גבירותיי ורבותיי, קבלו את ה-GTX295 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גבירותיי ורבותיי, קבלו את ה-GTX295


musari

Recommended Posts

ה-GTX295 מורכב משני כרטיסי ג'יפורס שחוברו יחדיו, ויהיה כנראה המהיר מסוגו בעולם

המלחמה בין ATI ו-Nvidia על השליטה בשוק כרטיסי המסך מולידה מידי כמה חודשים מפלצות של ממש, ניסויים טכנולוגיים מסובכים ויקרים שרובנו לא נוכל לקנות - אך זו בהחלט איננה סיבה לא להתלהב מהם... גבירותיי ורבותיי, קבלו את ה-GTX295, המלך החדש של הגרפיקה התלת-מימדית - לפחות עד ש-ATI תענה לו במפלצת חדשה משלה.

ה-GTX295 מורכב למעשה משני כרטיסים שחוברו להם יחדיו. לכל אחד מהכרטיסים האלה יש מעבד GTX 200 (אחד המהירים של Nvidia), ו-896 מגה-בייט של זיכרון DDR3. המערך המטורף הזה גם צורך לא מעט חשמל: 289 וואט, ליתר דיוק. מצד שני, בזכות טכנולוגיה חדישה שתוציא את המיטב מהחיבור בין שני הכרטיסים, ב-Nvidia מאמינים כי ברגע שינחת על מדפי החנויות (ככל הנראה בתחילת השנה הבאה), יהיה ה-GTX295 לכרטיס המסך המהיר ביותר בעולם, בפער מכובד מהשיאן הקודם, ה-Radeon HD 4870 של ATI.

Nvidia עדיין לא הכריזה כמה בדיוק יעלה הכרטיס החדש, אולם ההערכות ברשת נעות סביב ה-500 דולרים. כמובן שבניסיון להלום במתחרותיה, עשויה Nvidia להציע למכירה את הכרטיס תמורת סכום נמוך בהרבה. עכשיו דמיינו לכם שניים כאלה המותקנים אחד לצד השני על לוח SLI... אפילו Crysis יברח בבהלה ממחשב שכזה.

מקור....(אין מה ליקרוא שם עשיתי קופי פאסט)

http://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleID=601193&sid=212

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...