פורסם 2009 בפברואר 2116 שנים שלום לכם,למה אינטל שמו את הבאס של הE7200 על 266, מה היה קורה אם הם היו שמים אותו על 333 אבל אותה מהירות?תודה.
פורסם 2009 בפברואר 2116 שנים השאלה קצת מוזרה נענה לךבכל לוח יש FBS וכמות מכפלות שאתה כופל אותם בE7200 זה 266X9.5 שזה יוצא התדר 2500 וקצתאם זה היה 333 אז התדר מן הסתם היה הרבה יותר גבוה333FBS זה בE8400 FBS התחלתי
פורסם 2009 בפברואר 2116 שנים מחבר התכוונתי שאם אינטל היתה מגדירה את הבאס על 333 ואת המכפלה היתה משנה ל7.5, היינו מגיעים לאותה התוצאה.לכן אני שואל מה מונע מאינטל לעשות כזה דבר?
פורסם 2009 בפברואר 2116 שנים ככל שהFSB יותר גבוה, התעבורה בין הלוח למעבד גבוהה יותר. בפועל ,זה הופך את המעבד לטוב יותר בOC, ולעסקה טובה יותר, בתחפושת של מעבד חלש.אגב, יש עוד הבדל בין E7200 לE8400 חוץ מהתדר, וזה 3MB של זיכרון מטמון.
פורסם 2009 בפברואר 2116 שנים מחבר כן, אבל זה לא עונה לשאלה שלי. למה מלכתחילה אינטל עושה זאת? מה מגביל אותה מלהעלות את התדר של הבאס?
פורסם 2009 בפברואר 2216 שנים שאלה מוזרה לא ? אולי כי זה השיקול השיווקי שלה ?לוקחים שני מעבדי X, את האחד מוכרים ב-2.2GHZ ואת השני ב-2.6GHZ.לדוגמא: E8400 ו-E8500.
פורסם 2009 בפברואר 2216 שנים מחבר אני לא חושב שאתה צודק. עובדה שבדר''כ מגיעים להמהרה יותר מכובדת במעבדים יותר מהירים בסטוק.ממה שאני יודע, ככל שהמעבד שיוצר, יצא יותר 'מושלם', הוא מצליח לעמוד בעומסים יותר גבוהים.אם תקח E8400 ולא תשנה את המתח שלו, אך תעלה את המהירות לE8600 בקירור סטוק, אז הוא בדר''כ יעבור את המבחן הרגיל של OCCT אבל לא את מבחן הlinpack.
פורסם 2009 בפברואר 2216 שנים שיקול שיווקי זה לאו דווקא אותה גברת בשינוי הדרת.זה שיקול של כמה כסף יכניס המוצר ביחס לעלותו.מן הסתם שרכב פורמולה לא יסע כמו פיאט , ובהתאם המחיר.כנ"ל לגבי הBUS, אופן הייצור יוצר את המגבלות שלו בכל המובנים , אם זה בגודל (ייצור בnm קטן יותר),אם זה ביכולת לעמוד בטמפ' גבוהה יותר,אם זה בCACHE , כמו שתמיד אמרתי תמורת הסכום המתאים תקבל מה שתרצה גם מפעל , מהנדסים ואיזה מעבד שתרצה , אבל שיווקית זה לא יהיה משתלם נכון ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.