איזה סוללות מתאימות לפלאש? - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה סוללות מתאימות לפלאש?


Satlan

Recommended Posts

מעולה. תודה על התשובה.

אני אקנה 2 סטים של בטריות לפלאש. אני מקווה שזה יהיה טוב. יש לי מטען שעתיים(לפי מה שהבנתי, פחות משעתיים דופק תסוללות), וארכוש עוד מטען אחד כזה,ורביעייה בלי מטען. נראה לי קלאסי:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיוון שגם המצלמה וגם הפלאש שלך משתמשים באותן סוללות (AA), עדיף לדעתי שתשקיע במטען איכותי כמו ה-La Crosse BC700 או ה-Maha MH-C9000. שניהם מטעינים כל סוללה בנפרד, מודדים קיבולת ומציגים אותה ב-mAh, וכוללים המון תכונות שימושיות אחרות, בהן אופציה לרענון סוללות כמעט מתות. אצלי ה-BC700 החיה סוללות 2700 של GP שירדו לקיבולת נמוכה מאוד בעקבות טעינה עם המטען שהגיע איתן למצב של תפקוד כמעט מלא. רק בשביל הפיצ'ר לבדו שווה להשקיע במטענים האלה. למידע על שאר התכונות של המטען הזה קרא את הביקורות האלה.

הבעיה היחידה היא שתצטרך להזמין מחו"ל, ומחיפוש זריז ב-eBay נראה שכרגע ההיצע שם די דל, לפחות בחנויות ששולחות לישראל. אני קניתי מהמוכר הזה וקיבלתי שירות טוב מאוד. הוא הוסיף לחבילה מתאם לשקע ישראלי ללא תוספת תשלום, והגיב לכל השאלות שלי במהירות ובפרטנות. המחיר (כולל משלוח לארץ) היה 50 דולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש טעם לקנות מטען ב-200 שקל ? זה נשמע לי קצת הזוי חח למרות שראיתי שיש לו תכונות מטורפות, הלוואי והיה אפשר להשיג אותו בארץ. אני פשוט לא בעד קניה מ- כלל.

גם הוא מציע את זה במחיר גדול בהרבה ממה שאתה אמרת לי. זה לא אותו הדגם.

אתה בטוח שאי אפשר להשיג את המטענים האלו בארץ?

וד"א, איזה מהם יותר טוב ? מהמוכר שהראת לי יש רק את הMaha :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש טעם לקנות מטען ב-200 שקל ?

אם תחשב את הסוללות שהמטען הזה יציל לך, ואת הגדלת אורך החיים של שתקנה חדשות, אז בוודאי שיש טעם. תוספת של 100 ש"ח בהשוואה למטען גרוע שהורס היא כסף קטן בהשוואה ליתרונות. חבל שלא גיליתי את זה לפני שקניתי מטענים אחרים.

זה נשמע לי קצת הזוי חח למרות שראיתי שיש לו תכונות מטורפות, הלוואי והיה אפשר להשיג אותו בארץ. אני פשוט לא בעד קניה מ- כלל.

נפלת עם קנייה מ-eBay? לי יש ניסיון טוב מאוד, אבל אני לא קונה ממוכרים עם פידבק בעייתי.

אתה בטוח שאי אפשר להשיג את המטענים האלו בארץ?

אני חושב שאי אפשר, אבל לא יזיק לחפש.

וד"א, איזה מהם יותר טוב ? מהמוכר שהראת לי יש רק את הMaha :jump:

אני לא מכיר את ה-Maha מניסיון אישי, אבל לפי התכונות והביקורות הוא מטען מצויין. אם אין למוכר את ה-BC700 עדיף שתשאל אותו במייל. חבל להוסיף 20 דולר למטען יקר יותר (ה-Maha) כשה-BC700 מטען כל כך מוצלח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...