עבור לתוכן

בעיה - פינג גבוה (מאוד) במשחקי רשת.

Featured Replies

פורסם

שלום.

אני מחובר דרך נטוויז'יון בקו 2.5 מגה ותמיד קיבלתי בשרתים בחו"ל פינג די גבוה (120+) אבל כזה שלא הפריע מדי לשחק, לאחרונה אני מתחיל לקבל פינגים מטורפים (הפינג עולה גם ל900 לפעמים) ואז חוזר חזרה לגבול הנורמלי.

יש לציין שגם בשרתים בארץ זה ככה.

בשיחה עם נטוויז'ן טענו שהפינג בסדר גמור ואחרי בדיקה של הפינג התברר להם שהוא אכן בסדר (56) אבל הבעיה כמובן ממשיכה לחזור.

בכללי לא היה הרבה מה לעשות, הם אמרו שאין להם דרך לדעת מה הבעיה ואמרו שייתכן שיש לי תוכנה שלוקחת רוחב פס גבוה מאוד (ואין לי, או לפחות לא משהו חדש), לייתר ביטחון סגרתי את המסנג'ר והסטים אבל הבעיה נמשכת, ואין לי שום פעילות חריגה בTASK MANAGAR.

אחרי שורה של טענות מוזרות הם הציעו לי לעשות איפוס דפדפן, רק שהאיפוס הוא לEXPLORER למרות שאמרתי שיש לי FF.

מה אפשר לעשות? עוד מישהו בנטוויז'ו נתקל בבעיה דומה?

האם החלפת ספקית היא אופציה שכדי לחשוב עליה?

-אם זה משנה אז יש לנו ראוטר בבית ל4 מחשבים נוספים.

פורסם

אם כל המחשבים או אפילו עוד מחשב אחד ברשת עושים שימוש כבד באינטרנט, למשל פותחים תוכנת שיתוף, כמה הורדות, גלישה מסיבית (הרבה אתרים בבת אחת) או כל שימוש שיצרוך הרבה ממשאבי הרשת, המידע שאתה שולח ומקבל מהאינטרנט יצטרך לחכות בתור. הזמן שהוא מחכה בתור הוא מה שגורם (לפחות בחלקו) לפינגים גבוהים.

אם זה קורה גם כשאין מחשב אחר שעושה משהו באינטרנט, יכול להיות שיש מחשב ברשת שנגוע בוירוס והוא מייצר תעבורה ברשת שמפריעה לך.

דבר ראשון אני הייתי בודק אתה עניין כאשר שאר המחשבים כבויים או מנותקים פיזית מהנתב.

אם עדיין יש בעיה ואתה בחיבור אלחוטי, תבדוק את העניין כאשר אתה מחובר קווית. יכול להיות שיש הפרעה בשידור האלחוטי וזה גורם לבעיות.

אם זה לא עזר, תכבה את הנתב, תנתק אותו ל10 שניות מהחשמל ואז תחבר ותדליק חזרה. אם אתה לא בחיבור ללא חייגן בכבלים אז הוא יחבר אותך לשרת אחר, בנוסף הוא יתן לנתב לנקות את הזיכרון שלו מכל מיני חיבורים ישנים ויתן לו להתקרר קצת.

אם אחרי כל זה עדיין יש בעיה, תחבר את המחשב ישירות למודם ותתחבר עם חייגן (אם צריך) ותבדוק. אם במצב הזה תקין אז הבעיה היא כנראה בנתב. אם עדיין יש בעיה אז הבעיה היא כנראה בספקית (נטויז'ן).

אני מציע לך לעשות בדיקת מהירות בכל שלב בנוסף. אם הגעת לסוף ויש גם בעיה במהירות שאתה מקבל אז זה יכול להעיד על בעיה בתשתית או בהגדרות הספקית.

את הפינגים אל תבדוק רק לשרת משחקים שלך, יתכן שהוא עמוס מרגעים מסויים, תבדוק גם לwalla ולgoogle או משהו בסגנון.

ד"א, איזה מודם ואיזה נתב יש לך?

פורסם
  • מחבר

אני מחובר קווית והראוטר (של Linksys) משמש כחיבור לכולם.

המודם הוא B Focus Router312+.

ואיך אני יכול לבדוק את הפינג שלי לאתרים? (כמו וואלה).

פורסם

בחלון של הCMD

ping [url]www.walla.co.il[/url]

פורסם

אני סתם זורק רעיון לאויר, אני לא חושב שזה קשור

אבל לי פעם הייתה בעיה של פינגים גבוהים, והתברר בסוף שהסיבה הייתה שהחוטי נחושת עברו קורוזיה

החוטים עברו עם קיר שחופף למקלחת, וזה גרם לקורוזיה.

