עבור לתוכן

בעיית התנתקויות מטורפת, מה אפשר לעשות?

Featured Replies

פורסם

יש לי בעית התנתקויות ממש מעצבנת, האינטרנט מתנתק לי כל כמה שניות. אני לא יכול ליהיות מחובר ליותר מ-5 דקות (!)

מה אני יכול לעשות במצב כזה?

אני משתמש במודם-נתב Siemens ADSL SL2-141 שקיבלתי מבזק.

פורסם

מה המרחק בין הנתב למחשב?

ומה רמת הקליטה שאתה מקבל על מרחק כזה..

האם הנתב יושב בחדר מצופה בטון כמו ממד או משהו כזה?

פורסם
  • מחבר

הנתב די רחוק, הוא נמצא בקצה השני של הבית. ולא בממד או חדר מצופה בטון.

לא יודע מה קשור הקליטה בכלל, אני מחובר בכבל, וההתנתקות זה לא המחשב מהנתב, אלא הנתב/מודם בכלל מתנתק מהאינטרנט.

פורסם

אהה עכשיו הבנתי הייתי בטוח אתה מדבר על האלחוטי.

ההתנתקויות שלך זה נפילות מסנכרון? או התנתקויות מהספק אינטרנט?

פורסם
  • מחבר

אין לי מושג, מה ההבדל?

הוא מתנתק לי ונותן לי שדות לכתוב שם משתמש וססמא. כנראה שזה התנתקות מהספק...

פורסם

תראה

על הראוטר יש לך מנורה שכתוב עליה PPP

אם היא כבויה סימן שאין לל חיבור לספק.

ויש מנורה אחרת שכתוב עליה ADSL לדעתי ליד המנורה של ה POWER

אם היא מהבהבת זה סימן שהמודם לא מסונכרן ומנסה להסתנכרן

אם הבעיה היא נפילות מהספק אתה צריך לדבר איתם

ואם הבעיה היא בסנכרון עצמו אז זה בעיה מכיוון בזק או מהכיוון של הבית שלך

אם זה פילטרים מקולקלים, מכשיר יס מחובר לקו ללא פילטר(מה שקורה המון) , מכשיר טלפון מקצר. - כל אלה מהבית שלך.

אם תוכל להיכנס לראוטר ולכתוב לי פה את הנתוני סנכרון שלך אני אוכל לעזור לך אפילו יותר.

אם תיכנס לממשק של הראוטר ותילך ל STATUS שיש למעלה ואז שם יהיה לך אופציה ל MODEM INFO

או משהו כזה שמה אמורים להיות הנתוני סנכרון שלך.

פורסם
  • מחבר

אז נראה שזה נפילה מסנכרון... כשהאינטרנט מתנק לי המנורה של הDSL מהבהבת...

אני אבדוק את מה שכתבת פה ואני אעדכן...

נכנסתי לstatus, יש לי רשימה בתפריט בצד של:

Device Information

DSL Line

Internet Connection

Traffic Statistics

DHCP Table

Wireless Clients

Routing Table

ARP Table

מה בדיוק אתה צריך?

פורסם

DSL LINE

פורסם
  • מחבר

Current DSL line status is displayed as the below.

Line Mode G.DMT Line State Show Time
Latency Type Fast Line Up Time 00:00:00:57
Line Coding Trellis On Line Up Count 23

Statistics Downstream Upstream
Line Rate 6208 Kbps 640 Kbps
Attainable Line Rate 6976 Kbps 840 Kbps
Noise Margin 8.8 dB 12.0 dB
Line Attenuation 32.0 dB 17.5 dB
Output Power 19.8 dBm 12.6 dBm
K (number of bytes in DMT frame) 195 21
R (number of check bytes in RS code word) 0 0
S (RS code word size in DMT frame) 1 1
D (interleave depth) 1 1
Super Frames 3362 3360
Super Frame Errors 0 0
RS Words 0 0
RS Correctable Errors 0 0
RS Uncorrectable Errors 0 0
HEC Errors 0 0
OCD Errors 0 0
LCD Errors 0 0
Total Cells 837319 0
Data Cells 4031 0
Bit Errors 0 0
Total ES 749 0
Total SES 366 0
Total UAS 240 0

ואני חושב שמצאתי את האשם, הכבל שמתחבר למודם מהקו טלפון היה לחוץ מאחורי השולחן, נראה לי שהוא אפילו נקרע קצת מבפנים...

