פורסם 2009 במרץ 1016 שנים מדובר בחברה אשר עושה שימוש בקו של סלקום (שיחות מקומיות) כדי לעשות צינתוק, שיטה חדשה לעקיפת חוק הספאם.אני כבר הוספתי לחסומים שלי בסלולרי ואני מתכוון גם לפנות לסלקום ולהתלונן. מציע גם לכם להציק להם.עצה שלי: כנסו לגוגל וחפשו אחר @cellcom.co.il, הכניסו את כל הכתובות ל-BCC ושלחו לכולם מייל ותתלוננו.אולי אם נספיק כל עובד סלקום שהמייל שלו פורסם באינטרנט, הם יבינו שנמאס לנו מהנוכלים שהם מוכרים להם קווים.
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים זו לא הכוונה שלי.השאלה אם הם מרוויחים משיחה נכנסת? יש קווים שכל דקה נכנסת הם מרוויחים כסף. וזה עולה לנו המון.השאלה מי זו החברה? אולי כדאי לתת עליה יותר פרטים ולפרסם שהיא ספאמרית.
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים כבר היה דיון על זה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=396104.0יש שם קישורים לכתבות על כל הסיפור הזה של הצינתוקים.
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים מחבר חבל שבדיון הקודם לא רשמו את כל המספר. אין שום דבר להסתיר, צריך שכולם ידעו על כך.
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים הם יבינו שנמאס לנו מהנוכלים שהם מוכרים להם קווים.סליחה, אבל ברגע שאני בתור חברה פרטית מכרתי למישהו קו וקיבלתיעל זה כסף, נגמרת האחריות שלי.למה לסלקום צריך להיות איכפת מזה שמישהו משתמש בקו הזהלבצע סוג של ספאם(בעיקר שיש אנשים חכמים מספיק כדי לחזורלמספרים כאלה שעשו לה צינתוק).
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים מה פיתאום הקווים הם שייכים לחברה / ציבור / עם הן מוכרות את רשות הציבור ולא את מה שהן מיצרות .החברות הסלולריות מקבלות מנדט למכור אותם בשם הציבור כחלק מהמכירה הם מחוייבות לפיקוח ולאחזקה של תשתית הקו שמשמש לביצוע העברה , יש להם אחראיות .שלא לדבר על האפשרות לתבוע יצרנית / חברה המתחזקת אמצעים לביצוע עבירה קרי קו ותשתית .על כל מקרה אלו הם עינינים לבית משפט / תקנות משרד התקשורת וחקיקה .אני יכול להגיד שהיו תקדימים שבהן אזרחים תבעו וזכו עבור מוצרים שנמכרו והחברה המייצרת לא עשתה מספיק כדי להגן על הצרכן מפני פגיעה - ראה אפילו דבר קיצוני כמו טמפרטורה של קפה שנמכר חם מידיי לטענת התובעת שזכתה .
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים מחבר (בעיקר שיש אנשים חכמים מספיק כדי לחזור למספרים כאלה שעשו לה צינתוק).אתה מודע לעובדה שבמאה ה-21 יש אנשים שעיקר העבודה שלהם היא דרך הטלפון הסלולרי.הווה אומר, הם משתדלים לענות לכל או למרבית השיחות הנכנסות כי יכול להיות שזה לקוח שמחפש אותם.חלק מהשירות שהם נותנים זה לחזור חזרה ללקוח. אז למה הם צריכים לממן את אותן מספר שניות עד שהם הבינו שבעצם עובדים עליהם?אתה יודע כמה כסף עושה סלקום מכל "הטעויות" האלה כביכול? למקרה ששכחחת, מרבית הלקוחות של החברות הסלולריות עדיין משלמים לפי "פעימות".
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים בעקבות הוראות משרד התקשורות, השתלום עבור שיחה בארץ מחוייב ע"פ שנייה בודדת.כתבה על הנושא הזה (ועוד מספר דרכים שמניבות לחברות הסלולר רווחים גדולים)התפרסמה באתר הבא:http://thecom.co.il/article.php?id=6332
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים עצה שלי: כנסו לגוגל וחפשו אחר @cellcom.co.il, הכניסו את כל הכתובות ל-BCC ושלחו לכולם מייל ותתלוננו.אולי אם נספיק כל עובד סלקום שהמייל שלו פורסם באינטרנט, הם יבינו שנמאס לנו מהנוכלים שהם מוכרים להם קווים.סליחה, אבל אני לא רואה איך הטרדה של אנשים פרטיים שבמקרה עובדים בסלקום (למשל, סוכני מכירות או אנשי תמיכה טכנית) היא ראויה במאבק הזה נגד ספאמרים שהקשר שלהם לסלקום היא בכלל נסיבתי לחלוטין.
פורסם 2009 במרץ 1016 שנים מחבר גם אני לא רואה כיצד אוהל מחאה מול משרד רוה"מ שעושה בלגן לאנשים שחיים ו/או עובדים בסביבה הוא ראוי במאבק זה או אחר.אבל מה לעשות, משהו שאל אותי?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.