הטכנאי קיצץ מהחוטים את החלקים שהחלידו, והמהירות תוקנה.

פורסם
  • מחבר

טוב.

ניתקתי את כל שאר המחשבים בבית, אותה בעיה חוזרת.

ניתקתי את הראוטר וחיברתי בחזרה, אותה בעיה חוזרת.

מה עוד אפשר לעשות?

פורסם

אם כל המחשבים או אפילו עוד מחשב אחד ברשת עושים שימוש כבד באינטרנט, למשל פותחים תוכנת שיתוף, כמה הורדות, גלישה מסיבית (הרבה אתרים בבת אחת) או כל שימוש שיצרוך הרבה ממשאבי הרשת, המידע שאתה שולח ומקבל מהאינטרנט יצטרך לחכות בתור. הזמן שהוא מחכה בתור הוא מה שגורם (לפחות בחלקו) לפינגים גבוהים.

אם זה קורה גם כשאין מחשב אחר שעושה משהו באינטרנט, יכול להיות שיש מחשב ברשת שנגוע בוירוס והוא מייצר תעבורה ברשת שמפריעה לך.

דבר ראשון אני הייתי בודק אתה עניין כאשר שאר המחשבים כבויים או מנותקים פיזית מהנתב.

אם עדיין יש בעיה ואתה בחיבור אלחוטי, תבדוק את העניין כאשר אתה מחובר קווית. יכול להיות שיש הפרעה בשידור האלחוטי וזה גורם לבעיות.

אם זה לא עזר, תכבה את הנתב, תנתק אותו ל10 שניות מהחשמל ואז תחבר ותדליק חזרה. אם אתה לא בחיבור ללא חייגן בכבלים אז הוא יחבר אותך לשרת אחר, בנוסף הוא יתן לנתב לנקות את הזיכרון שלו מכל מיני חיבורים ישנים ויתן לו להתקרר קצת.

אם אחרי כל זה עדיין יש בעיה, תחבר את המחשב ישירות למודם ותתחבר עם חייגן (אם צריך) ותבדוק. אם במצב הזה תקין אז הבעיה היא כנראה בנתב. אם עדיין יש בעיה אז הבעיה היא כנראה בספקית (נטויז'ן).

אני מציע לך לעשות בדיקת מהירות בכל שלב בנוסף. אם הגעת לסוף ויש גם בעיה במהירות שאתה מקבל אז זה יכול להעיד על בעיה בתשתית או בהגדרות הספקית. ::)

את הפינגים אל תבדוק רק לשרת משחקים שלך, יתכן שהוא עמוס מרגעים מסויים, תבדוק גם לwalla ולgoogle או משהו בסגנון.

ד"א, איזה מודם ואיזה נתב יש לך?

פורסם

אני סתם זורק רעיון לאויר, אני לא חושב שזה קשור

אבל לי פעם הייתה בעיה של פינגים גבוהים, והתברר בסוף שהסיבה הייתה שהחוטי נחושת עברו קורוזיה

החוטים עברו עם קיר שחופף למקלחת, וזה גרם לקורוזיה.

הטכנאי קיצץ מהחוטים את החלקים שהחלידו, והמהירות תוקנה.

זה אכן נכון. הברירה האחרונה שתהיה לך היא להזמין טכנאי בזק שיבדוק את הקו מהבית שלך ועד למרכזייה הקרובה. אצלי למשל הקווים היו אותם הקווים ששימשו את בני הדור של סבי וכל החוט שעבר מהמרכזייה בשכונה עד לבית היה דפוק לגמרי. אחרי שהם החליפו הסתיימו הבעיות החמורות שהיו לי עם קפיצות פינגים ואיכות חיבור גרועה ביותר בזמן משחק בשרתים ישראליים ואירופאיים כאחד.

פורסם
  • מחבר

זו הייתה יכולה להיות הבעיה אם הבית שלי לא היה בן פחות מ10 שנים ובלי שום דרך שחוטי הנחושת פה יעברו דרך המקלחת (קירות אחרים לגמרי).

Czar_Salad: המחשב מחובר ישירות למודם ואליו מתחבר הראוטר, בבדיקה פשוט ניתקתי את הראוטר מהמודם, לא עבד (לא היה אינטרנט).

פורסם

זה אכן נכון. הברירה האחרונה שתהיה לך היא להזמין טכנאי בזק שיבדוק את הקו מהבית שלך ועד למרכזייה הקרובה. אצלי למשל הקווים היו אותם הקווים ששימשו את בני הדור של סבי וכל החוט שעבר מהמרכזייה בשכונה עד לבית היה דפוק לגמרי. אחרי שהם החליפו הסתיימו הבעיות החמורות שהיו לי עם קפיצות פינגים ואיכות חיבור גרועה ביותר בזמן משחק בשרתים ישראליים ואירופאיים כאחד.

