013NETVISION - ביזיון שלא ראיתי כמותו בשנים האחרונות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

013NETVISION - ביזיון שלא ראיתי כמותו בשנים האחרונות


HuGeMouTh

Recommended Posts

לפני כמה חודשים עברתי ל NETVISION ובהתחלה הכל היה בסדר, היה אפשר לגלוד, היה אפשר להוריד והיה אפשר לשחק בלי בעיות מיוחדות. הבעיה היחידה שראיתי אז הייתה שבשעות מסויימות ה UTORRENT לא יכל לעבור את ה 30K בשניה אבל לא התיחסתי לזה כי זה היה בשעות שיא ובשעות האלה בכל מקרה העדפתי לא להוריד כי זה מפריע לשחק.

בזמן האחרון האינטרנט עובד בצורה נוראית! לא ניתן לשחק במשחקי רשת במהלך כל היום, בשעות שהפעם מהירות ההורדה בטורנטים הייתה 30K היום היא 1K-7K שזה פחות מהמהירות עם של 56K על קן טלפון. בנוסף לזה ברגע שאני פותח את ה UTORRENT אני לא יכול לגלוש בכלל (בזמן כתיבת ההודעה עצרתי אותו כי האתר לא נפתח לי :pissed:). אם קודם ב CABAL ONLINE יכולתי לשחק בלי לאגים בכלל כל היום היום בקושי אפשר להיכנס למשחק. את ה BETA של BF H אני לא יכול לפתוח בכלל מהרגע שקיבלתי את ה CD KEY וכל שאר משחקי הרשת שלי עובדים בקושי עם פינג של 400 מינימום.

כמו כן כל יום האינטרנט מתנתק בלילה או בבוקר (כמו כל בן אדם אחר אני מוריד בשעות שאני ישן ולומד בשביל שזה לא יפריע לי). בזמן האחרון אפילו הורדות ישירות לא יורדות כמו שצריך. ראיתי עוד אנשים שיש להם בעיות ואמרו להם שהבעיה מ HOT, אישית קשה לי להאמין לזה כי רוב הבעיות הן בעיות שבדרך כלל נוצרות מ ISP ולא ספק תשתית. לי אישית עוד לא יצא לדבר עם השירות של NETVISION כי אין לי כל כך זמן עם כל העניינים של הצבא והגרויות.

הספקית שלי היא כאמור NETVISION, התשתית היא של HOT והמהירות היא 1.5M (שלצערי עוד לא יצא לי לנצל >:()

לעוד מישהו יש בעיות דומות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו שאתה מזכיר את זה גם אני מרגיש האטה משמעותית באיטרנט בשבועיים האחרונים, וזאת למרות שבדיקות מהירות מניבות תוצאות אמת.

הדבר באמת קורה בעיקר עם UTTORNET ההורדות שם שהיו בקצבים של 100 -150 K עברו למהירות של 1-10K וזאת בלי שינוי מהצד שלי.

הפך להיות בלתי אפשרי להפעיל UTORRNET יחד עם עוד תכונה דורשת רוחב פס (אפילו גלישה).

מצד שני אני לא מרגיש בעיות אחרות באיטרנט (אתרים, EMULE וכד').

יתכן שהעיה היא בUTORRENT עצמה?

אני עובד עם HOT ו012 במיהרות 1.5 מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם נטווייז'ין ובזק במהירות 1.5 ולא רואה בעיות איתם.

האינטרנט באותה מהירות, ואין איתו שום בעיות.

אני אנסה עוד מעט להוריד מUTORENET ולראות אם יש בעיות.

אני עובד עם HOT ו012 במיהרות 1.5 מגה.

זה יכול להסביר את הבעיה שלך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מוריד במהירות מחפירה מ RS בשעות של היום (בלילה זה כמעט סביר)

מהירות מחפירה היא בין קילובייטים בודדים ל 30. וכמעט סבירה זה 150. לפני זה הייתי מוריד על 200 - 220

HOT ו בב"ל - 1.5 מגה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכתבתי בסוף שעוד לא ניסיתי לדבר איתם כי אין לי כל כך זמן :-\ בכל מקרה זה לא בעיה שלי האינטרנט אמור לעבוד ולא משנה לי מי מהן עושה את הבעיה, אם אני אדבר איתם ולא אקבל תשובה ברורה אני יעבור ל ADSL ולאקספון, שם אין התחיבות ובמקרה הכי גרוע אפשר לעבור לחברה אחרת ישר שיש בעיות :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מנוי של נטויז'ן

אני הייתי בכל החברות בגלל שהייתי קורא שרק בינלאומי וכו' וכו' ניסיתי גם אותם.

אני מוריד מעולה במיוחד בהורדות ישירות, ולא ראיתי אף חברה יותר טובה מהם או אפילו מתקרבת אליהם.

תבדוק את עצמך מול HOT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחובר לאותן חברות כמוך רק על 2.5 וגם לי יש את התקלות האלו.. הכי מעצבן זה ש3-4 פעמים בחודש האחרון לא היה במהלך כל הלילה - התקשרתי אליהם ואותה הודעה הושמעה "אנו מכירים את הבעיה ומטפלים בה" - עזבו בכלל שלהגדיר ראוטר בבזק לא יודעים - אשכרה נכנעתי ואמרתי להם תודה על הנסיון לעזור אבל אני אסתדר לבד ובסוף הצלחתי בלעדיהם [עוד לחשוב שהם עברו הכשרה מסויימת למרות שכרגע אני בספק כבר]

מרפי הבן זונה - בד"כ זה קרה ברגעים קריטיים שהייתי חייב את האינטרנט. זה ממש מעצבן לגלוש בישיבה במסדרון של הבית שם קולטים טוב את הWIFI של השכן..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו, הבעיה שאי אפשר לגלוש באינטרט כשה UTORRENT עובד בכלל לא קשורה לשום ספק. זה קשור לתוכנה עצמה. גם אצלי כשאני פותח את התכנה בדרך כלל האינטרט מושבת. התכנה חונקת את כל הפס כשהיא עובדת, גם כשהיא לא מעלה ומורידה. אני מחובר בכלל עם + בינלאומי ויש לי אותן "בעיות". לפעמים כדי לשחרר את הקו לא מספיק לסגור את התכנה אלא ממש צריך לעשות ריסטרט למחשב.

אני יכול עוד להוסיף שחבר הכי טוב שלי גולש בנטוויז'ן בתשתית של 2.5 עם ואין לו שום בעיות של איטיות וכל מיני דברים כאלה. נהפוך הוא - הגלישה אצלו מטוס. הוא מוריד דברים במהירות מקסימלית גם ב UTORRENT וגם בהורדה ישירה. אז תפסיקו לנפח כל בעיה שיש לכאורה למשהו בומבסטי ורציני. זה מאד יכול להיות שהבעיה היא אצלכם ולא אצלהם. (אם הייתם אבל אומרים לי שמדובר ב 012 זה כבר משהו אחר. הם חוסמים פורטים במכוון ואף נציג טכני שלהם גם הודה על זה בפניי שלא לציטוט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכנות לבד לא חונקות פס, תעבורה חונקת פה.

תברר עם יש פה עוד גורמים אחרים כי אין סיכוי שuTorrent חונק לך את הפס ששום טורט לא פועל.

כשטורנטים פועלים תנסה להגביל את ההעלאה לכ50% ממה שהיא עכשיו ותראה איך זה מגיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...