פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים אני הבנתי שמי שקונה עותק לPS3 מקבל אחד למחשב במתנה, אם זה יעלה מחיר סביר בשופטו (34-37 פאונד כולל משלוח) אני יעשה חצי עם חבר ויצא לי בערך 20 דולר למשחק D:
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים מי זה לעזאזל הג'י-מאן? מטעם מי הוא עובד? איך זה שגורדון פרימן, פיזיקאי במקצועו, מצליח להתגבר על הצבא, על סוכנות חשאית ועל החייזרים הפולשים לבדו (נרמז על כך משהו בHL2 כמדומני, אבל לא ענו על זה ברצינות)? למה גורדון לא מדבר?עברו שנים מאז שיחקתי במשחק לאחרונה, אז זה מה שעולה לי בראש בינתיים.שאלות לא חשובות. לפעמים צריך להשאיר את העלילה קצת פתוחה כדי שהדמיון שלך ישלים את החסר.בני האדם נמשכים למסתוריון ומה שלא ברור , אם אתה מקבל את כל התשובות בסוף העלילה אז הסיפור מרגיש מאוד משעמם.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים יש הבדל בין להשאיר דברים לדמיון לבין סתם לא לענות על כלום מתוך אימפוטנציה יצירתית (ראה ערך "אבודים"). שאלת זהותו של הג'י-מאן היא הדבר שהכי מעניין אותי בכל הסדרה הזאת, ואני מניח שכך גם אצל רבים אחרים. אם לא נקבל תשובות לפחות בנושא הבסיסי הזה, אחרי כל השנים והכסף שהשקענו, זאת תהיה יריקה בפרצוף של המעריצים.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים אסף - אין מה לדאוג. HL היא אחד מהמותגים הרווחיים ביותר בתעשיית הגיימניג. לא ניראה לי שVALVA יוותרו כל כך מהר על הפרה הזאת
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים ואולי זאת הבעיה. כנראה שהמותג רווחי מדי מכדי שהם יסיימו אותו ע"י מתן תשובות. לדעתי, המותג ימשיך להתקיים עוד שנים רבות, כאשר כל משחק/אפיזודה מסתיים בקליף האנגר, וכמובן ללא תשובות אמיתיות, כדי לפתות את הגיימרים לשוב ולקנות את המשחקים.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים ואולי זאת הבעיה. כנראה שהמותג רווחי מדי מכדי שהם יסיימו אותו ע"י מתן תשובות. לדעתי, המותג ימשיך להתקיים עוד שנים רבות, כאשר כל משחק/אפיזודה מסתיים בקליף האנגר, וכמובן ללא תשובות אמיתיות, כדי לפתות את הגיימרים לשוב ולקנות את המשחקים.זאת בדיוק הסיבה שאני מנסה לא לשחק בסדרות משחקים , ואם כבר אז רק בראשון.כשהחברה מחליטה להרוויח כסף מאותו רעיון שוב אז היצירתיות הולכת לפחהנה דוגמה טובה למה שקרה עם God of WarExtra Credits
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים ^^^ מה ששמעתי זה בלה בלה בלה, אני בוכה על דברים שלא עניינו אף אחד במשחק, בלה בלה בלה. אז כן המשחק הראשון פותח על ידי צוות אחר שבנוסף למשחק מהנה רצה לעשות גם סיפור. הצוות החדש ראה שהמשחק הראשון לא הצליח בגלל הסיפור, הוא הצליח בגלל המשחקיות. שורה תחתונה, לרוב האנשים הסיפור עניין תתחת ובגלל זה המפתחים הוציאו עליו פחות כסף והתמקדו במקומות החשובים, GAME PLAY, משחק זורם ומהנה. רוצה לדעת מה קורה שהולכים בכיוון ההפוך? תיראה את MASS EFFECT, המשחק הראשון היה עם סיפור טוב ומשחקיות טובה והרגיש כמו משחק RPG טוב. השני היה עם סיפור טוב יותר אבל בכל שאר הדברים הוא היה דל ועל גבול העלוב. כל האלמנטים של ה RPG נזרקו לפח, זה הפך למשחק יריות עם סיפור יפה כשמפתחים משחק צריך ליראות מה גרם לאנשים לאהוב את המשחק הראשון, VALVE הורידו טיפה מהסיפור (או יותר נכון חילקו אותו ליותר חלקים בצורה שככל שהאתה מתקדם הסיפור חשוב יותר) אבל שיפרו את ה GAMEPLAY וגרמו לאנשים לחשוב יותר ולא רק לרוץ ולירות. GOW הורידו את הדגש על הסיפור אבל שיפרו את כל שאר הדברים, במשחק השני המשחק הרבה יותר זורם, המצלמה יותר טובה ויש פחות מקומות שלא מבינים מה צריך לעשות בהם. במשחק השלישי אפילו יותר טוב מהשני (ובמשחקים כאלה עם FIXED CAMERA מאוד קשה לדאוג שהמצלמה תישאר במקום הנכון).
