נקנה הרדיסק חדש ב KSP . מנסים להתנער מאחריות ... - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נקנה הרדיסק חדש ב KSP . מנסים להתנער מאחריות ...


Bug2000

Recommended Posts

שלום לכלל חברי הפורום.

ברצוני לשתף אתכם ב"חוויית" הקניה בחנות KSP של הרדיסק חדש מסוג 1TB .

אחרי שראיתי מודעה בעיתון סופ"ש ש KSP מתחייבים למחירים הכי נמוכים נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שהם מוכרים הרדיסק מסוג 1TB ב 560 בזמן שבחנות אחרת מוכרים אותו ב 525 . החלטתי לבדוק את ההתחיבות של KSP בעיניין וקפצתי לחנות בראשל"צ.

לאחר ויכוח רב עם המוכר בחנות החליט המוכר כן לממש את ההתחיבות שעליה מתחייבת החברה, אך בצורה חלקית ולמכור לי אותו ב 525 גם כן, עם הצעה מגוחכת של "אם אתה רוצה אני יכול למכור לך אותו ב 524" כשבטלפון אמר המוכר "תבוא לחנות נעשה לך מחיר טוב יותר מהחנות המתחרה" תסכימו איתי שהנחה של 1 שח היא לא "מחיר יותר טוב" זה פשוט לצחוק ללקוח בפנים....

בסופו של דבר בגלל מחסור בזמן קניתי את ההרדיסק ב KSP היגעתי הביתה והתברר כי ההרדיסק לא תקין. לא ניתן לבצע בו פורמט כמו שצריך והוא משמיע "טיקים" לסרוגין.

מאחר ואני חייל בצבא רק היום אחרי 11 יום מהרכישה ניגשתי לסניף שקרוב לבית שלי ברחובות בכדי לממש את האחריות. המוכר בכן את ההרדיסק ולהפתעתי גילה חתיכת פלסטיק קטנה ליד חיבור החשמל של ה SATA שהיתה שבורה (בגודל של מילמטר על מילימטר) המוכר ישר טען כי ההרדיסק עבר נזק פיזי וכנראה נפל לי על הרצפה (למרות שאין עליו שום סריטה) ואמר שכנראה אי אפשר להחליף לי את ההרדיסק, כמו כן הם הציעו "ללכת לקראתי" ונתנו לי דף מגוחך למילוי על "נזק פיזי".

כמובן שאני לא קיבלתי את זה . כל בן אדם הגיוני שמתעסק עם חומרה יודע שאין כל קשר בין ה"נזק" כביכול שהיה על ההרדיסק לזה שההרדיסק עושה טיקים ולא מתפרמט כמו שצריך מיום קניתו.

לאחר פניה לאחראי הראשי של שירות הלקוחות ושיחה של איזה 20 דקות אמרו לי KSP שהם לא מוכנים להחליף לי את ההרדיסק במקום ובמילים אחרות שאני יכול לחפש את החברים שלי.

בקיצור חבר'ה אני יודע שיש פה המון אנשים שנפגעו מהשירות של KSP ולצערי גם אני מצטרף אליהם.

ולכן אני מבקש פה עזרה בעיניין... איך בכל זאת ניתן לגרום להם להחליף את ההרדיסק ?! צריך להרביץ להם אולי?!

ההרדיסק עלה לי הרבה כסף אני לא מוכן לוותר על זה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתם לא מבינים כנראה. אני לא מוכן לוותר על זה בשום אופן ישבר העולם.

אני חושב שאם תצא איזו כתבה גדולה באינטרנט על השירות של החנות הזאת זה אולי יגמש אותה קצת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לך הרבה אפשרויות, רק להמשיך ולדרוש מהם מה שמגיע לך, הם לא יוותרו בקלות, אם בכלל. הם מייבאים את הרכיבים בעצמם ולא דרך יבואן הרשמי, ולכן ההחלפה נופלת עליהם לא על היצרן (או שהם צריכים לשלוח את זה לגורם צד שלישי בחו"ל שיממש את האחריות, וזה סיפור מבחינתם).

אתה יכול לפנות לאתרי צרכנות שונים בנט (בזהירות לא להוציא דיבה, רק לציין עובדות, בלי ברכות ודעות אישיות, אחרת גם תזכה לתביעה מצידם, ולבטח תפסיד), ו/או לתבוע אותם בתביעות קטנות, לא בטוח שתנצח (בכל זאת יש נזק פיזי, לא משנה מה הוא).

