שאלה בפוקר - מה הייתם עושים בסיטואציה הזו? (5 CARD D - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בפוקר - מה הייתם עושים בסיטואציה הזו? (5 CARD D


likantrop

Recommended Posts

אוקיי, אז הייתי רוצה שכל אחד שמשחק, ירשום מה לדעתו הדבר הכון לעשות בסיטואציה הזו וכיצד הוא היה נוהג (ולנמק כמובן).

המשחק: 5 CARD DRAW.

יש לכם כ1600 דולר.

ביד אתם מחזיקים 3 מלכים ו2 מספרים(שונים). היד סופית, אחרי שהחלפתם.

על השולחן יש כ 200$. (או שזה היה 150?...)

מולכם יש 2 שחקנים פעילים.

עשיתם תור שבו הצעתם 60$.

השחקן הבא (שחקן א'), מעלה ל 120$. יש לו כ1000$ (פלוס מינוס אולי 1100 אולי 1200).

שחקן ב' פורש.

מה אתם עושים?

מעלים?(מינימום פי 2, כלומר ל320$). משווים? מתקפלים?

אל תשכחו שהיריב גם מבלף מפעם לפעם ואולי הוא רוצה פשוט להכניע אותי?

תזכרו לנמק.

כמו כן רישמו את הרמה הכללית שלכם בפוקר, (מתחיל לא משו, מתחיל טוב, מתחיל מעולה - וותיק לא משו, וותיק טוב, וותיק מעולה - מקצוען לא משו, מקצוען של אליפויות, אלוף העולם).

כאשר "לא משו"- זה ברמת משחק של כ 20%-30% תחתונים בתחום.

"טוב"- מביס את כל ה"לא משו" ונמצא בין 31%-80%.

ו"מעולה" נמצא ב20% העליונים של התחום.

כל אדם בתחום גבוהה יותר, יביס כמובן כל אחד בתחום שלפניו (לדוג' "וותיק מתחיל" יותר טוב "ממתחיל מעולה").

יאללה, תפגיזו! אשמח לדעת אם המהלך הבא שלי היה טיפשי. :P

תודה! :)

עריכה-

אציין רק שמדובר במשחק באינטרנט לא סביב שולחן.

ותוספת (מתוך התגובה שלי לWEREWOLF)-

בנוגע לאופי של היריב (שכחתי לציין את זה בתנאים), זה באמת היה קצת קשה, בניגוד ל3 האחרים, שאחד היה יותר שמרן, ואחר היה יותר פזיז, "שחקן א'", היה היכן שהוא באמצע, הוא כבר ביצע כמה בלופים שנחשפו וכמה הימורים והעלאות(קטנות יותר אמנם) שאחריהן הוא ויתר, אבל היו לו גם ניצחונות, והוא לא מאלה שמתביישים להתקפל. קיבלתי ממנו תחושה כללית שהוא מסוגל לבלף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך לשחק בשולחן ולדעת את השחקן

בלופר/שמרן

לראות את הפנים שלו אולי איזה חיוך או היסוס וככה לדעת מה לעשות אי אפשר סתם ליזרוק לך תשובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

WEREWOLF

:)

לא לא, מדובר במשחק באינטרנט (לא על כסף אמיתי, תודה לאל).

בנוגע לאופי של היריב (שכחתי לציין את זה בתנאים), זה באמת היה קצת קשה, בניגוד ל3 האחרים, שאחד היה יותר שמרן, ואחר היה יותר פזיז, "שחקן א'", היה היכן שהוא באמצע, הוא כבר ביצע כמה בלופים שנחשפו וכמה הימורים והעלאות(קטנות יותר אמנם) שאחריהן הוא ויתר, אבל היו לו גם ניצחונות, והוא לא מאלה שמתביישים להתקפל. קיבלתי ממנו תחושה כללית שהוא מאוד מסוגל לבלף.

