עבור לתוכן

האם פילטר טלפון ל-ADSL צריך להיות על כל שקע בבית ?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

זה לא המודם כי יש לי שני מודמים והניתוקים קורים שניהם.

התדירות ? לפעמים חמש ניתוקים תוך חמש דקות לפעמים 10 שעות של שקט (בדרך כלל בלילה או בשעות הבוקר כמו עכשיו, נראה לכם שהבעייה נובעת ממספר הטלפונים והנקודות על הקו ?

כי נתוני הקו (כשהוא מסונכרן ועובד) לכשעצמם, מצוינים.

  • תגובות 35
  • צפיות 20.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קובי, תעשה קו Dedicated ל ADSL ואפילו לא תזדקק לפילטר. או שתעבור לכבלים.

פורסם

למה לעזאזל יש לך 15 טלפונים בבית?

יש לך 15 חדרים (אני מחשיב בפנים מטבחים, סלונים וכו')?

אצלי אני מנסה לחשוב על טלפונים, ואני לא רואה צורך ליותר מ10-11 טלפונים, וגם זה מוגזם.

פורסם

לפי הפרשי הזמן שאתה מתאר זה נשמע כאילו זה קורה שמישהו מנסה להרים את הטלפון.

בזמנו שהיו לי בעיות ניתוקים בבזק חשבו שהבעיה בתשתית החיצונית, ובסוף הסתבר שהיה איזה מכשיר טלפון מעפן שחירפן את כל הדירה למרות הפילטר.

פורסם
  • מחבר

טלפון זה לא רק מכשיר זה נקודות YES זה פקסים זה אזעקה וזה עוד כל מיני דברים, 15 נקודות בקלות.

פורסם

טלפון זה לא רק מכשיר זה נקודות YES זה פקסים זה אזעקה וזה עוד כל מיני דברים, 15 נקודות בקלות.

אוקי, המצב של נקודות YES עניין אותי בדירה שהייתה לי פעם. זה שקע שמחברים אליו קו טלפון בלי פילטר והוא אמור לעבוד בסיידר, ולא הבנתי האם יש פילטר או לא בשקע של YES או שצריך לשים פילטר.

פורסם

השאלה אם הנקודות של YES מחוברות באמת לקו הטלפון שלך, או אם יש לך תשתית מקבילה כמו אצלי...

וכפי שאמרתי קודם, לאזעקה צריך להיות פילטר משלה, במידה ואין לה, היא גורמת לניתוקים כמו שהיו אצלי בהתחלה.

(עדיין אין מצב ל15 נקודות :P, במיוחד כשYES מגבילים אותך ל5 ממירים בלבד).

פורסם
  • מחבר

אתם באמת רוצים רשימת נקודות ומיפוי של הבית שלי ? יש לי סביב ה-15, תאמינו או לא ולצערי כנראה זה מה שדופק אותי...

לא ההבנתי את הקטע עם הממיר של YES.

הקטע שהאזעקה כרגע על קו טלפון אחר, ככה שזה בכלל מטריף אותי.

פורסם

הכוונה הייתה שאם יש רק 5 ממירים, אז יש בדרך כלל 5 שקעים... (אלא אם כן מתקינים עוד בתשלום...)

אף אחד לא יהיה מספיק אדיוט (אלא אם כן הוא זורק כסף לכל עבר) בשביל קו נפרד לאזעקה.

יש לך מרכזיה בבית במקרה?

פורסם
  • מחבר

3 ממירים, עוד שני פקסים, אחד לעזאקה, ואז השאר לטלפונים בבית. זה הנקודות.

כשהכל על קו אחד, על הקו השני יש את האזעקה ועוד שני נקודות זה הכל.

פורסם

ממירים לא מעניינים את קו הטלפון בכלל... אז אין לך מה להתייחס אליהם.

הפקסים בעייתיים כי הם מעבירים מידע, אז יש מצב שהם עולים על התדר של המודם.

צריך לבדוק גם שאין בעיה של חוטים חשופים בתשתית או משהו כזה, קיצר טכנאי של בזק תצטרך.

וכל הטלפונים נמצאים על אותו הקו? בלי מרכזיה?