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים ^^הבעיה בדברים מסוג זה שהמפתחים -שבד"כ יודעים מה הגיימר רוצה, ויודעים גם איזה דברים עבדו במשחק, לא יכולים להשפיע על החלטות הפיתוח-בגלל שהם לא בעלי המושכות/הכסף. יש מפיק שיגיד זה עבד טוב- בוא נשאר עם זה, ויש מפיק שאומר זה עבד אבל אם נעשה את זה פעם שניה זה יהיה משעמם -אז תעשו משהו אחר. אז הם יכולים לנסות לשכנע מפה ועד מחר אבל בד"כ בעלי הכסף הם אנשי עסקים עם חשיבה עסקית עם הצלחות שונות ומגוונות בעסקים שלהם ומשם בא "המוטו" הפחדן, החוסר שאפתניות ליצירתיות והשימוש הציני באמצעים רדודים כמו גרפיקה וסאונד משובח- בשביל להסתיר את ההחלטה הגרועה שלהם.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים ^^^ מה ששמעתי זה בלה בלה בלה, אני בוכה על דברים שלא עניינו אף אחד במשחק, בלה בלה בלה. אז כן המשחק הראשון פותח על ידי צוות אחר שבנוסף למשחק מהנה רצה לעשות גם סיפור. הצוות החדש ראה שהמשחק הראשון לא הצליח בגלל הסיפור, הוא הצליח בגלל המשחקיות. שורה תחתונה, לרוב האנשים הסיפור עניין תתחת ובגלל זה המפתחים הוציאו עליו פחות כסף והתמקדו במקומות החשובים, GAME PLAY, משחק זורם ומהנה. רוצה לדעת מה קורה שהולכים בכיוון ההפוך? תיראה את MASS EFFECT, המשחק הראשון היה עם סיפור טוב ומשחקיות טובה והרגיש כמו משחק RPG טוב. השני היה עם סיפור טוב יותר אבל בכל שאר הדברים הוא היה דל ועל גבול העלוב. כל האלמנטים של ה RPG נזרקו לפח, זה הפך למשחק יריות עם סיפור יפה כשמפתחים משחק צריך ליראות מה גרם לאנשים לאהוב את המשחק הראשון, VALVE הורידו טיפה מהסיפור (או יותר נכון חילקו אותו ליותר חלקים בצורה שככל שהאתה מתקדם הסיפור חשוב יותר) אבל שיפרו את ה GAMEPLAY וגרמו לאנשים לחשוב יותר ולא רק לרוץ ולירות. GOW הורידו את הדגש על הסיפור אבל שיפרו את כל שאר הדברים, במשחק השני המשחק הרבה יותר זורם, המצלמה יותר טובה ויש פחות מקומות שלא מבינים מה צריך לעשות בהם. במשחק השלישי אפילו יותר טוב מהשני (ובמשחקים כאלה עם FIXED CAMERA מאוד קשה לדאוג שהמצלמה תישאר במקום הנכון). זה דעה שלך, אל תציג את זה בעבודה. כמה משחק "עלוב" או "מהנה" תלוי אך ורק בבן אדם. אני נהניתי הרבה יותר בשני מאשר בראשון. ME2 היה המשחק הכי טוב ששיחקתי בו.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים אוקיי. אתן לכם דוגמא קצת אחרת.נקח תחום כלשהו. ספק אינטרנט למשל. אם כל הספקים נסגרים, ונשאר רק בזק בינלאומי. אתם חושבים שהם ימשיכו למכור חבילות באותו מחיר? אני לא חושב, הם ייצרו מונופול כמו כל רוב חברות אחרות מתחומים שונים, כי הם היחידים שנמצאים בשוק.לעומת זאת, אני מכיר את STEAM מהיום הראשון שהם נוסדו. אז לא היה Direct2Drive, לא GamersGate, ולא EA Store. האם מישהו זוכר שVALVE עשו על זה מונופול? הרי רק להם היתה חנות דיגיטלית. אפילו בחג מולד הראשון למבצעים הענקיים של STEAM, לא היו כל כך הרבה חנויות דיגיטליות כמו שיש עכשיו, והתחום הזה רק אז התחיל לצמוח. אפילו אז הם עשו הנחות מטורפות.זה לא רק עסק. בלי STEAM אני בטוח שתחום הגיימינג היה מת לגמריי. לא סתם בSTEAM יש מליוני משתמשים רשומים. לא סתם הם מובילים בתחום. פשוט אי אפשר להשוות אותם לחנויות דיגיטליות אחרות. צורת החשיבה שלך שגויה לחלוטין. הרעיון של סטים היה להיות אלטרנטיבה למשחקים פיזיים שהולכים לקנות בחנות ומחיר אטרקטיבי - אם הם היו גובים סכום גבוה יותר הם לא היו מצליחים ככה, זה לא שהם עושים את זה מטוב לב.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים אף אחד לא הזכיר את המבצעים היום JUST CAUSE 1+2 חבל שאני עדין על ווינדוס XP , אחרת הייתי קונה את Just Cause 2
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.