מזה?! הגיע לי בדואר איזה חבילה עם מנורות ועוד משהו שמתחבר אליהן, מישהו יודע מזה? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מזה?! הגיע לי בדואר איזה חבילה עם מנורות ועוד משהו שמתחבר אליהן, מישהו יודע מזה?


anatoli

Recommended Posts

בקיצור, DV 336SE. הוזמן עבור חבר פורום וישודך ל-K340 משודרגות שיש לו.

בינתיים אין בדיקות לצערי, אך כן יש לי דבר או שניים להגיד עליו. הוא נראה טוב יותר מאשר הגרסא הקודמת והאיורור כמו גם הגימור טובים יותר.

פתחתי אותו וגם בפנים יש לא מעט שינויים. הדברים מסודרים טוב יותר, הקבלים גדולים יותר (איכותיים יותר בעיקר), הגישה לרכיבים טובה יותר, נגדי הספק של 20וואט ליציאה ממנורת ההספק. מעבר לזה אותה הבנייה המצויינת, קידוד צבעים לערוצים, בידוד לכל ההלחמות, ריסון טוב של הרכיבים.

לא בדקתי עדיין (אין לי כרגע, אז חיברתי משהו ב-20 שקל לבדוק שהמגבר תקין וזהו), אבל נראה שגם החוגה הלינארית המפגרת הוחלפה בחוגה לוגריתמית (בסיסית מאוד אבל עדיין נחמד). לא ממש בדקתי את זה אבל כך נראה מרושם ראשוני.

Anatoli.[br]פורסם בתאריך: 20.02.2009 בשעה 15:24:47


שלא תיפגעו, כמה :)

Anatoli.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיה בריא עם הכותרות האלה...

יופי של כרגיל, רק חבל שהוא לא שלך ושאין לך למה לחבר אותו :lol:

אני מקווה שהוא נשאר כמה ימים אצלך, אני אוכל לעבור שוב עם האוזניות.

מה שמזכיר לי שרציתי לפתוח דיון דומה, טוב מאוחר יותר ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח אנטולי קרעת אותי עם הכותרת.. :lol: כאילו קיבלת משהו מוזר בדואר שאתה לא יודע מה זה.. :smile1:

בכל מיקרה, מה קרה שלא היה לך איך לבדוק את המגבר? לאן נעלמו ה-K1000 שלך וה-K340? מכרת אותם? את ה-K340 החלפת בחדשות מקוריות שלא עברו עם איזה אחד מטיוואן לא ככה? :nixweiss:

בכל מיקרה, נראה טוב! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יוגידוב, אתה ממש לא מעודכן אה? :)

מאז ה-340 ההן עברו אצלי עוד כמה וכמה זוגות (סך הכל היו לי לאורך השנתיים-שלוש האחרונות כ-10 כאלה). גם ה-K1000 לצערי נמכרו (פשוט לא השתמשתי בהן בגלל הדרישה שלהן לשקט מוחלט כששומעים, ולמרות שכואב לי בלב כי הן היו מדהימות, מסתדרים).

כיום אין לי שום פשוט כי האוזניות שכן יש לי נקנו מפורקות לחלוטין ועברו תיקון בגרמניה אצל היצרן. אמורות להגיע עוד כ-3 שבועות (ובערך באותו זמן אמור להגיע המגבר שלהן מקנדה).

למקרה שאתה שואל את עצמך אילו אלה, מדובר על ה-HE60 של סנהייזר. אלקטרוסטטיות שהן ייצרו לפני עשור ומעלה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע ממש טוב!

אם ככה אתה אומר 3 שבועות אתה מביא לנו סקירה על הסט החדש.. ::) שנמע מעניין.. אני זוכר שלפני כמה חודשים הבאת פרטים על זה שאתה שולח לתיקון איזה זוג ישן מאוד.

חבל שהכיס שלי לא מאפשר לי כרגע לקנות לי איזה טובות יותר ממה שיש לי כרגע כי ממש בא לי לקנות משהו חדש+ מגבר משולב DAC ולחבר ל-I7 החביב שלי כשאני ביציאות או דרך המחשב להעביר אות דיגיטלי.. :-\ כשאין עבודה אין כסף..

אנטולי, יש מצב שבעתיד אולי נזכה לעוד מפגשיי אודיו כמו שהיו בעבר? ??? אני יחסית חדש ב-HW ככה שלא יצא לי עדיין להנות ממפגשים כאלה ונראה לי ממש נחמד שיהיו עוד כמה בעתיד וכל אחד יביא את הציוד שלו (למרות שאין לי הרבה ציוד אייכותי).

ולסיום, כשיצא לך לבדוק את המגבר תגיד קצת איך הוא מבחינת המנורות וההגברה.. יהיה נחמד לשמוע קצת דעה ממך.. :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המגבר בבסיסו הוא אותו המגבר. אותן מנורות, אותה דרגת יציאה. אם יש הבדלים קלים אל מול המגבר המקורי אז צריך להשוות ראש-בראש בכדי למצוא אותם. הבעיה היא שהבן אדם היחיד שיש לו 336 (שאני מכיר) הוא זה שיש לו את היחידה שהייתה שלי וכשהיא הייתה שלי שידרגתי אותה :)

מפגשים אני לא חושב שיהיו בעתיד הנראה לעיין.

אני הפסקתי פשוט כי ראיתי שרוב הפעמים אני צריך לארגן הכל, וגם כשכבר היה אצל מישהו אחר האירגון נפל עליי. זה בפני עצמו היה משהו שלא הייתה לי בעיה איתו, אך כשבפעם האחרונה נשארה לי עבודת נקיון נרחבת וכמה דברים חסרים מהציוד החלטתי שאני מפסיק.

מעבר לזה ישנה הבעיה של ציוד. אני יודע שאני ורוב האנשים הותיקים בפורום מתעניינים בעיקר בציוד האיכותי יותר ולא באוזניות "עמך" של 200$. ציוד כזה יש מעט מאוד ומה שכן יש אנחנו שומעים גם בלי מפגשים (החברה הותיקים בפורום כן נפגשים מדיי פעם בלי לארגן משהו רחב).

אם יש מישהו שרוצה לארגן מקום לעניין (ושתייה קרה/חריפה :)) אני אשמח להרים את הטלפון ולדבר עם חברי הפורום, אני מאמין שההיענות תהייה לא רעה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי עברו מעל 24 שעות אפשר להקפיץ :)

עידכון קל.

לאחר שחזרתי ובדקתי את התמונות שיש לי של ה-336I המקורי שהיה לי. מסתבר שהשינויים בקבלים לא נרחבים כמו שחשבתי בהתחלה. כן יש פה שינויים בנגדים (כפי הנראה mil-specs של וישאי), כן יש לוח מוצלח יותר, וכן יש סידור הגיוני יותר של הרכיבים.

המגבר נבדק ביום שישי בצהריים בעזרתו של מוכר-הסבונים, יש לו לצערי hum בתדר נמוך מהצד השמאלי (משהו ששמיע אך ורק כשאין מוזיקה עם מאוד נצילות). קצת שיטוט באינטרנט העלה שכנראה ומדובר אכן במה שחשדתי, התלבשות של גל AC שמיועד לחימום המנורה. מדובר על משהו חלש מאוד שלא יעניין ברגע שהאוזניות שיחוברו למגבר יהיה ה-K340 אליהן הוא מיועד.

למרות זאת, המגבר הולך לעבור מספר שינויים אשר מלבד המנורות שיוחלפו לאיכותיות יותר, יכלול גם החלפה/תוספת של עוד מספר רכיבים פנימיים. העלויות כרגע בבדיקה ואז ברגע שנדע את העלות נחליט מה בדיוק לבחור לכל שימוש.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב אנטולי .

כרגיל סקירותיך מעניינות . ותודה על כך .

תוכל לפרט את התוספות , השינויים והשיפורים (מלבד החלפת המנורות) שאתה מתכוון לבצע במגבר עבור הלקוח ?

אחד שמתעניין

ניצוץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום ניצוץ,

השינויים המדויקים עוד לא סגורים.

יש כמה דברים בבדיקה (4-5 שינויים אם לדייק). הבעיה היא לדעת מה מהם יתאים ומה לא. חלק מהם מיועדים להקנות למגבר יכולות דחיפה טובה בעכבות נמוכות. זה מצוין, ומגדיל את יכולת הספקת הזרם ומכאן את ההיענות לתדר בתחום הנמוך עם עכבות נמוכות. הבעיה היא שזה משנה את איזון הצליל של המגבר עקב היכולת החדשה לספק זרם נוסף אשר מבחינה אובייקטיבית היא מצוינת, אך מעשית לא בטוח שזה המצב.

יש דברים אחרים כמו קבל שנועד לעשות "מעקף" לנגד הביאס של הקטודה במנורת הפרה. היופי הוא שזה מוריד הרבה מה-AC כך שהוא לא עובר במנורה (מה שמקטין השפעות פרזיטיות עם מנורות שרגישות לזה). החיסרון הוא שזה משנה את התגובה לתדר ויכול גם לשנות את הגיין של המגבר. לכן צריך להיזהר ולבחור ערכים נכונים (אם בכלל עושים את זה). כרגע אני לא בטוח מה לעשות ומה לא בכדי לקבל התאמה מקסימלית ל-K340 שהן העומס שאותו המגבר מיועד לדחוף.

הדברים הבטוחים יהיו קבלים סינון לספק הכח וקבלי bypass לדרגת היציאה. הראשון מבינהם הוא לא משמעותי ביותר, אך כן מועיל. השני הוא כנראה החשוב ביותר מכולם. השניים/שלושה האחרים, כאמור, בסימן שאלה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי השיפורים הבטוחים , אין לי מה להעיר מפני שהם הרי בטוחים .

אתייחס לשיפורים הבעייתיים .

איך תוכל לוודא שאין לזה השלכות שליליות , שהמגבר / האיזון לא יפגע . אם לא כעת , אולי בטווח הרחוק ?

(אני לא מחדש שום דבר , מפני שגם אתה מעלה את הבעיה ).

לדעתי (דעת הדיוט בתחום) לא כדאי להיכנס להרפתקה שאין דרך חזרה ממנה .

מה דעתך ?

ניצוץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום ניצוץ,

אז כמו שכבר הסברתי לך אישית, אציין גם פה למען אחרים.

כל השינויים הללו הינם הפיכים לחלוטין. כולם בסופו של דבר הן החלפה/הוספה של קבל מתאים במקום המתאים (החוכמה היא לבחור סוג נכון בערך נכון ולשים אותו איפה שצריך).

השפעה לרעה על הרכיבים לא תהייה. צריך רק להיזהר לא להתחשמל בזמן העבודה :)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...