עכביש,

חחח, יכול להיות שקצת סיבכתי את כל שיטת דירוג הרמה... P:

אני מניח שאתה שחקן מנוסה...?(וותיק).

למה משווה? יש לך 3 מלכים, רוב הסיכויים שאין לו משהו כזה, יד טובה כל כך לא תבוא אליך בקרוב, ואם אתה תעלה אולי הוא יחשוש מאיבוד הסכום שהוא השקיע עד עכשיו (הרי החלק היחסי של הההימור מכל מה שיש לו, הוא די ניכר) וינסה להפחיד אותך.

איזה חלק מהקופה, לדעתך, כדאי לסכן עבור 3 מלכים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה הכל לפי הוותק של ההיכרות בינכם , זה חשוב מאוד מה יש לך ביד אבל יותר חשוב ההרגלים שלך שהוא מכיר אותם , המשחק מבוסס על סיגנון משחק שאתה משנה לו , הייתי משחק עם אחד שכאשר הצצתי לו בקלפים ראיתי שהוא היה מתקפל עם שלישיה מפני שהקופה לא הייתה "חמה" מספיק והוא לא רצה לקחת מעט כסף כלומר הוא היה מעדיף להפסיד כסף קטן , מאשר לחשוף את המרחק שהוא מוכן ללכת עם שלישיה , אתה מבין מה אני אומר ? כלומר צריך לדעת לא רק מה היריב שלך חושב על היד שיש לו אלא גם מה הוא חושב על היד שלך ומה הוא חושב שאתה עושה עם יד כזו .

אז לפי הבנתי משחק של שלושה שחקנים לא ירוץ על קופות חמות שעובדות הרבה , כלומר הוא מרים אתה מרים וכו' אלא יותר על סכומים קטנים וכאן העיקרון משתנה , השחקנים רוצים לקחת מה שעולה והמנצח יהיה זה שהיה לו הכי הרבה מזל וקלפים יותר מוצלחים במשך כל הערב - לכן שלישיה לעניות דעתי שווה 120 $ אבל לא לרוץ איתה ( כמובן זה בהנחה שאני לא יודע כמה קלפים הוחלפו ומה הם היו וכו' כמו כן אינני יודע את הפסיכולוגיה של השחקנים מימול ) וחוץ מיזה אתה כבר 60 בפנים , כמו כן אינני יודע מהיא האסטרטגיה שאתה נוקט בה כלומר כמו איזה טיפוס אופי אתה רוצה להצטייר ( כדי שתוכל להפתיע ) , משחק זה כמו שתיארת אותי מאוד ישעמם - כלומר לשחק שלושה שחקנים פוקר , צריך סכומים גדולים מספר מועט של ידיים לגמור את הסולד אחד לשני וזהו , כי מבחינת הסיכויים אם משחקים על סכומים קטנים המשחק כזה הוא יותר העברה של זמן מאשר משהו אחר ( למרות שבסכומים שציינת השחקנים יכולים לגמוקר סולד במספר משחקים )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחשיב את עצמי כשחקן פוקר מתחיל מתחיל להבין עניין חח (אולי בגלל שאני קורא יותר מדי חומר בנושא).... איך שלא יהיה אם מדובר ב LIMIT ולפי מה שהבנתי מדובר ב LIMIT

המשחק כפה עליך להכפיל ולקוות שהוא יכפיל שוב.

הציפייה שלך היתה להגדיל את ה POT בייחוד שזו יד מאוד חזקה מול 2 שחקנים. כמובן שתלוי גם מה היה המיקום של כל אחד בשולחן.

בכל אופן אם היה Showdown אתה יכול בדיוק לדעת אם שיחקת נכון או לא.

לפי המשפט הבא:

"אם שיחקת שונה מאיך שהיית משחק אם היית יכול לראות את הקלפים של היריב שלך אז בעקרון עשית טעות" (טעות לא במובן השלילי אלא פשוט שיחקת שונה מהדרך בה היית צריך לשחק)

באותו אופן אם הוא שיחק שונה מאיך שהוא היה משחק אם הוא יכל לראות את הקלפים שלך אז הוא עשה טעות.

ב NL העניינים מסתבכים הרבה יותר. :]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכביש,

כן זה היה 4 אנשים (מקסימום מקום ל-5 ואני לא בטוח שבCARD DRAW בניגוד ל הולדם' יש מקום להרבה יותר, כיוון שהרי מספר הקלפים שמחולק הוא גדול יותר), ואמנם זה לא היה מהיר, אבל בהחלט באיזה שעתיים - שלוש- ארבע, עברו שם כמה אנשים שהפסידו את כל מה שהיה להם(בין 700 ל 2000$) וכמה שחקנים שעלו לא רע.

שלישיה (ואל תשכח - מלכים), אתה אומר 120$( שזה בערך7% מהקופה שלי)? 120$, תוספת או הכל? כי הרי היה לי עוד כסף מושקע שם והוא דרש תוספת של 120. ולמה דווקא התחשיב הזה? או שזה אינסטיקטיבי? כי מבחינה סטטיסטית ההסתברות לשלישיה היא כ2.5%. וחזק יותר, אף פחות (סטרייט- 0.39%). לכן אני מתקשה לייחס נוסחא מתמטית לכמות הרצויה לסיכון.

המשחק שלי גם היה מעורב עם נטיה לכיוון השמרני. ואגב, יש גם הרבה ידיים, שצריך לוותר ובממוצע יוצא שעלות כל יד היא בערך 20-40$, צריך לקחת גם את זה בחשבון.

אגב, במהלך הזמן ששיחקתי, עברתי מ2000 ל 4000 ומ 4000 להתרוששות, כך שדווקא היה לי מעניין. :P (למרות שהמינימום לא היה גבוהה 20$).

DA FUNK

היה עימות, אבל כולנו חכמים בדיעבד... ;D

הוא קיבל , ואילו ידעתי את קלפיו וודאי שהייתי מתקפל על ההתחלה, אבל ברוב המקרים, התקפלות עם 3 מלכים היא טירוף ולכן אני מנסה להבין כיצד אחרים היו נוהגים. מה הלקח שעלי ללמוד מהסיפור הזה? אני יודע שיש שם משהו, זה מנצנץ בזווית העין, אך כשאני מסתובב ומנסה למקד את המבט, הדבר נעלם. :)

חחח, אני עדיין לא מוכן לNL.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MUNKY

למה FOLD? באיזה מצב לא היית מתקפל?

DAC

אתה מתכוון שאתה מנצח 72% מהאנשים שאתה משחק נגדם?

כן, זה מה שעשיתי (העליתי). אוקיי, אז הוא מעלה בחזרה, מה אתה עושה? ובמה לדעתך שונה הסיטואציה עכשיו ממה שהיה מקודם? נכון הוא מוכן לסכן יותר אבל יכול להיות שווקא בגלל שהוא סיכן יותר כסף מקודם בשביל הבלוף, יש לו עכשיו מוטיבציה גבוהה יותר לבלף...

TEA TIME

למה אתה אומר את זה?

הרי יש שחקנים שמרוויחים מהמשחק (אני מתכוון למרוויחים באמת ולא "הרווח" של המהמרים. פרנסה, בניגוד להימורים שזה שריפת כסף), וכיוון שסיכויי החלוקה שווים לכולם, זה לא אמור להיות ככה בהימור רגיל.

אחרי הכל, יש את גורם הבלוף ושחקנים שקל לקרוא ולשלוח להם מסרים שקריים.

SHEM86

אממ...זה משנה?

אני לא זוכר בדיוק, אבל נדמה לי זוג מלכים.

והולד'ם זה אחלה, בעתיד אני אכנס לזה יותר, אבל בנתיים אני מוצא את הDRAW מושך יותר, לא יודע למה, אולי בגלל שהוא יותר חד משמעי... :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...