מתפזר הערפל סביב ה Creative Zii - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתפזר הערפל סביב ה Creative Zii


huber

Recommended Posts

בשבועות האחרונים מפזרת הרבה מאוד טיזרים על "מוצר/טכנולוגיה" חדשה שאמורה להיות משוקת תחת השם Zii (ולא להתבלבל עם ה Wii :lol: ). הסיבה לעיניין הרבה במוצר היא הידיעה כי החברה השקיעה מספר רב של שנים וכמיליארד דולר בפיתוחו של המוצר ולפי דברי החברה המוצר אמור להיות הדבר הבא מבית (חברה שלא הציגה שום חידוש רציני עוד מימי ב SOUND BLASTER לצערה).

אז מסתבר שהחברה פיתחה מעבד רב יישומי חכם שיודע לתכנת את עצמו בהתאם לצרכי היישום, יודע לכבות ולהדליק את הליבות שלו בהתאם לצורך (על מנת לחסוך בחיי סוללה) ובאופן כללי לפי הצהרת החברה גם יעשה לכם נעים בגב אם תבקשו :lol:

החברה פיתחה את המעבד כשבב שאמור להיות ה"מוח" של אינספור גדג'טים החל מניידים וכלה במצלמות - מה שאומר שהחברה לא מנסים להתנגח ב AMD/INTEL ובמעבדי ה X86 אלא לתת מענה לשוק שעד כה נשלט כמעט לחלוטין ע"י מעבדי ה (שולא מעט חברות ניסו להיכנס אליו - כולל עם ה ATOM).

עכשיו רק נשאר לראות האם המוצר באמת כ"כ מוצלח כפי שהוריו מספרים לנו ובאיזה שווקים הוא יצליח לתפוס. האם נראה את האייפון הבא עם מעבד שכזה מציג ביצועים כפי שנצפו בפירסומות שלו ולא כפי שנצפו במציאות?

http://vr-zone.com/articles/the-zii-mystery-is-unravelled--creative-s-nano-sized-supercomputer/6408.html?doc=6408

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחכים להצהרות הרישמיות, נמאס בדרך כלל מ-HIPE גדול שנגמר בעוד כרטיס קול או נגן טאצ', או אפילו מעבד פנימי משוכלל שלא נראה גם בעוד חודשים רבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...