בוא לא נסחף! לפני שמזמינים טכנאי של בזק קודם כל כדי להתקשר לבזק שיבדקו לך את הקו

יש להם כלים מרחוק שבודקים את הקו שלך ואם יש עליו הפרעות.

בנוסף צינת שספק האינטרנט שלך עשה בדיקה של פינגים עם זמן תגובה MS65

מול איזה שרת/כתובת הוא ביצע אותה וכמה פקטים הוא שלח (כמה שורות הופיעו עם המספר)?

בנוסף דבר נוסף שכדי לך לשקול הוא שאם השתמשת בתוכנת שיתוף קבצים וסגרת אותה

הכותבת IP שלך עדין תמשיך להיות מופצצת בשאילתות מקלינטים אחרים, לכן מומלץ קודם להתנתק ולהתחבר מחדש לפני שנכנסים למשחק.

נ.ב. לא עבד לך חיבור המודם ישירות למחשב כמו שCZAR הציעה כי לא שמת לב לחלק הראשון שהוא רשם לגבי יצירת חיגן

בכל מקרה אם תיהיה בעיה בזק יכולים לעשות את זה איתך שלב שלב.

פורסם

בוא לא נסחף! לפני שמזמינים טכנאי של בזק קודם כל כדי להתקשר לבזק שיבדקו לך את הקו

יש להם כלים מרחוק שבודקים את הקו שלך ואם יש עליו הפרעות.

זה אכן נכון. הברירה האחרונה שתהיה לך היא להזמין טכנאי בזק שיבדוק את הקו מהבית שלך ועד למרכזייה הקרובה. אצלי למשל הקווים היו אותם הקווים ששימשו את בני הדור של סבי וכל החוט שעבר מהמרכזייה בשכונה עד לבית היה דפוק לגמרי. אחרי שהם החליפו הסתיימו הבעיות החמורות שהיו לי עם קפיצות פינגים ואיכות חיבור גרועה ביותר בזמן משחק בשרתים ישראליים ואירופאיים כאחד.

פורסם

צודק, פשוט לדעתי כל האיזכור של הנושא מיותר לחלוטין.

הוא צריך לבצע כמה בדיקות פשוטות שבזק יעשו איתו בלי בעיה ובמידה ויש בעיה קורוזיה או מה שזה לא יהיה שהם ישברו את הראש.

פורסם

EcSm, אתה צריך, כמו שamir85 ציין (וכמו שאמרתי מראש), ליצור חייגן.

חוצמזה, לא אמרת לנו, בחיבור מחשב יחיד היה שיפור? איזה פינגים קיבלת והאם מהירות ההורדה הייתה תקינה או לא? כנ"ל אחרי כיבוי והדלקה לנתב.

כדי לעזור לך אנחנו צריכים לדעת את הנתונים.

אם את הבדיקות מהירות אתה עושה מכל אתר אחר, אז תעשה אותן קודם כל מהאתר בקרה של נטויז'ן.

יצירת חייגן PPPOE:

בחיבורי רשת -> יצירת התקשרות חדשה -> צור התחברות לאינטרנט -> צור התקשרות באופן ידני -> חיבור פס רחב הדורש שם וסיסמא -> תרשום ADSL -> תכניס פרטי התחברות (שם משתמש כולל סיומת @017 או מה @INetvition, מה שנתנו לך) -> "הבא" עד הסוף.

פורסם
  • מחבר

התשובות לכל הפסקה הראשונה בקצרה, היא לא. שום שיפור.

בקשר ליצירת חייגן PPPOE (מזה?) אני לא מוצא אצלי את אזור חיבורי הרשת..איפה הכל נמצא?

פורסם

והתשובה לא בקצרה?? :s07:

מה הפינג שלך לWALLA? לgoogle.com? מה שרת המשחקים שאתה מנסה להתחבר עליו? מה הפינג שלך אליו?

יצירת חייגן (הקודם היה לXP, עכשיו שמתי לב שאתה בויסטה אז זה יתאים יותר):

לוח בקרה -> רשתות ואינטרנט -> מרכז הרשת והשיתוף -> צור חיבור לרשת -> התחברות לאינטרנט -> צור התקשרות חדשה -> חיבור פס רחב (broadband PPPOE) -> להכניס שם וסיסמא (כמו שהסברתי מקודם), שם החיבור -> התחבר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים