אוזניות אלחוטיות למחשב, כדאי לקנות ? - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות אלחוטיות למחשב, כדאי לקנות ?


liav25

Recommended Posts

ראיתי את הלוג'יטק פריפולס, נראו נוחות כי אפשר לחבר אותן גם לנגן גם למחשב להכל, אבל השאלה מה הטווח שלהן ? אם אני עומד קרוב אבל קיר מפריד ביני לבין המקלט ישמעו טוב ?

יש למישהו עוד המלצה לאוזניות אלחוטיות איכותיות שיתחברו גם לנגן וגם למחשב ?

תקציב לא פקטור אבל משהו באיזור המחיר של הFREEPULSE, אולי עם חריגה של 200 שקל +-

מה עם הקריאייטיב CB2530 ? מישהו שמע עליהן ויכול להמליץ ?

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את ה-PULSAR 590A היקרה להחריד ב-480 ש"ח - מצויינת לסקייפ וסרטים אך למוזיקה היא לא יותר מבסדר... מצד שני אורך חיי הסוללה שלה הוא ~9 שעות ויותר וכוללת מעמד-מטען ומתאם בננה.

plantronicspulsar590aro0.jpg

בחנויות למשל: http://tinyurl.com/yvws4e

רשימת סקירות: http://tinyurl.com/3ager8

הטווח עם המתאם מעולה אבל לא יעבוד מאחורי קירות במרחק גדול. בתנאים קשים יש LEG ברור בין התמונה לקול בסרטים,

בשימוש במתאם חשוב לשים את הווליום על מקסימום בנגן/מחשב, אחרת יש LEG ופגיעה בסאונד. אפשר להנמיך את הווליום באוזניה עצמה בלי בעיה.

הטווח עם דונגל BT תלוי מאוד בדגם שתקנה (לא מסופק) ואין את הבעיה הנ"ל.

אם אתה רוצה איכות שמע טובה + קליטה ללא הפרעות בטווח 8-10 מטר + מעמד לטעינה כשהאוזניות לא בשימוש תצטרך להפרד מכ-600 ש"ח לסט המצויין 590A של פלנטרוניקס http://zap.co.il/model.asp?model_id=594491 + כ-100 ש"ח למתאם BT שתומך ב-A2DP (לא חובה כי בסט מצורף מתאם לשקע אוזניות). לא צריך להחליף ואיכות השמע היא מהטובות ביותר שיש באוזניות אלחוטיות מבלי לגלוש לתקציבים של כ-1500 ש"ח לאלחוטיות של סנהייזר למשל. כוללות גם מיקרופון מעולה לשימוש בסקייפ, משחקי וכדומה.

רשימת סקירות מקצועיות לעיונך: http://tinyurl.com/5hk3pu

48220pulsar20590a202ag7.jpg

16714wn0.jpg

יש סטים זולים יותר עם טעינה דרך ה- כך שגם לא תצטרך להחליף אבל איכות השמע נמוכה יותר בבירור. הם מספקים בהחלט לצפיה ב-TV למשל אבל ממש לא לסרטים עתירי אפקטי קול או לאודיופילים.

בשני המקרים עדיין מדובר באיכות שמע נמוכה מאוזניות חוטיות במחיר זהה ואף נמוך בהרבה - אבל זה נכון לכל האוזניות האלחוטיות בטווח המחירים הזה ובכלל. ה-KOSS PORTA PRO למשל יתנו רמת שמע עדיפה בהרבה בפחות מ-300 ש"ח...

כמו-כן, אין מצב שהאוזניות יחזיקו ימים או שבועות ללא הטענה, ודאי לא בשימוש אינטנסיבי - עם ה-590A רק צריך לדאוג להניח אותם על מעמד הטעינה הכלול כשהם לא בשימוש (ראה בתמונה השניה) וזה אמור לכסות אותך... מחזיקות כ-7-8 שעות בשימוש רצוף ללא הטענה.

ברבים מהבתים בישראל יש בעיות קליטה ורעש סטטי עם סטים של RF (גם בטובים שביניהם) וסטים מבוססי IR מחייבים קו ראיה ישיר ובעלי טווח מוגבל יחסית. לכן BT היא הטכנולוגיה המועדפת לסט לדעתי.

בהצלחה.

שים לב שאם המחשב מחובר ב-A2DP דרך דונגל הוא לא יודע לעבור לטלפון בקבלת שיחה - רק אם אתה במוד מונו רגיל כמו בחיבור לטלפון!

בחיבור דרך המתאם זה אפשרי אבל אז המיקרופון מנותק ולא ניתן להשתמש בו לסקייפ למשל (מנותק גם ב-A2DP דרך דונגל).

הדרך היחידה לעבוד עם המיקרופון של האוזניה מול המחשב היא בפרופיל מונו ואז איכות המוזיקה מזעזעת (דיבור דווקא מצויין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...