עבור לתוכן

שליש מבני ה-15 אינם מבינים את הנקרא

Featured Replies

פורסם

אני מסכים בהחלט עם מה שדן כתב

ומזדהה במיוחד עם זה

דרך אגב, כאן הוא המקום לציין שהידע שלי בדקדוק אנגלי הוא מוגבל ביותר, אך למרות זאת אני מדבר בצורה חופשית ושוטפת (עד כמה שאדם שזו אינה שפת אמו והוא מדבר בה לעתים רחוקות יכול) וציון הבגרות שלי הוא 98.

המורים לאנגלית אינם מבינים שלפני שמלמדים את התלמידים שימוש נכון בכל הזמנים (דבר מיותר לחלוטין, לדעתי, כי מי שיודע אנגלית בצורה סבירה ומעלה מסוגל לבטא את עצמו בצורה נכונה באופן אינסטינקטיבי) יש לנטוע בקרב התלמידים את הרמה הבסיסית של השפה.

השיעורי אנגלית הם שטותיים + לא צריך להבין כלום !

הולכים לפי היגיון...יש לי אוצר מילים מאוד רחב באנגלית

ובינתיים זה מה שהספיק לי...

ואני עד היום לא מבין למה צריכים הסמכה להיות מורה לאנגלית?

כל שיעור דופקים לנו סיפור\דף עבודה וזהו...

אגב אני עולה לי'ב בכיתה של 5 יחל' למקרה שלא הבנתם למה זה כזה עצוב...

באופן כללי מערכת החינוך בישראל היא מערכת כושלת מאוד !!!

ואני לא בא להאשים פה אף אחד אבל אני יכול להעיד

שאני תוצר לווי של המערכת חינוך הזאת ושהייתי יכול להצליח הרבה יותר

ממה שאני היום(מי שמכיר אותי יודע למה אני מתכוון)

בכל אופן רק נקווה שאיכפת למשרד החינוך ושנעשים מאמצים

כי באמת חבל על אנשים טובים...

ד'א דבר שלא הזכרתם (או לא שמתי לב אליו) זה ספרי הלימוד שכבר שנים על גבי שנים

לא משתנים....זה הראי לא יתכן שאחי שסיים תיכון ב95 ואחותי ב98 ואני שיסיים ב2004

לומדים עם אותם ספרים ! זה פשוט בושה...

שוב אני אומר לפחות נקווה שנעשים מאמצים ולפחות יהיה שינוי...

  • תגובות 81
  • צפיות 7.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ד'א דבר שלא הזכרתם (או לא שמתי לב אליו) זה ספרי הלימוד שכבר שנים על גבי שנים

לא משתנים....זה הראי לא יתכן שאחי שסיים תיכון ב95 ואחותי ב98 ואני שיסיים ב2004

לומדים עם אותם ספרים ! זה פשוט בושה...

שוב אני אומר לפחות נקווה שנעשים מאמצים ולפחות יהיה שינוי...

יותר בושה זה שפשוט לא צריך לקנות ספרים... כי גם ככה לא לומדים איתם רוב הזמן.

ותמיד דורשים מאיתנו במקצועות הכי מטומטמים לקנות ספר ב-90 שקל ומשתמשים בו פעם אחת.

השנה לא קניתי מחברות... וגם חלק גדול מהספרים (י"א)

פורסם

2. היסטוריה

השם הרשמי של המקצוע בתולדות עם ישראל אומר הכל - "תולדות עם ישראל". מבינים? לא מלמדים היסטוריה, מלמדים את ההיסטוריה הקטנה והספציפית של עם ישראל. דרך הכרזת כורש, עזרא ונחמיה, ואל העליה הראשונה עד הרביעית, מאורעות תר"פ תרפ"א תרפ"ט, הקונגרס הציוני הראשון בבזל, התנועה הציונית בארץ ישראל, ההגנה, ועוד המון נושאים שקשורים אך ורק לעם היהודי. מלחמת העולם הראשונה לוקחת פרק אחד (ועוד פרק על חלוקת ארץ ישראל), מלחמת העולם השניה לוקחת בדיוק פרק אחד (ועוד אחד על עליית המשטר הנאצי). בדיוק כמו העליה השניה והשלישית. פרק אחד. איזה אבסורד יכול להיות גדול יותר מזה?

