הורדת סירטי HD - שקר אחד גדול? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הורדת סירטי HD - שקר אחד גדול?


huber

Recommended Posts

בעקבות הדיון על אורך החיים של ה BR בו הועלתה הטענה שהורדת סרטים ישירות מהרשת תהרוג את הפורמט הפיזי, החלטתי להתעניין קצת על הנושא ולהבין על מה בעצם מדובר. בגלל שכאזרחי ישראל רב השירותים האלו לא פתוחים בפננו שאופציה, ולכן אין לנו ניסיון מעשי עימם, החלטתי לחפש קצת מאמרים ברשת ולהבין האם באמת יש אלטרנטיבה ראויה ל BR למי שלא רוצה לרכוש נגן ייעודי ולהתעסק עם מדיות פיזיות.

בעקבות החיפושים בנושא מצאתי את המאמר הבא:

http://blogs.zdnet.com/Ou/?p=511

אני חייב לציין שהמאמר הנ"ל די פקח את עיניי. הידעתם שרב שירותי הרשת שמספקים סירטי "HD" בסטרימינג לא מתקרבים בכלל לאיכות HD אמיתית וברובם האיכות אפילו לא מתקרבת לאיכות . מדהים. מה שמביא אותי למסקנה הבלתי נמנעת - עד שרוחב הפס הריאלי ללקוח הסופי לא יגדל משמעותית הזרמת HD דרך הרשת כאופציה חלופית למדיות פיזיות לא נראית ריאלית. בקצב שבו האינטרנט מתפתח בשנים האחרונים לא נראה שתהיה תחרות אמיתית למדיה פיזית בטווח של 3 שנים או יותר, מה שמראה שעדיין יש תקווה לפורמט הזה.

ד"א - כל הדיון פה סובב סביב שירותי של HD חוקי ולא הורדת סירטי MKV פירטיים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח בנוגע ל-22 מגה לשנה אבל על דיסק בלו ריי יש מקום של 50 ג'יגה למיטב זכורני והסרטים בבלו ריי מתחילים מ-30 פלוס....

לא נראה לי שאנשים באמת יתחילו להוריד קבץ של 30 ג'יגה מהאינטרנט.. זה יקח מלא זמן! עדיף כבר את המדיה עצמה גם כי זה יותר נוח לבנות ככה סיפריה על איזה קיר או ללכת לחנות, לקנו ולטעון מאשר להוריד, לחכות איזה חודש ואז לראות ת'סרט.. זה כבר לא שווה.. :nixweiss:

אז השאלה הסופית היא, מה יקרה? האתר סותר את עצמו לפי מה שהבנתי..

מדיות הבלו ריי יעלמו אבל ישארו? הא? :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר סרט 720p עם קידוד h.264 הגדלים זה בערך 6mb אומנם לא hd מלא אבל עדיין האיכות היא מאוד טובה

לגבי סטרימיינג לא נראה ריאלי כי אם הרבה אנשים יראו באינטרנט הספקיות יעלו את המחירים או פשוט לא יעמדו בדרישה אז אני אני מסכים איתך של br עדיין יש תקווה בנוסף לזה קראתי מספר כתבות על ספקיות שעומדות להציעה חבילת גלישה עם gb מוגבל

גם לגבי צורבי ה - שבהתחלה נכנסו לשוק זה מה שכולם אמרו אז ככה זה שטכנולוגיה חדשה נכנסת לוקח זמן עד שהמחירים יורדים ועד שאנשים קונים (בדרך כלל עם מחשב חדש) אז החדירה תהיה די איטית אבל בסופו של דבר לדעתי תרביח מהפורמט הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שיפה - חלק מהטכנולוגיות סטרימינג לוידאו בHD מפותחות בישראל - אנחנו נורא חזקים בתחום הזה.

לגבי קצבים לשנייה, סרטי BR מגיעים גם ל 45 מגה לשנייה (קצב משתנה) אבל לא מגהבייט אלא מגהביט (כמו השירות שלכם), שזה בערך 6 מגהבייט לשנייה - וזה המון.

בכל מקרה הנושא עדיין בחיתולים. מה שלא יהיה בזמן הקרוב תשתית לאיכות BR מלאה תהיה מאוד בעייתית, אבל לגבי הצלחה - לא האיכות זה מה שקובע אלא הנוחות. הוידאופילים הם קמצוץ קטן מהלקוחות ולא לפיהם נקבע אם מוצר יצליח או לא (וכמה אירוני - הBR הוא דוגמא לכך).

לפי ההצלחה (יחסית לציפיות) של שירותים כמו הVOD החשש הוא אכן מוצדק, לפי דרישה בלחיצת כפתור הוא הכיוון ובדרך זו או אחרת זה יגיע לכך. לגבי האיכות - שום דבר חדש, זה אנחנו (אוהבי האיכות) ששרוטים בראש ולא רוב האוכלוסייה ההדיוטית.

* תחשבו על הבחורות שזה קריטי להן אם הקרם גוף הוא של קשרל או שמשרל, אם המרקם הוא מחוספס או מחוספס פלוס - את אותה מחשבה מעוררת רחמים שאתם חושבים עליהן שאר האוכלוסייה חושבת עלינו לגבי איכות או .

* עוד דבר קטן, המאמר הוא מאוד ישן ובעיקר במונחים טכנולוגים, הוא רק אומר שמדובר על שקר לא על סיכוי להצלחה בעתיד. הכותב מתייחס לדחיסה בצורה מתמטית מדי ומגיע למסקנות שגויות בהחלט. יש לכותב יותר מדי עידכונים בכתבה - כנראה הוא כתב אותהב בשביל לקבל כסף ולא כי יש לו משהו סופר נכון להגיד (אני לא אומר שזה לא נכון אבל זה לא משהו שאפשר להיסתמך עליו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...