לוח Dual-DDR ו FSB של מעבד +AMD 2400 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח Dual-DDR ו FSB של מעבד +AMD 2400


newz

Recommended Posts

מפרט:

Chaintech Summit 7NIF2 nForce 2 IGP

2*256 Winbond DDR PC2700

+AMD XP 2400

לפני חודש קניתי מחשב בעל המפרט הנ"ל ועלו אצלי מספר אי הבנות כאלה ואחרות בקשר ל Dual DDR שהלוח תומך בו ובקשר ל FSB של המעבד

ואני יתחיל דווקא במעבד...קניתי את המעבד הנ"ל באריזת Retail הכוללת מאוורר, ספר הדרכה (להתקנת המאוורר), אריזה מהודרת וכמובן המעבד עצמו והבחנתי שבתוך הקופסא, שאגב הייתה סגורה היטב והיה קשה מאוד לפתוח אותה, על האריזה הפנימית במדבקה ובה רשום בגדול "With 333 MHZ Front Side Bus" ובקטן יותר בצד "AMD XP Quantispeed Architecture Operates at 2083 MHZ" וליד אותה מדבקה מדבקת האחריות. התקנתי את המעבד ואת המאוורר והמחשב התחיל לעלות וגיליתי שה FSB נקבע על 266MHZ והמכפלה היתה מוגדרת על 15 ומהירות המעבד נקבעה על 2005MHZ".

ניסיתי גם להגדיר את ה FSB על 333 אך אז המחשב לא עלה (די הגיוני בהתחשב בעובדה שמכפלה של 15 במהירות האפיק 333 הייתה מעלה את מהירות המעבד ל 2495 MHZ)

עכשיו השאלה היא האם הביאו לי אריזה של מעבד אחר והשתילו בתוכו את המעבד שקניתי? או האם זה בכלל טעות של היצרן?

ועכשיו ל Dual ...כפי שצינתי במפרט קניתי לוח תומך ב Dual ושני סטיקים של זיכרונות. התקנתי את הזיכרונות כפי שנדרש עפ"י ספר ההדרכה שקיבלתי עם הלוח כאשר אחד הסטיקים של הזיכרונות בסלוט מספר שלוש והסטיק השני באחד משני הסלוטים האחרים (הראשון במקרה שלי). כפי שקראתי ובדקתי מספר פעמים במדריך לא היה נדרש שום הגדרה מיוחדת למעט הסידור שפירטתי מקודם. העלתי את המחשב והרצתי בדיקה של רוחב הפס של הזיכרונות וזאת העלתה תוצאות כמעט דומות אם לא זהות לאלה של לוחות ישנים בהרבה ללא תמיכה כלל ב Dual (התוצאות: Int - 1914 Float 1901). השאלה האם פיספסתי משהו?

האם התוצאות נשמעות לכם נורמליות?

עצות לשיפור המהירות?

רעיונות אחרים?

בבקשה כל דבר יעזור

תודה,

newz

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעבד 2400+ הוא לא ברטון ולכן הבאס שלו הוא 266 ולא 333, כנראה המדבקה שם היתה בטעות.

בקשר לDUAL אני לא יודע אם התוצאה הזאת נורמלית או לא אבל במפרטים של הם (הדואל מול יחיד) מביאים שיפור קטן מאוד ביחס לשל אינטל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא המעבד שקיבלת זה המעבד שהיית צריך לקבל , הAXP 2400+ הוא בעיקרון 2000Mhz נטו, ביגלל שAMD מבצעת 9 פעולות למחזור שעון 1 הם מחשבים את ה2000Mhz כ2400 של .

בקשר לשאלה השניה - אני לא יודע אם מה להשוות אותה כי המפרט שלי הרבה יותר חלש משלך, תחכה שמישהו בעל מפרט דומה לשלך יוכל לתת לך תשובה יותר מדוייקת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התוצאה של הזיכרון בסדק גמור

בשביל לקבל הערכה כמה זה צריך להיות תשווה את זה לזיכרון במהירות של הבאס של המעבד כלומר 2100 266Mhz פלוס 5 אחוז בערך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...