מבחינת דרכי ההוראה, המקצוע הזה הוא בושה למין האנושי. צריך לזכור בעל פה רשימות אינסופיות של גורמים-מהלך-תוצאות. הקשיים של בני העליה השניה. למה זה רלוונטי בדיוק? חוסר האפקטיביות המהמם בשיטת העבודה הזאת בא לידי ביטוי בשכחה מוחלטת של החומר חודשיים אחרי בחינת הבגרות. מישהו צריך לקחת את העניינים לידיים, או שהישראלים יהיו בורים ועמי ארצות בכל מה שקשור להיסטוריה.

8. מחשבים

דרכי הלימוד סבירות. החומר לא. ללמוד פסקל?! בשנת 2003 שמישהו יעשה בגרות בפסקל?! במקרה הטוב מלמדים C, שפה שגם נחשבת לשפה מתה. מה זה הטמטום הזה?

השיא היה בכיתה ח', כשלימדו אותנו להשתמש ב-Qtext. מנגד, בכיתה י' היה קורס ב-Excel, שהוכיח את עצמו כמועיל ואפקטיבי אם כי לא ממצה.

דרך החשיבה שלך מאוד שטחית ולוקה בחוסר ידע על אופן הלימוד ועל תוכניות הלימודים הקיימים.

היסטוריה: ישנו מסלול שנקרא ידע העם. שם לומדים רק שנתיים. הוא משלב אזרחות והיסטוריה. בו לומדים על נושאים גלובאליים יותר

כגון: מלחמת העולם הראשונה, מלחמת העולם השנייה וכו...

מחשבים: זה לא משנה באיזו שפה אתה לומד. העיקר להבין את דרך המחשבה בתיכנות. לא כ"כ משנה באיזה קומפיילר אתה משתמש אחרי זה. לאחר שאתה למדת לתכנת, יש לך את כל הכלים ללמוד שפה חדשה בקלות.

פורסם

1. מתמטיקה

מלומדת כראוי בכיתות הגבוהות, אבל בנמוכות מדובר בבושה. עד כיתה ו' מלמדים את התלמידים לא מתמטיקה, אלא חשבון, במקום חשיבה מתמטית לומדים טכניקה. התלמידים יודעים חילוק ארוך וצמצום על קו שבר אבל לא מבינים מה זה חילוק. אני אישית נתקלתי באחת שעשתה 128/-128 במחשבון. בשיא הרצינות, מדובר בתעודת עניות, אחת מני רבות, למערכת החינוך.

אפשר וראוי להתחיל עם אלגברה בסיסית כבר בסביבות כיתה ה'-ו', כמו ברוסיה.

חחח חילוק ארוך כבר הוצא מממערכת החינוך, כי זה "קשה" מדי. >:(

ובאמת מלמדים אותם חשבון וזה חרא,

למשל בחיסור, אז הילדים לא יודעים שאין כזה סתם סימן -, אלא הוא שייך לאיזה מספר כלשהו.

אם למשל יש 2-1, אז הילשים חושבים שהמספרים זה 1, 2 ולא 2, -1

פורסם

מחשבים: זה לא משנה באיזו שפה אתה לומד. העיקר להבין את דרך המחשבה בתיכנות. לא כ"כ משנה באיזה קומפיילר אתה משתמש אחרי זה. לאחר שאתה למדת לתכנת, יש לך את כל הכלים ללמוד שפה חדשה בקלות.

אז למה לא ללמוד כבר אסמבלר? :-\

פסקל זו שפה מאוד ישנה.

אבא שלי למד את השפה בזמנו.

יש שפות הרבה יותר מגוונות בפיצרים אפילו C++

פורסם

מסכים בהחלט, מי שרוצה ללמוד מצליח ללמוד ומגיע לציונים גבוהים, מי שבוכה אלא אותם פלצנים שמבריזים מהשיעורים ובסוף י"ב בוכים שאין להם תעודת בגרות "כי משרד החינוך הכשיל אותנו".

הבעייה זה עים פלצנים כמוך שיושבים עים אצבע בתחת,מקבלים שיעורים פרטיים,מקבלים עוד כל מיני תמיכות ובסוף למרות מערכת

חינוך לא טובה מצליחים לעשות בגרות.

פורסם
  • מחבר

הבעייה זה עים פלצנים כמוך שיושבים עים אצבע בתחת,מקבלים שיעורים פרטיים,מקבלים עוד כל מיני תמיכות ובסוף למרות מערכת

חינוך לא טובה מצליחים לעשות בגרות.

*שיעול* *שיעול*

אנא עשה שימוש בכפתור העריכה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים