פורסם 2008 בנובמבר 317 שנים יש לי בעיה לקבל מיילים דרך תוכנת הדואר אאוטלוק אקספרס 6הספק שלי הוא בזק בילאומי ודיברתי איתם ובדקנו את כל ההגדרות והכל מוגדר בסדראז מה הבעיה בכל זאת?אין לי שום אנטי ספאם או משהו כזה
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים מחבר זהו שאני לא מקבל שום שגיאהרק בקבלת אימיילים הבעיה קוראתז"א ביקשתי ממשהו שישלח לי והוא שלח אבל אליי זה לא הגיע גם שלחתי לעצמי מתיבת מייל של ג'ימייל ולא הגיעהתמיכה בדקו איתי הכל port 110 מוגדר ולא חסוםהpop3 גם מוגדר נכון :s05:
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים נסה לקרוא את הדואר מאתר החברה. אם תמצא שם את המכתבים שלך אז תדע שהבעיה אצלך במחשב.http://my-mail.co.il/
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים מחבר נסה לקרוא את הדואר מאתר החברה. אם תמצא שם את המכתבים שלך אז תדע שהבעיה אצלך במחשב.http://my-mail.co.il/ניסיתי זאת עם הנציג ולפניולא עזר..גם לשם זה לא מגיעואגב אני לא הצטרפתי לתוכנת ספאם שלהם
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים אני לא מבין למה אנשים בכלל משתמשים בEMAIL של חברות האינטרנט.GMAIL או שירותים חינמים אחרים הם הרבה יותר טובים, גם בגודל, גם באופציות, ובמקרה של GMAIL גם בסינון דואר זבל.שימוש בדואר של חברת האינטרנט לא מאפשר לך לעבור חברה, או גורר תשלום אינסופי, רק בגלל התלות בכתובת שנוצרת מהשימוש בו.אז אנשים, תעשו לעצמכם טובה, ותעברו לGMAIL.
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים מחבר אני לא מבין למה אנשים בכלל משתמשים בEMAIL של חברות האינטרנט. GMAIL או שירותים חינמים אחרים הם הרבה יותר טובים, גם בגודל, גם באופציות, ובמקרה של GMAIL גם בסינון דואר זבל. שימוש בדואר של חברת האינטרנט לא מאפשר לך לעבור חברה, או גורר תשלום אינסופי, רק בגלל התלות בכתובת שנוצרת מהשימוש בו. אז אנשים, תעשו לעצמכם טובה, ותעברו לGMAIL. יש לי גם GMAIL וגם YAHOO אבל אני מעדיף גם אימייל מהחברה לשם אני מקבל את הדברים החשובים באמת שבמידה וקורה לי דבר דומה כזה אוכל לפנות למישהו ו לעניין הבעיה משהו נתקל או משהו יודע מה הסיבה?
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים li1 - לא ברור למה אתה מבקש מאיתנו לפתור בעיה בבזק בנלאומי ... לא הגיוני יותר שתבקש מבזק בנלאומי לפתור בעיה בבזק בנלאומי ? אמרת שנשלח דואר לתיבה ,בדקת דרך האתר , לא קיבלת הודעת שגיעה לגימייל ולא הגיע דואר לתיבה בשרת הדואר של בזק בנלאומי , איך נסגרה השיחה עם התומך , ערב טוב לכולם ? או שאתה נותן לנו פרטים מטעים או שיש בעיה בהגדרת התיבה שלך בשרת הדואר בבזק בנלאומי. דבר עם התמיכה שוב, אחר כך עם תומך בכיר עד לפתרון,
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים מחבר li1 - לא ברור למה אתה מבקש מאיתנו לפתור בעיה בבזק בנלאומי ... לא הגיוני יותר שתבקש מבזק בנלאומי לפתור בעיה בבזק בנלאומי ? אמרת שנשלח דואר לתיבה ,בדקת דרך האתר , לא קיבלת הודעת שגיעה לגימייל ולא הגיע דואר לתיבה בשרת הדואר של בזק בנלאומי , איך נסגרה השיחה עם התומך , ערב טוב לכולם ? או שאתה נותן לנו פרטים מטעים או שיש בעיה בהגדרת התיבה שלך בשרת הדואר בבזק בנלאומי. דבר עם התמיכה שוב, אחר כך עם תומך בכיר עד לפתרון, זהו שהתומך אמר שיש לי בעיה במחשב כי הוא מבחינתו עשה הכל בטח הוא עבד על פי תסריט מסויים והוא גם אמר שפנה לתומך בכיר ולא מצא פתרון לכן אני מעוניין לדעת אולי מישהו נתקל בבעיה דומה זו. אילו עוד פרטים אפשרי לתת?
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים האם ניסית לקבל מכתבים לא רק מ Gmail ? יתכן שיש בעיה ספציפית לספק הדואר. האם דואר מ Yahoo או מכתובות אחרות גם נעלם ?לפני מספר שבועות שינתה בזק בינלאומי את הגדרות שליחת הדואר. האם שינית את הגדרות ה SMTP לפי ההוראות החדשות ? יתכן שאתה לא מצליח לשלוח דואר ולכן גם לא מקבל אותו.
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים מחבר האם ניסית לקבל מכתבים לא רק מ Gmail ? יתכן שיש בעיה ספציפית לספק הדואר. האם דואר מ Yahoo או מכתובות אחרות גם נעלם ?לפני מספר שבועות שינתה בזק בינלאומי את הגדרות שליחת הדואר. האם שינית את הגדרות ה SMTP לפי ההוראות החדשות ? יתכן שאתה לא מצליח לשלוח דואר ולכן גם לא מקבל אותו.כן ניסיתי לקבל לגימייל וליהאו את אותו מייל שניסיתי לקבל בתיבה של בזק בינלאומי וקיבלתי אותו.אני מצליח לשלוח דואר מהתיבה של בזק בינלאומי רק לקבל אני לא מצליחוודאתי עם הנציג את ההגדרות הנכונותsmtp ,pop3 וכו
פורסם 2008 בנובמבר 417 שנים משהו לא ברור כלכך, אתה מקבל אימייל בכלל לשרת של 014 (כלומר אתה יכול לראות את המייל שנשלח אליך ב- http://my-mail.co.il/) ? האם הנציג שלח לך מייל לבדיקה ובדק שהוא עבר לשרת ?האם האימייל מוגדר לך רק במחשב אחד ? האם הגדרת "כללים" בתוכנת האימייל ?
פורסם 2008 בנובמבר 517 שנים אמ אתה לא מצליח לקבל מייל גם האתר שלהם בדפדפן, אז הבעיה לא קשורה בכלל למחשב!תשנה סיסמא למייל דרך האתר שלהם ואל תשנה את הסיסמא בשום תוכנה.עכשיו תשלח מייל ותבדוק שוב אם באתר הוא מגיע או לא.אם לא מגיע לאתר, הבעיה לא קשורה למחשב שלך בשום פנים ואופן.
פורסם 2008 בנובמבר 517 שנים אילו עוד פרטים אפשרי לתת?למשל מה כתוב אחרי ה @ באימייל שאליו אתה שולח ...יש לך דומיין משלך ?אם מדובר בכתובת סטנדרטית של בזק ביןלאומי והתומך בוודאי היה צריך לשלוח גם הוא לכתובת,אתה כתבת שבדקתם בשרת בדואר דרך האופציה ב WEB ולא הגיע הדואר,המצב הזה הוא תקלה פשוטה וסטנדרטית שרק מי שיש לו גישה למערכות שם יכול לדבג ולפתורלדבר איתנו זה טחינת מים.כל המצבים האחרים שכוללים טעות מצידך מאיזשהו סוג אמורה גם היא להפתר בשיחה מול תמיכה טכנית.זו בערך התקלה המינימלית שספק אינטרנט פותר בתמיכה טכנית...לא משנה כמה הרמה נמוכה שם לא נשמע לי הגיוני שאת הבעיה הזאת אין מישהו שמסוגל לפתור איתך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.