W2252TQ 890 ש"ח. שווה? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

W2252TQ 890 ש"ח. שווה?


HellBoY

Recommended Posts

W2252TQ של מוצע למכירה ב890 שקלים. האם שווה לקנות אותו או להוסיף עוד 200 שקל ולקנות מסך אחר כמו 2243BW ? שווה את ההפרש במחיר? חשוב לציין שהשימושים הם לא יותר ממשחקי רשת (מיפלסטורי וכו') , ואופיס. בעיקרון אני מחפש את המסך הכי זול שיתן את התמורה הכי טובה.

יש היום כל כך הרבה מסכים בשוק שכל שבוע יש על משהו אחר ואיבדתי את היידים והרגלים. אם מישהו יוכל להסביר לי/לתת לי דגמים מומלצים בסביבות ה800-900 שקל, או שבכלל שווה להשקיע עוד 200-300 שקל ולרכוש מסך אחר? דברו אלי! :D

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשמשווים מסך 22" רחב (ויש רק כאלה) למסך 19" רגיל (שזה מה שהתכוונתי אליו), לאו דווקא ה-22" גדול יותר. הגובה שלו, גם מבחינה פיזית וגם מבחינת שטח עבודה (רזולוציה) בערך זהה. הוא רק רחב יותר. לפעמים זה יכול להיות יתרון, ולפעמים לא.

בגלישה באינטרנט הרוחב הנוסף לא נותן כלום - סתם שטח מבוזבז. בעבודה באופיס הוא מאפשר לך לפתוח שני דפים במקביל, או לראות גליונות אלקטרוניים רחבים יותר. זה שימושי אם אתה משתמש בזה. כשאתה עובד על מסמכי וורד פשוטים, הרוחב גם לא נותן לך כלום.

התרומה המרכזית של הרוחב הנוסף היא בסרטים או בעבודה עם יישומים מורכבים שפותחים רבים, סרגלי כלים בצדדים וכו'.

הקטע הוא שאם אתה לא מנצל את הרוחב הנוסף, אז לא רק שזה לא יתרון , זה גם חיסרון. כי יש לך למעשה מסך שתופס יותר מקום ושחלק גדול משטח התצוגה הוא ריק ללא צורך.

לכן צריך לחשוב האם זה באמת ייתן לך משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...