פורסם 2009 בינואר 2316 שנים כתבתי פרויקט בשפת #C .הפרויקט הוא משחק ואני רוצה לעשות אפשרות של שמירת המשחק כך שיהיה אפשרות לשחק משחק חדש או לפתוח משחק קיים(שמור).השאלה שלי היא איך אני שומרת את הנתונים של המשחק כך שגם אם אני אסגור את הפרויקט אני אוכל לפתוח אותו שוב ולהמשיך לשחק.תודה מראש.
פורסם 2009 בינואר 2316 שנים האופציה הפשוטה היא להשתמש ב binary serializer. (יש דוגמא פה):http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.runtime.serialization.formatters.binary.binaryformatter.aspx
פורסם 2009 בפברואר 816 שנים מחבר הבענה היא שמה שאני רוצה לשמור זה מסוג USER CONTROL ןהפונקציה SERILIZE ךא מסכימה לשמור מסוג זה.יש לך רעיון אחר?
פורסם 2009 בפברואר 816 שנים להפריד בין המידע לבין היצוג שלו. לשמור את המידע, ומתי שצריך, לעדכן את היצוג.
פורסם 2009 בפברואר 816 שנים http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.runtime.serialization.iserializable.aspx
פורסם 2009 בפברואר 916 שנים מחבר שוב באותו פרויקט.אני מנסה לעשות שמירה וכתבתי את הקוד הבא:#[left]using System;using System.Collections.Generic;using System.Text;using System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary;using System.Runtime.Serialization;using System.Runtime.Serialization.Formatters;using System.IO;namespace WindowsControlLibrary2{ public class save { [STAThread] public static void sevaToFile() { //System.Media.SoundPlayer a = new System.Media.SoundPlayer("..\\..\\Resources\\lotov.wav"); //a.Play(); FileStream sw = new FileStream("c:\\game.dat",FileMode.Create); try { BinaryFormatter bf = new BinaryFormatter(); bf.Serialize(sw, play.boald1); sw.Close(); } catch (SerializationException e) { Console.WriteLine("Failed to serialize. Reason: " + e.Message); throw; } finally { sw.Close(); } } public static void openFromFile() { BinaryFormatter f = new BinaryFormatter(); FileStream sr = new FileStream("c:\\game.dat", FileMode.Open); play.boald1 = (boald)f.Deserialize(sr); } }}[/left]#הוא שומר לי טוב את הקובץ אבל כשאני מנסה לפתוח אותו הוא מוציא לי הודעת שגיאה שהוא לא יכול לפתוח מכיון שמשהו משתמש בקובץ.ההודעה היא:The process cannot access the file 'c:\game.dat' because it is being used by another process.תודה על העזרה.
פורסם 2009 בפברואר 916 שנים אני לא יודע אם זו הבעיה, אבל עדיף לעטוף את השימוש ב-FileStream ב-Using.נ.ב. ערוך את ההודעה ועטוף את הקוד שלך בטג קוד (כפתור # למעלה) כדי שיוצג כהלכה.
פורסם 2009 בפברואר 916 שנים מחבר מה זה אומר לעטוף את השימוש ב-FileStream ב-Using.ומה זה אומר לכתוב #?
פורסם 2009 בפברואר 916 שנים ראה את הדוגמה כאן:http://msdn.microsoft.com/en-us/library/47ek66wy.aspxusing System;using System.IO;class FStream{ static void Main() { const string fileName = "Test#@@#.dat"; // Create random data to write to the file. byte[] dataArray = new byte[100000]; new Random().NextBytes(dataArray); using(FileStream fileStream = new FileStream(fileName, FileMode.Create)) { // Write the data to the file, byte by byte. for(int i = 0; i < dataArray.Length; i++) { fileStream.WriteByte(dataArray[i]); } // Set the stream position to the beginning of the file. fileStream.Seek(0, SeekOrigin.Begin); // Read and verify the data. for(int i = 0; i < fileStream.Length; i++) { if(dataArray[i] != fileStream.ReadByte()) { Console.WriteLine("Error writing data."); return; } } Console.WriteLine("The data was written to {0} " + "and verified.", fileStream.Name); } }}[attachment deleted by admin]
פורסם 2009 בפברואר 1016 שנים מחבר אני רוצה לעשות דמו למשחק שעשיתי איך אפשר לעשות ת זה חוץ מבפךאש.האם לVISUAL יש איזה הסרטה פנימית או שיש תוכנה קלה אחרת?
פורסם 2009 בפברואר 1816 שנים מחבר יצרתי command מסוג:windows media playerואני רוצה שהוא יקבל סרט אבל הוא מסכים לקבל רק מסוג שמע מה אפשר לעשות??
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.