נראה לי שזה בעייתי, כי בצורה הזאת הטלפונים האחרים לא נמצאים רק בתדרים שלהם, והם נמצאים גם על התדר של המודם.

פורסם

אף אחד לא יהיה מספיק אדיוט (אלא אם כן הוא זורק כסף לכל עבר) בשביל קו נפרד לאזעקה.

כשהוקמה השכונה פה נחתמו הסכמים עם חברות בזק/כבלים/אזעקה ושאר מיני מטעמים. כל הבתים מחוברים לכבלים בחינם (אם הם לא משלמים שמים להם מסנן ולכן אין אנטנות), כל הדירות בנויות עם אזעקה על קו נפרד של בזק.

לא צריך לזרוק כסף לכל עבר ולא צריך להיות מטומטמים...

ניסית לצלצל לספק ולבזק ולשאול אותם? מספיק שהגדרה כלשהיא אצל אחד מהם לא נכונה כדי לגרום לך בעיות...

פורסם
  • מחבר

מבחינת בזק הם בדקו כמה פעמים והקו מוגדר כמו שצריך, וגם נתוניו מצוינים.

אם האזעקה על קו אחד אז כנראה בליל הנקודות והחוטים יוצר את הבעייה כנראה.

לא הבנתי למה הממירים לא משנים ?

פורסם

כי הממירים בכלל לא עובדים על קווי הטלפון :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

יש להם כבל אחר שבסופו של דבר מתחבר לצלחת שיש לך בגג...

תבקש שישלחו טכנאי של בזק אליך הביתה, ותאמר שאתה לא מוכן להמשיך להיות עם הניתוקים האלה, ואתה רוצה שיבדקו את כל החיבורים עד שימצאו את הגורם לניתוק.

אחרת אתה מתנתק ועובר לכבלים, גם בטלפון...

פורסם

ממירים של YES כן מחוברים לטלפון לצורך ביצוע של כמה דברים (כמו הזמנת סרטים מ-DVD BOX למשל).

אז שים לב שהממירים שלך מחוברים גם עם פילטר או שפשוט תנתק אותם מהטלפון. אצלי הם לא מחוברים ואין לי בעיה כלשהי ביום יום.

תנסה להחליף את הפילטרים של כל הבית לחדשים. כל שקע שהוא בשימוש שיהיה עליו פילטר.

באשר לאזעקה יש סיכוי שהיא מחוברת לטלפון ללא פילטר ולכן פעולות כמו דריכתה, כיבויה, הפעלתה יכולה להגרום של יציאת המודם מסנכרון. אז שים לב. לי הייתה את הבעיה הזאת והחברה שהתקינה אותה אמרה שיש פילטר, לא ייתכן שלא, כאשר אני בעצמי ראיתי שלא! טכנאי שלהם אמר לי באמת שאין פילטר, והם רצו עוד 250ש"ח ברוב חוצפתם על טכנאי שיבוא להתקין אחד. אז כמובן שקצת קריאה ומספר בדיקות סידרתי את הבעיה לבד עם מספר אלתורים. מה שהיה זה כבלים מחוברים ישירות ללוח, עכשיו הם מחוברים לשקע תלוי באויר, בו יש פילטר, ועוד כבל חתוך יוצא מהפילטר ותפצל לארבע שהשניים הפעילים מחוברים ללוח של האזעקה (כל זה בתוך ארון האזעקה הנעולה. עבודה ערבית משו....מזל שאני באמת ערבי הא? :bash:). עכשיו זה פועל מעולה בלי בעיות בכלל. בכל מקרה, אם קיים סיכוי ולו קטן שאני יכול לעזור לך עם האזעקה אז שלח לי הודעה בפרטי ואני אתן לך את הטלפון שלי אולי אוכל להנחות אותך טלפונית אפילו.

בקשר לניתוקים בכלליות, קודם כל אתה רואה שזה בעיה של סנכרון מודם? אם כן נסית להחליף מודם? או להוציא את כל המכשירים ולהחזיר אחד אחד?

במידה וזה לא סנכרון נסית להחליף ראווטר אם יש לך? לבדוק אם זה אולי בא מהמחשב שלך? כרטיס רשת שלך? אם זה לא רשת אז אולי לעשות חייגן חדש? (למרות שזה יותר תקף לבעית ניתוקים בכבלים)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים