tgolin - תודה רבה.לא ידעתי שאני צריך לאחד את הכל. להבא אעשה זאת (נ.ב - יש לך פורום נהדר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחנת עגינה(Docking Station):

משתמשים רבים מוצאים שהמקלדת והעכבר של המחשב הנייד אינם נוחים לעבודה ממושכת וגם המסך קטן מדי. עבור אלו קיימת תחנת עגינה. תחנת עגינה מתחברת אל הנייד דרך חיבור מיוחד (חיבור בודד) ומכילה מאחור מבחר חיבורים סטנדרטיים למקלדת רגילה, עכבר, רשת, USB , מסך וכו'. את תחנת העגינה מחברים לציוד מחשב רגיל במשרד או בבית ואז כאשר מגיעים מן הדרך, מכניסים את המחשב לתחנת העגינה בפעולה פשוטה ואז הקלט של המחשב הופך להיות המקלדת והעכבר והפלט הופך להיות

המסך החיצוני. גם כך אפשר לחבר לנייד ציוד חיצוני דרך חיבורים רגילים, אבל היתרון כאן הוא בחיבור פשוט ומהיר. תחנות עגינה פשוטות עולות כ - 500 ש"ח ויש כאלה מתוחכמות שמחירן מגיע לאלפי שקלים.

קרדיט PHOBIA.

מקווה שעזרתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קח נשימה עמוקה, אנחנו נפתור את הסוגיה הזו. ;)

Docking Stations 101:

תחנת עגינה היא מין תושבת (ובזה אני מתכוונת למרובע פלסטיק שחור עם בליטות/ חורים/ חיבורים וכהנה). להלן המחשה ויזואלית לדוגמא:

http://www.powerbrixx.com/images/SKU_6625_1_ThinkPad_Mini_%20Dock_PB.jpg

חתיכת הפלסטיק השחורה שלפנינו יושבת אצלך בבית על השולחן ואליה אתה מחבר את כל ההתקנים החיצוניים שלך (חשמל, מסך, מקלדת, עכבר, וכו'). כאשר אתה מגיע הביתה מיום ארוך בעבודה/ לימודים, אתה "עוגן" את המחשב שלך אליה - כלומר במילים אחרות מניח אותו בתוך/ על גבי חתיכת הפלסטיק השחורה.

ברגע ש"עגנת" את המחשב שלך בתוך חתיכת הפלסטיק, הוא מתחבר בבת אחת לכל אותם התקנים שמחוברים דרך קבע אליה. Huzza!

יש לציין כי על מנת שהמחשב שלך יוכל להתיידד עם הבליטות של חתיכת הפלסטיק השחורה, הוא נדרש לחורים תואמים. במילים אחרות - הוא צריך יציאה ייעודית וכל תחנת עגינה מתאימה לניידים ספציפיים.

יתרון אחר שיש לתחנות עגינה הוא שהן מספקות יציאות וחיבורים נוספים שלפעמים לא קיימים או קיימים בכמות בלתי מספקת על הנייד עצמו (זה נע מחיבורי ליציאות דיגיטליות לכוננים אופטיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

chenrp - לא הבנתי את המשפט הבא:

הקלט של המחשב הופך להיות המקלדת והעכבר והפלט הופך להיות

המסך החיצוני.

tgolin - את כל ההתקנים החיצוניים שהזכרת אני מכיר מלבד "חשמל".

ועדיין למרות ההזסברים המפורטים הדבר הזה שנקרא "תחנת עגינה" נראה לי טפשי ומיותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...