יישרתי אותו קצת ובינתיים לא התנתק. אני אנסה להחליף כבל אם אני אמצא אחד אחר...

[attachment deleted by admin]

פורסם

הנתוני קו שלך דיי על הפנים

תחליף את החוט אם אתה אומר שהוא נקרע קצת.

Noise Margin 8.8 dB 12.0 dB

זה מה שמדאיג אותי וזה מה שגורם לך לנפילות.

אם אתה רוצה אנחנו יכולים לבדוק את זה עכשיו יותר לעומק....

פורסם
  • מחבר

אני אשמח לבדוק יותר לעומק...

לא יזיק לדעת מה גורם לנפילות

פורסם

טוב תשמע מה הייתי רוצה שתעשה אם אתה יכול

תנתק את כללללל המכשירים בבית שמחוברים לקו (טלפונים, פקסים, תבדוק שאין ממיר של יס שמחובר לקו טלפון)

ותנתק את כלללל הפילטרים שיש בבית גם.

ואז תיקח חוט של טלפון רגיל שהוא חיבור רחב שמתאים לשקע שלך ותחבר את המודם לחוט הזה

במצב העכשווי אמור להיות לך מצב שבו אין שום מכשיר או פילטר מחוברים לקו

ורק המודם מחובר ישירות לקו ללא פילטר עם חוט של טלפון רגיל (כי החוט המקורי של המודם הוא מרובע והוא חייב להתחבר לפילטר)

ואז תראה לי את הנתונים שלך ונראה אם יש שינוי לטובה.

ועל הדרך תעשה כיבוי והדלקה של הראוטר לפני הבדיקה.

פורסם
  • מחבר

ניתקתי הכל (סה"כ היה מחובר רק הטלפון, לא יס ולא כלום)

חיברתי עם החוט של הטלפון בלי הפילטר והפעלתי מחדש את הראוטר.

[attachment deleted by admin]

פורסם

טוב יש בעיה בתשתית של הבית או שהמודם הלך או שהבעיה היא מחוץ לבית. זה לא מכשיר זר אצלך שעושה את הבעיות ולא פילטר לא תקין.

תתקשר לבזק לתמיכה הטכנית ותגיד שיש לך נפילות מסנכרון הם יראו את הנתונים שלך-יעשו איתך פחות או יותר מה שאני עשיתי איתך

וישלחו לך טכנאי לנפילות מסנכרון.

הוא יעשה בדיקה חיצונית עם מודם עצמאי שלו על התיבה שלך בקומה או מחוץ לבית

אם יהיו להם נתונים טובים שם-הם יכנסו לבדוק בתוך הבית

אם גם שם הנתונים של הקו לא יהיו תקינים הם כברו יחליפו כרטיס אלקטרוני במרכזיה או יבדקו אם החוטי נחושת של הקו שלך תקינים.

סך הכול להיות מחובר על 5 מגה במרחק 2 קילומטר מהמרכזיה זה לא סוף העולם ובהחלט אפשרי לעבודה.

ואם יהיה לך מזל אז הם ישנו לך ניתוב חיצוני ויעבירו אותך דרך מרכזיה קטנה שאולי עוברת ליד הבית שלך ואז תוכל גם לקבל 8 מגה לדעתי ואפילו יותר.

ואתה יכול לחבר הכול חזרה.

פורסם
  • מחבר

אוקיי תודה.

מחר על הבוקר אני אתקשר אליהם. :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים