עזרה בזיהוי כבלים מזוייפים של Monster Cable M1000HD - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בזיהוי כבלים מזוייפים של Monster Cable M1000HD


yosside

Recommended Posts

אני רוצה לקנות כבל HDMI של מונסטר מדגם M1000HD (אני יודע שאין הבדל מתחת ל- 2וחצי-3מטר)

אני קונה מ- ועל מנת להיזהר מזיופים,שככול הנראה ישנם בשטח, אני מחפש מדריך (עדיף עם תמונות) עם סימני זיהוי לכבלים מזוייפים-מקוריים.

יש לציין שאני מבקש מהמוכר לפני הקנייה תמונה עם סימן זיהוי שזה אכן שלו (כמו למשל הנייק שלו לצד המוצר) וכך אני בטוח שמה שמופיע בתמונות זה אכן מה שאני מקבל.

תודה,

yosside

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכל'ס מי יכול לשים לב להבדל הזה בכלל?

לדעתי ביזבוז של כסף אם אתה לא ווידואפיל.

HDMI מעביר מידע באופן דיגיטלי זאת אומרת אם יש לך כבל נורמלי באורך סביר המידע יעבור בדיוק באותה איכות כמו כבל שעולה פי 10 יותר.

ו EYE זה בולשיט של חברות כמו MONSTER כדי להוכיח כביכול לצרכן שהכבלים שלהם יותר טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קונה את הגרסה של ה- 8FT אני מודע לכל מה שרשמתם לכן אני מוכן להשקיע את הסכום הקטן הזה באופן יחסי ולקבל משהו שאני יודע שהוא הטוב ביותר (ההפרש בין הטוב ביותר להכי נחות הוא לא גדול)

ולעניננו, האם יש מישהו שיכול לעזור לי בעניין הזיהוי? מדריך , משהו?

אני בד"כ לא קונה דברים בעלי סיכון לזיוף מסין וכו' אלא רק מ-ארה"ב/קנדה אבל הפעם עקב הפרשי המחירים אני אנקוט באמצעי זהירות לפני הקנייה כפי שהזכרתי בהודעה הראשונה שלי וכך אאמת את מקורייות הכבל.

תודה,

yosside

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכיף. כסף שלך, אחרי הכל. אני לא הייתי מוכן לשלם פי חמש עבור שיפור פסיכולוגי באיכות התמונה. אם אתה רוצה כבל איכותי במחיר שפוי תשקול Blue Jeans Cable. [br]פורסם בתאריך: 5.01.2009 בשעה 19:45:48


זה ממש לא נכון, ונראה שפותח הדיון מודע לזה. ב- יש הבדלים בין הכבלים(תלוי באורך וברזולוציה) ע"ע EYE.

קראתי מספיק ביקורות בנושא. אתרים מקצועיים לקחו כבלים יקרים להחריד וכבלים באיכות סבירה. הם ביצעו מבחנים על גבי מבחנים והבחינו בהבדלים זניחים לחלוטין שלא נראים על ידי העין האנושית. נכון, במרחקים משמעותיים יש יתרון לכבלים המאד יקרים, אבל עבור משתמש ביתי רגיל, שבסך הכל צריך כבל במרחק 1 - 5 מטרים, אין שום סיבה בעולם לשלם פי חמש עבור אריזה יפה ואפקט פסיכולוגי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...