עבור לתוכן

שאלה בנושא הפרויקט שכתבתי ב #C

Featured Replies

פורסם

כתבתי פרויקט בשפת #C .

הפרויקט הוא משחק ואני רוצה לעשות אפשרות של שמירת המשחק כך שיהיה אפשרות לשחק משחק חדש או לפתוח משחק קיים(שמור).

השאלה שלי היא איך אני שומרת את הנתונים של המשחק כך שגם אם אני אסגור את הפרויקט אני אוכל לפתוח אותו שוב ולהמשיך לשחק.

תודה מראש.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

הבענה היא שמה שאני רוצה לשמור זה מסוג USER CONTROL ןהפונקציה SERILIZE ךא מסכימה לשמור מסוג זה.

יש לך רעיון אחר?

פורסם

להפריד בין המידע לבין היצוג שלו. לשמור את המידע, ומתי שצריך, לעדכן את היצוג.

פורסם

::)

פורסם
  • מחבר

שוב באותו פרויקט.

אני מנסה לעשות שמירה וכתבתי את הקוד הבא:

#

[left]using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary;
using System.Runtime.Serialization;
using System.Runtime.Serialization.Formatters;
using System.IO;
namespace WindowsControlLibrary2
{
public class save
{
[STAThread]
public static void sevaToFile()
{
//System.Media.SoundPlayer a = new System.Media.SoundPlayer("..\\..\\Resources\\lotov.wav");
//a.Play();
FileStream sw = new FileStream("c:\\game.dat",FileMode.Create);
try
{
BinaryFormatter bf = new BinaryFormatter();
bf.Serialize(sw, play.boald1);
sw.Close();
}
catch (SerializationException e)
{
Console.WriteLine("Failed to serialize. Reason: " + e.Message);
throw;
}
finally
{
sw.Close();
}
}
public static void openFromFile()
{
BinaryFormatter f = new BinaryFormatter();
FileStream sr = new FileStream("c:\\game.dat", FileMode.Open);
play.boald1 = (boald)f.Deserialize(sr);
}
}
}[/left]

#

הוא שומר לי טוב את הקובץ אבל כשאני מנסה לפתוח אותו הוא מוציא לי הודעת שגיאה שהוא לא יכול לפתוח מכיון שמשהו משתמש בקובץ.

ההודעה היא:

The process cannot access the file 'c:\game.dat' because it is being used by another process.

תודה על העזרה.

פורסם

אני לא יודע אם זו הבעיה, אבל עדיף לעטוף את השימוש ב-FileStream ב-Using.

נ.ב. ערוך את ההודעה ועטוף את הקוד שלך בטג קוד (כפתור # למעלה) כדי שיוצג כהלכה.

פורסם
  • מחבר

מה זה אומר לעטוף את השימוש ב-FileStream ב-Using.

ומה זה אומר לכתוב #?

פורסם

ראה את הדוגמה כאן:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/47ek66wy.aspx

using System;
using System.IO;

class FStream
{
static void Main()
{
const string fileName = "Test#@@#.dat";

// Create random data to write to the file.
byte[] dataArray = new byte[100000];
new Random().NextBytes(dataArray);

using(FileStream
fileStream = new FileStream(fileName, FileMode.Create))
{
// Write the data to the file, byte by byte.
for(int i = 0; i < dataArray.Length; i++)
{
fileStream.WriteByte(dataArray[i]);
}

// Set the stream position to the beginning of the file.
fileStream.Seek(0, SeekOrigin.Begin);

// Read and verify the data.
for(int i = 0; i < fileStream.Length; i++)
{
if(dataArray[i] != fileStream.ReadByte())
{
Console.WriteLine("Error writing data.");
return;
}
}
Console.WriteLine("The data was written to {0} " +
"and verified.", fileStream.Name);
}
}
}

[attachment deleted by admin]

פורסם
  • מחבר

ניסיתי לעשות עם הUSING אבל זה לא עוזר.

יש לך עוד רעיון?

פורסם

אתה לא סוגר את SR.

פורסם

אתה לא סוגר את SR.

הכוונה ל-

StreamReader.Close();

פורסם
  • מחבר

אני רוצה לעשות דמו למשחק שעשיתי איך אפשר לעשות ת זה חוץ מבפךאש.

האם לVISUAL יש איזה הסרטה פנימית או שיש תוכנה קלה אחרת?

פורסם
  • מחבר

יצרתי command מסוג:

windows media player

ואני רוצה שהוא יקבל סרט אבל הוא מסכים לקבל רק מסוג שמע

מה אפשר לעשות??

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים