צריך המלצה למסך 22" עד 3000 ש"ח - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה למסך 22" עד 3000 ש"ח


clown

Recommended Posts

orleans - למה?

אגב, גם אני מחפש מסך 22" במחיר הזה. מצאתי את ה- L220x של , שמקבל ביקורות מצויינות. קונטרסט מצויין, אחידות פאנל מצויינת. הוא גם 1900X1200 אז זה משתווה למסכי 24". בניגוד לדל יש לו input lag נמוך יחסית. הוא עולה קצת פחות מהדל.

מה אתם חושבים עליו?

(אגב, מצאתי אותו רק בחנות אחת... מכירים חנויות שמוכרות מסכי לנובו?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

orleans - למה?

אגב, גם אני מחפש מסך 22" במחיר הזה. מצאתי את ה- L220x של לנובו, שמקבל ביקורות מצויינות. קונטרסט מצויין, אחידות פאנל מצויינת. הוא גם 1900X1200 אז זה משתווה למסכי 24". בניגוד לדל יש לו input lag נמוך יחסית. הוא עולה קצת פחות מהדל.

מה אתם חושבים עליו?

(אגב, מצאתי אותו רק בחנות אחת... מכירים חנויות שמוכרות מסכי לנובו?)

ב- יש אופי שונה בעת הצגת גוון שחור לעומת S-PVA. הגביש הנוזלי נשאר פתוח במצב כזה ולכן יחס ניגודיות תמיד נחות יחסית ל-S-PVA בו הגביש הנוזלי סגור לחלוטין. בכך נעוץ האופי האינהרנטי של גדולים להראות הילה בקצוות בעת צפייה בגווני שחור המשתרעים על פני שטח גדול וגם בעת שינוי של זווית הצפייה. מצב זה גם הופך את הבידוד של התאורה האחורית החזקה יותר למשימה מאתגרת וקשה. זו הסיבה שיש פחות סיכוי לזליגות אור ב-S-PVA. פאנלי טובים יותר לעיבוד תמונה והבאה לדפוס ממילא גרפיקאים לא עובדים בחושך ורוב העריכה נעשית על תמונות בהירות. לבית פאנלי S-PVA הם האולטימטיביים יותר אם יש דרישה לעריכה גרפית וגם צפייה בסרטים.

לגבי ה-L220X הוא לא משתלם לסקטור הבידורי מבחינת מחיר לעומת ה-2408WFP, האינטרפולציה שלו במשחקים מבוצעת באופן לא יעיל, אין לו יכולות מיפוי למשחקים בפורמט לא רחב, וכמו כן בעיות הטישטוש של הטקסט שלו כפי שתועדו בביקורת שלו ב-Xbit Labs הן דבר בלתי מתקבל על הדעת במסך איכותי יקר.

צויינה דרישה לגרפיקה, כך שללא וויתור על צילום במרחב sRGB וגם ללא קניית מכייל חומרתי, אין לפותח הדיון מה לעשות עם מסכי WIDE GAMUT. עדיף לו להוסיף עוד תקציב ל-Eizo S2431WE אשר נטול בעיות למשחקי מהירים ולגרפיקה ללא קולורמטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-1440X900 מקבלים תוצאות הכי טובות ב-L220X מבין הרזולוציות רחבות נמוכות מהטבעית. בשאר הרזולוציות הרחבות החדות אינה טובה. אולם זה לא משנה לא הייתי משקיע במסך כזה. איך אפשר לשקול אותו כמסך עדיף על מסכים איכותיים אחרים כשיש לו בעית טישטוש של טקסט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...