מקלדת ועכבר, כל אחד בתקציב 500+-. - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדת ועכבר, כל אחד בתקציב 500+-.


yfital

Recommended Posts

HELP.

נמאס לי :\ אני לא יודע מה לקחת. כמו שרשמתי בכותרת, התקציב שלי הוא עד 1000 שח לשניהם, לא אגורה מעבר, מעדיף אם אפשר לסביבות ה-800.

כרגע יש לי MX510 ( שאני מאוד אוהב ) ומקלדת MS DIGITAL MEDIA PRO ( שאני גם מאוד אוהב ).

עכבר: חשוב לי נוחות עבודה לאורך זמן. אני כבר לא משחק כמו פעם, אבל עדיין - חשוב שיהיה שני כפתורים רגילים + אמצעי על גלגלת + BACK,FARWARD.

מקלדת: משענת לכף יד. מבנה גי'נרי יחסית. אין מגבלת גודל. כפתורי מולטמדי בסיסים ( או אופציה לשים אותם בכפתורי מאקרו), חשוב שיהיה VOLUME בצורה נוחה, עדיף גם CALC, MY COMP וכו'... (מפתיע שיש את זה במקלדות רגילות ולא בכל היקרות).

סטים: אני בעקרון יושב בסלון מול מסך מחשב ומסך LCD TV 32", החברה שונאת כבלים, זה בונוס מבחינתה... לי זה לא מאוד משנה, מה שראיתי:

1. התחלתי מפזילה רצינית לכיוון ה-5500MX, אבל אומנם העכבר מצויין, המקלדת שלו לא ממש, חוצמזה, שהבנהתי שהגרסה BT של הסט לא משהו, ושהעכבר בגרסה הרגילה עדיף.

2. אוקי, לא ה-5500, איזה סט טוב יש... אז זהו, שאני לא רואה שיש, האופצי ההיחידה היא ה-WAVE PRO, אבל היא לא מגיעה לארץ ונועה אמרו שגם אין להם מושג מתי זה יגיע או כמה זה יעלה. ( אם למישהו יש מושג, תגידו, כי נראה לי שזה בחירה לא רעה בכלל ).

3. כל מה של MS נראה לי מאוד מושך מבחינת המקלדת, אבל זה אני או שהעכברים החדשים שלהם נראים ממש גרועים ופלסטיים?

מקלדת:

1. G15 "החדשה" - יפה, נוחה, עמידה, הרבה מאוד פיטצ'רים - יקרה.

2. RAZORים למיניהם, לפי הביקורות, נראה שלא שווה את הכסף.

3. MS SIDEWINDER X6, תאמת, ממש נראת לי, בתור שונה NUMPAD זה ממש נחמד, התאורה נראית טובה, KNOB לווליום זה מממממממממשש נוח - גם לא זולה, אבל ניחא.

4. ה-WAVE, נראית לי סבבה, מאוד "MULTIMEDIA", בסגנון של ה-MS... שמעתי דברים רעים על זה שהיא לא מסוגלת לעבד 3 כפתורים+, חסרון רציני. מה עוד, היא יקרה... נראה לי ה-SIDEWINDER כבר עדיפה...

בנתיים ה-MS וה-G15 בראש הרשימה אני חושב.

עכבר: נתקעתי פה קצת, יש לי כרגע MX510, וזה עכבר מצויין, אני אוהב את האחיזה ומבנה העכבר.

אלחוטי:

1. MX REVOLUTION - אמור להיות מצויין, אין הרבה מה להגיד, אבל, המקלדת לא תהיה אלחוטית ( אז לא חבל? ), יקר מאוד, ה-MX1100 דיי מחליף אותו, ואם לא, אז יצא REVO2 בקרוב אני מניח.

2. MX1100, קצת חדש, עוד אין הרבה נסיון איתו, שוב, אלחוי שאני לא צריך, בטריות רגילות ללא מטען... עולה כמו ה-REVO ברוב המקומות. אז למה לא REVO....

חוטי:

1. MX518 - חבל לי..... זה אתו עכבר בשינוי אדרת ( כן כן, יותר מדוייק, ברור לי ).

2. G9 - אממ... מכוער... כאילו, באמת. מפחיד אותי קצת המבנה מבחינת נוחות ליד. ( יש לי בעיות בידים כבר הרבה שנים, זה פאקטור חשוב ).

3. G5 - נראה שדרוג נחמד ל-MX510 שלי, דומה, אבל קצת שונה, טיפה משופר ולא מאוד יקר...

אז אני מקווה שהבנתם שעשיתי כבר סקר שוק.. אני אשמח לתגובות וכל עזרה שהיא... נמאס לי לחכות עם זה כבר, הכסף לזה שוכב כבר חודש בצד.

תודה רבה!

\עריכה

הוספתי את ה-WAVE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...