צריך לקחת בחשבון דברים כאלו כשקונים מייבוא מקבילי (בייחוד שלא פעם ולא פעמיים זכתה הרשת הזו ל"שבחים" בפורום ובמקומות שונים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך את האמיל האדום ב-YNET הם דיי יכולים לעזור במצב כזה -אל ישכח להכלות תמונה של הארדיסק ושל הקבלה וכ'ו

ואם אתה יכול לדבר שוב עם המוכרולהקליט את כל מה שהוא אומר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בידיעות אחרונות במוסף של יום שישי את "ממון". (מתפרסם מחר, דרך אגב)

יש בעמוד הראשון מדור צרכנות קטן שעוזרים בו לאנשים שעברו חוויית שירות שלילית. הוא נקרא "דני מתעצבן".

לא קרה להם אפילו פעם אחת שהבעיה לא הסתדרה לאחר הטיפול שלהם.

תמיד מדגימים שם בצורה די מצחיקה איך השירות פתאום נהיה בסדר והבעיה מסתדרת כשידיעות אחרונות נכנסים לסיפור.

וודא שיש לך קבלה וכו'.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנזק הפיזי זה אתה עשית או ככה קיבלת? שמע אם אתה באמת שברת איזה חתיכת פלסטיק אז בעיה הם יגידו שזה עשה זעזוע

ובלה בלה בלה גרם להרד דיסק לא לעבוד.

אם ככה קיבלת אז אפילו אחד הציע פה בפורום לחרבן להם בפתח החנות כל יום בלילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע החתיכה כל כך קטנה שאני לא יודע מה להגיד.

בטוח שאני לא זה שעשיתי את זה אבל מצד שני אני לא יכול להוכיח שזה היה ככה...

זה כאילו מילה שלי מול שלהם.

יש בידיעות אחרונות במוסף של יום שישי את "ממון". (מתפרסם מחר, דרך אגב)

יש בעמוד הראשון מדור צרכנות קטן שעוזרים בו לאנשים שעברו חוויית שירות שלילית. הוא נקרא "דני מתעצבן".

לא קרה להם אפילו פעם אחת שהבעיה לא הסתדרה לאחר הטיפול שלהם.

תמיד מדגימים שם בצורה די מצחיקה איך השירות פתאום נהיה בסדר והבעיה מסתדרת כשידיעות אחרונות נכנסים לסיפור.

וודא שיש לך קבלה וכו'.

בהצלחה.

יש לך אולי את הטלפון של המדור הזה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאחר ואני חייל בצבא רק היום אחרי 11 יום מהרכישה ניגשתי לסניף שקרוב לבית שלי ברחובות בכדי לממש את האחריות. המוכר בכן את ההרדיסק ולהפתעתי גילה חתיכת פלסטיק קטנה ליד חיבור החשמל של ה SATA שהיתה שבורה (בגודל של מילמטר על מילימטר) המוכר ישר טען כי ההרדיסק עבר נזק פיזי מתי?אולי לפני הרכישה?! וכנראה נפל לי על הרצפה (למרות שאין עליו שום סריטה)

זכור לך שהHD קיבל מכה?

אל תוותר להם.

תאשים אותם בנזק הפיזי (כמובן אם אתה לא עשית אותו...) ותדרוש החלפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי קטע דומה עם פנדה לפני שנים רבות. בתחילת השירות הצבאי רכשתי מחשב מבוסס סוקט 462 הזכור לטובה. המשלוח הגיע לבית והתחלתי להרכיב את המחשב. לצערי, מעודף התלהבות, שברתי את אחת משיניי הפלסטיק על הסוקט עליהם מתלבש גוף הקירור. רכשתי גוף חלופי המיועד ל-OC שמתלבש על החורים מסביב לסוקט. המחשב עבד מצויין חודשים רבים עד שנשרף הלוח בעקבות הפסקת חשמל. נסעתי לפנדה אישית עד לסניף בקיסריה ודרשתי להחליף את הלוח אם. הטכנאי במעבדה התנער מאחריות וטען שנגרם ללוח נזק פיזי והוא אינו יכול להחליף אותו. שעה התווכחתי איתו וניסיתי להסביר שאין שום קשר בין השן השבורה של הסוקט לעובדה שהלוח נשרף. לא עזר. אחרי הקטע הזה נשבעתי שלא ארכוש בפנדה נייר למדפסת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...