אזהרה, חשד למרמה בחנות shopto.net - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזהרה, חשד למרמה בחנות shopto.net


B.D.B

Recommended Posts

לאחר ששיחקתי בדמו של killzone 2 ונהנתי מאוד החלטתי להזמין אותו (לא מהארץ כמובן), שמעתי על shopto.net והחלטתי לבדוק את המחיר. המחיר באתר היה 32.99 פאונד לגירסאת האספנים (באותו מחיר של הגרסה הרגילה) ועם משלוח של באיזור 4 פאונד יוצא מחיר משתלם מאוד. לכן נרשמתי והפעלתי את החשבון, הפלא ופלא כול המחירים באתר קפצו, killzone 2 שהיה 32.99 נהפך להיות 42.99, LBP שהיה 12.99 נהפך להיות 17.99. לגבי שאר המשחקים לא ממש שמתי לב, אבל אני בטוח שאלו לא היו היחידים. חשבתי אולי זה מחשב אוטומטית את המשלוח, אבל לא, כשניסיתי להזמין ראיתי שנוספו עוד 4 פאונד עבור משלוח. חשבתי שאולי מדובר בצירוף מקרים, התנתקתי ומחקתי cookies וכאילו לא ארע דבר המחירים ירדו חזרה.

לדעתי, מדובר בנסיון נאלח להשיג לקוחות רשומים ולקוות שהם לא ישימו לב לשינוי במחיר. כנראה ששיטת המצליח אינה מוגבלת לארצנו בלבד.

עריכה: לא משנה, לא שמתי לב שהמערכת החליפה את המטבע.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה שום הונאה, שים לב שהמחיר הראשון הוא בליש"ט והמחיר השני הוא באירו. כאשר נרשמת, המערכת שלהם זיהתה שאתה לא בריטי והראתה לך את המחיר באירו.

שים לב שבצד ימין של האתר יש לך אפשרות לשנות את המטבע שבו אתה משתמש, ראה איזה קסם יקרה כאשר תבחר באירו במקום הליש"ט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב לציין שבעבר השער היציג של הליש"ט היה גבוה יותר וההפרש לא היה מורגש, כיום השערים יחסית קרובים והפרש המחירים עבור KZ2 הוא כמעט 30 ש"ח אם תקנה בליש"ט (196 ש"ח אם תשלם בליש"ט, 228 ש"ח אם תשלם באירו).

http://www.bankisrael.gov.il/heb.shearim/index.php

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...