עזרה בבחירת אוזניות גיימינג 500,600 שקל + עזרה עם כרטיס קול - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת אוזניות גיימינג 500,600 שקל + עזרה עם כרטיס קול


SleepingSky

Recommended Posts

שלום :)

אני מחפש גיימינג באזור ה500 600 שקל.

יש לי 3 התלבטויות ואני אסביר..

ראשית יש לי את ה Barracuda של Razor ששמעתי פה בפורום שהם ממש לא טובות ולא כדאי עליהם.. אבל על Reviews שקראתי באינטרנט דווקא הבנתי שהם מצוינות, למה יש את ההבדל הזה פה?

השניות הם הMedusa, שעוד לא קראתי עליהם אבל פה בפורום הבנתי שהם יותר טובות מהBarracuda, ואני מעדיף 7.1 על 5.1 כמובן אבל אני לא בטוח שאני ארגיש את ההבדל באוזניות אבל תעזרו לי פה.

האוזניות האחרונות הם הPlantronics GameCom 777 שאותם יש לחבר שלי וניסיתי אותם והם היו אחלה, שומעים מצוין ונוחות סבבה.

מה שאני מחפש פה זה כמובן שמיעה טובה בגיימיניג בלבד מוזיקה וסרטים אני שומע ברמקולים שלי (2 סטים של ATP3 שמוגדרים כ 5.1 וזה אכות מדהימה חיחי) אז האוזניות הם לגיימינג בלבד, שיהיו נוחות כמובן ואיכות שמיעה טובה ואיכותית עד כמה שאפשר, גם איכות מיקרופון חשובה לי, שיהיה מנטרל רעשים ודברים כאלה, שכמובן שהכבל יהיה ארוך מספיק ושיהיה אפשרויות של שליטה אבל הבנתי שיש אותם באוזניות שבחרתי אבל אני עדיין פתוח להצעות של אחרות. ושהתקציב ינוע בין 500 ל600 שקל, נגיד הBarracuda עולה 650 וזה הכי רחוק שאני מוכן ללכת.

בנוסף לכך יש את בעיית כרטיס הקול, הכרטיס קול שלי הוא מובנה בלוח אם אבל לדעתי הוא טוב מאוד בגלל שזה מאוד מכובד ויקר יחסית GA-X48-DQ6, אז אני לא ממש מבין בזה אז רציתי לדעת אם הכרטיס קול הזה טוב אם שצריך לקנות כרטיס קול בנפרד, אם אני כבר קונה כרטיס קול כמובן שזה יהיה משהו איכות ולא זבל וזה יאלץ לחכות אבל בינתיים אני רוצה לדעת אם הכרטיס הנוכחי מספיק טוב לשמיעה איכותית, אני שומע טוב מאוד אבל אין לי דרך להשוות.

תודה לעוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך על הברקודה בראש שקט - מי שכותב שמדובר באוזניות גיימינג גרועות מחרטט. רק קח לתשומת ליבך שהן לא "הדבר" למוסיקה וסרטים.

אני לא ממליץ לך לשדרג את כרטיס הקול - מכיוון שלא מדובר באוזניות ברמה "עילאית" אלא פשוט באוזניות איכותיות במיוחד, אני בספק אם תרגיש הבדל באיכות הצליל בין כרטיס מבונה לבין אחד ייעודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה :)

עקב עוד כמה גישושים בגוגל החלטתי שאני קונה את הבארקודה וכרטיס קול אני אקנה אולי בעתיד.

כבר ביצעתי את ההזמנה.

תודה לכולם (לעומרי -_-")

אבל אני אשמח לשמוע עוד דעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...