הסתכסכתי עם המנהל וכנקמה הוא מעוניין לפגוע במשכורתי - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסתכסכתי עם המנהל וכנקמה הוא מעוניין לפגוע במשכורתי


lev-27

Recommended Posts

אני עובד בחנות השייכת לרשת גדולה. יש לי מנהל ילד מפונק שרק דואג לכסות את התחת שלו. ביום שלישי אני ועוד חבר מהסניף ניגשים לבגרות באנגלית. בסידור משמרות לשבוע הקרוב אמרנו שלא נוכל לעבוד ביום שני ושלישי. המנהל התפרץ בצעקות ודרש מאיתנו לגשת לבגרות במועדים שונים כי אין לו חשק לעבוד 12 שעות ביום שלישי. אני יצאתי עליו בחזרה ואמרתי שאני לא אדפוק את העתיד האקדמי שלי רק בגלל שהוא לא רוצה לעשות כפולה. התחלנו להתווכח והוא אמר "אם אתם דופקים אותי אני אדפוק אתכם". "אני אביא עוד עובד ומצדי תתפטרו". "אני לא רוצה עובדים שלא אכפת להם מהסניף ורק רואים במקום הזה תחנת מעבר."

אני בהלם. עזבו שאנחנו עובדים טובים, טוחנים משמרות כמו כלבים ולא לקחנו יום חופש אחד בחצי שנה. בגלל שלא נוכל לעבוד פעם אחת באמצע השבוע, אחרי שאנחנו עובדים בלי יום מנוחה אחד במשך שבועות, הוא רוצה לפגוע בתנאים שלו. אם יגיע עובד נוסף המשכורת של כל אחד מאיתנו תרד ב 1500 - 2000 שקלים.

הבעיה שאני לא יודע אם המעשה שלו חוקי. אנחנו עובדים במשמרות של 6 שעות בתוספת עמלות. אני לא יודע מה לעשות. מצד אחד נמאס לי מהאידיוט הזה ומצד שני זו עבודה טובה לסטודנט לעתיד. אני לא רוצה לזרוק אותה. אבל גם אין לי כוונה לשבת על משכורת של 2000 שקלים בחודש בגלל קפריזה של ילדון שמן שכל היום עסוק בניפוח האגו ובתחרות למי יש זין גדול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"במקום שאני לא רצוי אני לא מצוי "

אני במקומך הולך לדבר עם המנהל עוד פעם , בשפה יפה ובכבוד רב ! , מסביר לו את המצב ,

מנסה לדבר על ליבו שמדובר על פאקינג בגרות ולא טיול ליוון וכולי וכולי ........

אם עדיין הוא בשלו ומדבר בצורה מזלזלת ובאיומיים , אני אומר לו שילך לחפש את החברים שלו ומתפטר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע בן כמה המנהל שלך ,אבל הבחור נשמע ומתנהג כמו ילד קטן ,לא רק זה הוא גם לא

מגלה בקיאות בחוקי ההעסקה .

סתם לידע כללי הוא יכול אמנם לפטר אותך על זה שאתם לא באים ,למרות ששום מנהל נורמלי לא יעשה את זה,אבל לפי

חוק לפגוע בך נקרא "הרעת תנאים" ,עצה שלי תתיעץ עם הגופים שאחראים על טיפול בבעיות מהסוג הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אסביר מה הקטע. המנהל (מי ישמע מנהל בסך הכל בחור בגיל שלי) מרוויח גלובלי. כדי לקבל את השכר הוא צריך לעשות 190 שעות בחודש. מעל 190 שעות זה כאילו הוא עובד בחינם. מדובר בסוג כזה של בן אדם שבחיים לא מוכן לצאת פראייר. הוא יעשה הכל, אבל הכל, כולל לדפוק את העובדים כדי לצאת גבר. לשבת איתו במשמרת זה כל הזמן לשמוע כמה ההורים שלו עשירים וכמה בחורות הוא זיין. כל היום מנפח את האגו כאילו אני חברה שלו והוא צריך לעשות עלי רושם.

הוא מוכן לקחת יותר עובדים כדי שהוא לא יחרוג מ-190 שעות גם אם התנאים שלנו יפגעו משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא נשמע חרא של בנאדם, לפי מה שאתה מספר.

מה שמגיע לו זה שתתנהגו אליו חרא כמו שהוא מתנהג אליכם.

הייתי מציע לך לפנות אל מישהו בחברה בדרג יותר בכיר ממנו, אבל אתה נשמע לי בחור פיקח ואם לא ציינת את זה אז כנראה שהוא הסמכות הכי גבוהה בחברה.

יש לי רעיון שיכול להצליח, תאיים עליו שהקלטת את כל מה שהוא אמר שהוא יעשה לכם, במידה ולא תעבדו בשני הימים האלה שלפני הבגרות , ושתשתמש בזה נגדו אם הוא לא יהיה מוכן רק יום אחד לעבוד קצת יותר קשה בשביל מטרה באמת טובה, זה לא שאתם מתעצלים לעבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הוא חרא - הוא ירצה לצאת גבר ולהראות שהוא צודק. אם באמת חשובה לך העבודה, תחרוק שיניים ותציע לו שתעשה משמרת נוספת בשבוע אחר בשבילו. זה יגרום לו לחייך ולהרגיש שהוא תופס אותך בביצים, וזה כל מה שאתה צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מנהל מעליו?

ובכל מקרה,כמו שאמרו פה,זה נקרא הרעת תנאים,ואתה יכול לתבוע אותו\חברה בבית דין לענייני עבודה[לא עסק מסובך ו90% מהמקרים [במידה והם אמייתים] הם בעד העובד]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מנהל מעליו?

ובכל מקרה,כמו שאמרו פה,זה נקרא הרעת תנאים,ואתה יכול לתבוע אותו\חברה בבית דין לענייני עבודה[לא עסק מסובך ו90% מהמקרים [במידה והם אמייתים] הם בעד העובד]

מה לא חוקי כאן?

התנהגות מגעילה של המנהל, אבל נדמה לי שהיא חוקית לחלוטין.

נאמר ורק שניכם עובדים בסניף כאשר כל אחד מרוויח 8,000 לחודש(וזה לא שכתוב לכם בחוזה ככה, זה שלפי שעה אתם עובדים ככה וככה שעות עד שזה יוצא 8,000).

הבחור רואה שהסניף צריך עוד עובד, הוא מביא עוד עובד ובגלל חלוקת המשמרות החדשה יוצא שעכשיו כל אחד מכם מרוויח 5,333 ש"ח לחודש.

זו לא באמת הרעה בתנאים, אלא אם, שוב, בחוזה שלכם יש התחייבות לכמות מסויימת של שעות מינימום שעכשיו לא תגיעו אליה בגלל העסקת העובד החדש.

בסופו של דבר, אני חושב שלמנהל הזכות שלו לחלק את המשמרות כראות עיניו למספר עובדים - ולא, אני לא מתכוון שהוא יכול להכריח אתכם להגיע בזמן הבגרות או שמותר לו לעשות מה בא לו, מותר לו לעשות את מה שיעשה לכיס שלו הכי טוב, כל עוד זה לא סותר או חורג או פוגע בחוקי המדינה ובחוזים שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם ככה הוא מציע הרעה. חוצמזה לבוס שלך יש טיעון פיפיות - הוא לא מוכן להשקיע בחברה ולהישאר במשמרת 12 שעות.

אני הייתי כותב מכתב ומתאר את זה למנהל החברה - משתמש בטיעון של הבוס (שהוא לא עובד שמאמין בחברה, והוא לא מוכן להשקיע מזמנו בעת משבר קטן ודיי חד פעמי) . שולח בדואר רשום. אל תדפוק את העתיד שלך בגללו. אני נכנעתי במקרים כאלה ופיספסתי שנה אקדמית. בסופו של יום המנהלים מיתממים - כי הרבה מנהלים היום לא עוסקים בלקחת אחריות, אלא בלהפיל אדמה על עובדים אחרים !!!!

אם זה לא יעזור - אני הייתי שולח את המכתב לתני גולדשטיין (עיתון ידיעות אחרונות). הוא יכול לעזור גם במקרה נקודתי (העיתונאים חיים מהשטויות האלו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני ממש לא חושבת שהוא לא מקבל על השעות נוספות שהוא עושה.... כי זה החוק.... כל שעה נוספת מזכה בתשלום נוסף

דבר שני הוא באמת נשמע ילד קטן, אני במקומך הייתי הולכת לדבר איתו כמו שצריך ואם הוא לא מוכן להקשיב ומתנהג שוב כמו ילד קטן

הייתי עוברת שלב ומדברת עם האחראי שלו, מנהל מעליו או לא יודעת מי זה אצלכם בעבודה.

לא הייתי נותנת לזה לעבור בשקט, כי אחרי הכל אם זה נכון מה שאתה אומר, לא לקחת ימי חופש בכלל, אתה משקיע ועובד טוב

ובשביל יום אחד שזה עוד בגרות הוא עושה לך בעיות? אז תעשה גם לו בעיות......

וחוץ מזה זכותך לקחת יום חופש בתשלום ביום של הבגרות, ככה הוא לא יכול להגיד לך כלום וגם תקבל על זה כסף!

תנסה... אין מה להפסיד...

ואם הוא אחרי הכל לא מוכן להתגמש.... תתפטרו שניכם ותשאירו אותו בלי עובדים.... אני רוצה לראות איך הוא יעשה כפולות בלי עובדים בכלל....

ותגידו לו שאם הוא יאיים עלייכם אתם תפנו לאיזה עיתון או YNET....

בהצלחה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספר נקודות :

1. הבחור אמר שהבוס שלו לא מוכןן לדבר ומתנהג כמו ילד קטן.

2. הבוס לא יסבול מפיטוריין, הוא יכול להשיג עובדים חדשים דיי מהר.

3. עיתונות ככלל תעשה משהו רק אם זה נגד מדיניות החברה, לא עם זו איזו בעיה של אדם פרטי. אני מכיר מקרים של מנהלים שהתעללו בעובדים (עבירה פלילית), העובדים שלחו לעיתונות מכתבים, וזו התעלמה מהם (בטענה שזה בכלל אירוע פלילי שעל המשטרה לטפל בו... לדעתי זו לא סיבה לשתיקה).

4. אני לא יודע אם בחוק מעוגן יום חופש שהמעסיק חייב לתת (כמו בגרויות או דברים דומים) ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...