Catalist A.I. מזה ואיך זה עוזר לי? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Catalist A.I. מזה ואיך זה עוזר לי?


EasyPooper

Recommended Posts

שלום מקסים וברוך שובך ;D

CATALYST A.I זה בעצם פיצ'ר פשוט שמאפשר לדרייבר לנתח תוכנות וטקסטורות כדיי בעצם להעצים את הביצועים ואת יציבות המערכת.

כמובן שכדאי שבכל רגע נתון ה CATALYST A.I יהיה פועל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פששש כמה דברים השתנו במהלך החודש הזה... מזל טוב יאיר! צוות חדשות ותואר רשמי של מומחה בפורום (לפני חודש אחדים מהאדמינים ישנו כניראה....)

אז אוקיי הAI אמור להעצים את היציבות וכו' אבל שמתי לב שאני מדליק אותו אני לא יכול לשחק בשלב האחרון של BIAHH, יש מלא קריסות בFALLOUT 3 וCOD5 מקרטע על 60-70 FPS..... (דרייבר 8.11) זה בסדר?

ואם אפשר איך האינטלקט הזה עושה את מה שהוא אמור לעשות?ומה ההבדל בין STANDARD ו ADVENCED

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) Catalist A.I הוא בינה מלאכותית של הדרייבר, אשר מבצע אופטימיזציות של טקסטורות ושאר חישובים, על מנת לקבל ביצועים טובים יותר. כאשר מפעילים אותו, הוא מחפש "קיצורי דרך" למה שהיישום עצמו (כלומר המשחק) מנסה לבצע, ומבצע את זה בצורה טובה יותר.

בנוסף להיותו מבצע אופטימיזציות גנריות, ה-A.I. גם אמור להיות application specific - לזהות יישומים ספציפיים ולשפר את הביצועים שלהם. כלומר, הוא יודע איך המנוע הגרפי של משחקים מסוימים (שנתמכים ע"י CCC) עובד, וכך יכול לשפר אותם ע"י כל מיני twaks. כל העסק הזה בכלל התחיל בצורה מוסתרת, כש-NV ו-ATI חיפשו דרכים לשפר תוצאות , ע"י ידיעה מראש איך עובדת שם המצלמה.

2) הדבר הכי חשוב בו זה שכל השיפורים האלה לא אמורים להגיע על חשבון איכות תמונה. כלומר, ישנה פגיעה מסוימת באיכות התמונה, אבל היא מינימלית וכלל לא מורגשת לעין האנושית.

ההבדל בין standard ו-advance הוא בעומק השיפור והאופטימיזציות. כלומר, advance יתן לכם FPS גבוה יותר, אבל יבוא על חשבון פגיעה נוספת באיכות התמונה.

משתמשי crossfire חייבים להשתמש ב-, אחרת הם לא מנצלים כמו שצריך את שני הכרטיסים.

3) יש גם תקלות למנגנון הזה. לפעמים ה"בינה המלאכותית" הופכת להיות "טיפשות מלאכותית"... כלומר, אנשים נתקלו בצניחת FPS, ב-artifacts וכו', בגלל הפעלת ה-. בדרך כלל זה מתוקן בגרסה הבאה של הדרייבר.

4) לא תמיד ה- באמת משפר משהו. במקרים רבים לא יהיה הבדל ביצועים, או שהביצועים יהיו די דומים. בדקתי את ה- בצורה ניסיונית עם ה-4870 שלי במשחק COD5 (סולו). זה היה רק ניסיון קצר במקום ספציפי, אבל לא היה כל הבדל של FPS בין 3 האופציות. אני מניח שבגרסאות הדרייבר הבאות יהיה שיפור ספציפי ל-COD5, ואז כבר ייראה הבדל ב-FPS.

5) ההמלצה שלי היא להשתמש בזה (standard או advance), אלא אם כן זה גורם לבעיות ביישום מסוים. אז, מומלץ לבטל ולחכות לתיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...