פרופיל 45 - כמה שאלות (לרציניים בלבד) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פרופיל 45 - כמה שאלות (לרציניים בלבד)


My_Name

Recommended Posts

היה לי היום צו ראשון, היה נחמד . . . מבחנים פסיכוטכניים חופרים, ראיון אישי חופר, אבל סה"כ היה טוב.

בסופה של ה"ועדה" הרפואית (בחיים לא שמעתי על ועדה שמורכבת מבנאדם אחד :silly: ), קיבלתי את הפרופיל הנכסף - 45 רפואי.

הסיבה לפרופיל הנמוך היא תאונה קטנה שעברתי לפני כ-5 שנים, ולמרות שאין לי שום מוגבלות עקב אותה תאונה - היא זו שהורידה לי את הפרופיל. יש על מה לערער ? (1)

יש בכלל סיבה לערער (2), כי אני לא בניתי על שירות קרבי, אבל ע"פ "בעיה קשה מאוד (לדוגמה: אסטמה קשה או בעיה אורתופדית חמורה, ולעתים בעיה נפשית) – בלתי כשיר לשירות קרבי ולקורסים צבאיים רבים". מה הם אותם "קורסים רבים" ? (3)

ו...יש דרך לגלות קב"א וחבריו, בלי קומבינות (4) ?

תודה ויום טוב ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עם 45 רפואי וקב''א גבוה אתה יכול לעשות כל דבר שהוא לא קרבי בצבא (תכניתן , גמא , תלפיות וכו')

אני חושב שהתכוונו בויקפדיה לקורס טיס , חובלים ועוד כמה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר הזכרתי שאני לא מעוניין בשום תפקיד קרבי. אני עדיין לא יודע מה אני רוצה לעשות בצבא, למרות שיש ל כמה כיוונים כללים (תפקידי מחשוב, , ממר"מ, וכו' וכו').

פשוט לא הבנתי את ההבדל בין 65 לבין 45 רפואי. אם זה באמת כמו שנאמר מעליי, שאני יכול לבצע כל תפקיד עורפי שקיים (כולל יציאה לקצונה ? (בהתאם לקב"א כמובן) אז עניתם לי על השאלה.

תודה, ואשמח לקבל תגובות נוספות.

ושוב, הטענה העיקרית שלי פה, אם אם יש טעם לערער? יש לפרופיל הזה השלכות מבחינת השרות / באזרחות ? או שעדיף להשאיר את זה ככה, כי זה לא ממש משנה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק פרופילים נפשיים מונעים יציאה לקורסים. כל בעל פרופיל לא קרבי יכול לעשות את כל הקורסים הלא-קרביים (ולעיתים נדירות ביותר גם מסלולים קרביים) המתאימים לנתוניו (קב"א בעיקר), וכל בעל פרופיל קרבי יוכל לעשות מסלול קרבי בהתאם לנתוניו (או מסלול לא קרבי, במידה והוא התמיין לאחד כזה).

ההבדל היחיד בין 45 ל-64 זה ש-45 יכול לשרת רק ביחידות עורפיות (לא בחרמון, לדוג').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^

אני שירתי בחיל חימוש עם 45 . 45 זה 21 רק שאתה חייב לשרת בצבא . אם שולחים אותך לקורס צריך אישור מיוחד ל45 . זה רק בשביל אין התנגשויות כולשהן בין הבעיה שיש לך לקורס . אם יש עודף בקורס מסויים בדרך כלל מוותרים על 45 . היתרון המשמהותי שיש ל45 זה שאין מילואים . רוצה מקצוע נורמלי ?תעשה הנדסאים לפני . כי אין דבר כזה מקצוע נורמלי בצבא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר/מוסג חד משמעי שקיים בצבא הוא : המוסג יותר מזל משכל מופיע על בסיס יומיומי . אפילו כמה פעמים ביום בחילות/מקומות בצבא . רוצה מקצוע נורמלי בפרופיל הזה ? הנדסאים הוא הפתרון הכי טוב . מקצועות כדאיים בדר"כ הם בפרופיל גבוהה יותר משלך (אולי כולם במקרה שלך )

פטור מאבק פוטר את רוב מה שרשמת

פטור מהרמת משא פוטר את החצי השני של התפקיד

ולמספיק אנשים עם 45 יש את שניהם אם לא יותר..

מה גם שמאיפה ההכללה שרוב האנשים עם פרופיל 45 הם עובדי רס"ר? התפקיד נקבע לפי הקב"א ובהתאם לפרופיל ביחד. אם מישהו לא יכול להיות בקרבי יש יותר מהמון תפקידים שהוא יכול לשרת בהם, ועובד רס"ר הוא רק אחד מהם (וגם זה בעיקר לאנשים עם קב"א נמוך או מקרה יוצא דופן), מספיק לי לשרת בבסיס פתוח כדי לדעת את זה.

@my_name

אם השאלה היא לערער או לא, תשובתי היא שאם אתה לא מעוניין בתפקיד עורפי (לשרת בשטח אבל לא קרבי) אין סיבה שלא. מהניסיון האישי שלי זה רק יקל עליך.

חסר עבודות ? בצבא הנוהל הוא לא הוצאת פטור אז אתה מסוגל לעשות זאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...