תקלה בזיהוי כרטיס רשת וכרטיס מסך שאינה נפתרת עם התקנת הדרייברים - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בזיהוי כרטיס רשת וכרטיס מסך שאינה נפתרת עם התקנת הדרייברים


i7

Recommended Posts

שלום.

בשבוע האחרון קרו שני דברים: פירמוט ונפילת מתח. אחד מהם גרם לתקלה שאינה נפתרת על אף נסיונות מגוונים.

להוריי מחשב ישן למדי שמשמש לגלישה ואופיס - לוח אם: P4S133, מעבד: 2G, זיכרון: 512M, כרטיס מסך: ATI RAGE 128, דיסקשיח:12GB. זה הכל. [השבוע גם הרכבתי צורב , אבל לא נראה לי קשור.]

פירמטתי כי רציתי לרענן להם חווית מחשב וכבר שנים לא פירמטנו. שמתי מערכת PRO SP3 מצומצמת במיוחד. התקנתי כל הדרייברים עד שלא היו סימנים צהובים בכלל ב-DEVICE MANAGER. התקנתי מינימום תוכנות נחוצות. כמעט מיד התחילו בעיות תוכנה, אבל טיפלתי עד שנראה לי שנפתרו.

למחרת, נפילת מתח, ואז בעיות חומרה. לא ניתן להתחבר למודם (מול חברת כבלים - מודם לא מזהה כרטיס רשת),PCI SIMPLE COMMUNICATION CONTROLLER הופיע בצהוב, בעלייה טען שחסר לו קובץ HAL.DLL.

ניסיתי לתקן דרך RECOVERY CONSOLE את ה-HAL.DLL בתקווה שהכל ישתפר, וכשלא הצלחתי פירמטתי הכל מחדש עם תוכנה מלאה יותר של PRO. עכשיו עדיין מופיע ה-PCI בצהוב וגם התווסף video controller (vga compatible .

קראתי בפורומים, למרות שלא הבנתי יותר מדי. ניסיתי להתקין את כל הדרייברים שקשורים ללוח-אם וכרטיס מסך, ודבר לא עוזר. בנסיון להתקין דרייבר לכרטיס מסך טוען שאין התאמה עם ה-ADAPTERS. תוכנות זיהוי חומרה לא מזהות כטיס מסך. ה-LAN לא מזוהה.

אנא עזרה. כל השבוע נגמר לי על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוחה מה הכוונה בכרטיסים חיצוניים. מזהה מה שמתחבר לו ב-, אם זה קשור.

וגם אם נשמע הגיוני שהחומרה התפוררה לה, אז אחי נשבע שהמחשב עדיין התחבר לאינטרנט באותו יום של נפילת המתח, ורק למחרת הפסיק תקשורת.

וכרטיס המסך, הגם שלא מזוהה, הרי שמעביר נתוני תצוגה למסך. סימן שפועל, לא?

הזיכרון מזוהה, הקשיח, הצורב...

מבקשת להבין. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...