עבור לתוכן

בעיית קבלת מיילים בתיבה של ספק בזק בילאומי

Featured Replies

פורסם

יש לי בעיה לקבל מיילים דרך תוכנת הדואר אאוטלוק אקספרס 6

הספק שלי הוא בזק בילאומי ודיברתי איתם ובדקנו את כל ההגדרות והכל מוגדר בסדר

אז מה הבעיה בכל זאת?

אין לי שום אנטי ספאם או משהו כזה

פורסם

ולמה אתה חושב שזאת בעיה בתקשורת?

איזה מין שגיאה אתה מקבל?

פורסם

דבר איתם שוב, זו בדיוק תקלה שמטופלת בתמיכה.

לנו לא נתת שום פרט בכל מקרה.

פורסם
  • מחבר

זהו שאני לא מקבל שום שגיאה

רק בקבלת אימיילים הבעיה קוראת

ז"א ביקשתי ממשהו שישלח לי והוא שלח אבל אליי זה לא הגיע גם שלחתי לעצמי מתיבת מייל של ג'ימייל ולא הגיע

התמיכה בדקו איתי הכל port 110 מוגדר ולא חסום

הpop3 גם מוגדר נכון

:s05:

פורסם

נסה לקרוא את הדואר מאתר החברה. אם תמצא שם את המכתבים שלך אז תדע שהבעיה אצלך במחשב.

http://my-mail.co.il/

פורסם
  • מחבר

נסה לקרוא את הדואר מאתר החברה. אם תמצא שם את המכתבים שלך אז תדע שהבעיה אצלך במחשב.

http://my-mail.co.il/

ניסיתי זאת עם הנציג ולפניו

לא עזר..

גם לשם זה לא מגיע

ואגב אני לא הצטרפתי לתוכנת ספאם שלהם

פורסם

אני לא מבין למה אנשים בכלל משתמשים בEMAIL של חברות האינטרנט.

GMAIL או שירותים חינמים אחרים הם הרבה יותר טובים, גם בגודל, גם באופציות, ובמקרה של GMAIL גם בסינון דואר זבל.

שימוש בדואר של חברת האינטרנט לא מאפשר לך לעבור חברה, או גורר תשלום אינסופי, רק בגלל התלות בכתובת שנוצרת מהשימוש בו.

אז אנשים, תעשו לעצמכם טובה, ותעברו לGMAIL.

פורסם
  • מחבר

אני לא מבין למה אנשים בכלל משתמשים בEMAIL של חברות האינטרנט.

GMAIL או שירותים חינמים אחרים הם הרבה יותר טובים, גם בגודל, גם באופציות, ובמקרה של GMAIL גם בסינון דואר זבל.

שימוש בדואר של חברת האינטרנט לא מאפשר לך לעבור חברה, או גורר תשלום אינסופי, רק בגלל התלות בכתובת שנוצרת מהשימוש בו.

אז אנשים, תעשו לעצמכם טובה, ותעברו לGMAIL.

יש לי גם GMAIL וגם YAHOO

אבל אני מעדיף גם אימייל מהחברה לשם אני מקבל את הדברים החשובים באמת שבמידה וקורה לי דבר דומה כזה אוכל לפנות למישהו ו :bash:

לעניין הבעיה משהו נתקל או משהו יודע מה הסיבה?

פורסם

li1 -

לא ברור למה אתה מבקש מאיתנו לפתור בעיה בבזק בנלאומי ...

לא הגיוני יותר שתבקש מבזק בנלאומי לפתור בעיה בבזק בנלאומי ?

אמרת שנשלח דואר לתיבה ,בדקת דרך האתר , לא קיבלת הודעת שגיעה לגימייל ולא הגיע דואר לתיבה בשרת הדואר של בזק בנלאומי ,

איך נסגרה השיחה עם התומך , ערב טוב לכולם ? :)

או שאתה נותן לנו פרטים מטעים או שיש בעיה בהגדרת התיבה שלך בשרת הדואר בבזק בנלאומי.

דבר עם התמיכה שוב, אחר כך עם תומך בכיר עד לפתרון,

פורסם
  • מחבר

li1 -

לא ברור למה אתה מבקש מאיתנו לפתור בעיה בבזק בנלאומי ...

לא הגיוני יותר שתבקש מבזק בנלאומי לפתור בעיה בבזק בנלאומי ?

אמרת שנשלח דואר לתיבה ,בדקת דרך האתר , לא קיבלת הודעת שגיעה לגימייל ולא הגיע דואר לתיבה בשרת הדואר של בזק בנלאומי ,

איך נסגרה השיחה עם התומך , ערב טוב לכולם ? :)

או שאתה נותן לנו פרטים מטעים או שיש בעיה בהגדרת התיבה שלך בשרת הדואר בבזק בנלאומי.

דבר עם התמיכה שוב, אחר כך עם תומך בכיר עד לפתרון,

זהו שהתומך אמר שיש לי בעיה במחשב

כי הוא מבחינתו עשה הכל בטח הוא עבד על פי תסריט מסויים

והוא גם אמר שפנה לתומך בכיר ולא מצא פתרון לכן אני מעוניין לדעת אולי מישהו נתקל בבעיה דומה זו.

אילו עוד פרטים אפשרי לתת?

פורסם

האם ניסית לקבל מכתבים לא רק מ Gmail ? יתכן שיש בעיה ספציפית לספק הדואר. האם דואר מ Yahoo או מכתובות אחרות גם נעלם ?

לפני מספר שבועות שינתה בזק בינלאומי את הגדרות שליחת הדואר. האם שינית את הגדרות ה SMTP לפי ההוראות החדשות ? יתכן שאתה לא מצליח לשלוח דואר ולכן גם לא מקבל אותו.

פורסם
  • מחבר

האם ניסית לקבל מכתבים לא רק מ Gmail ? יתכן שיש בעיה ספציפית לספק הדואר. האם דואר מ Yahoo או מכתובות אחרות גם נעלם ?

לפני מספר שבועות שינתה בזק בינלאומי את הגדרות שליחת הדואר. האם שינית את הגדרות ה SMTP לפי ההוראות החדשות ? יתכן שאתה לא מצליח לשלוח דואר ולכן גם לא מקבל אותו.

כן ניסיתי לקבל לגימייל וליהאו את אותו מייל שניסיתי לקבל בתיבה של בזק בינלאומי וקיבלתי אותו.

אני מצליח לשלוח דואר מהתיבה של בזק בינלאומי רק לקבל אני לא מצליח

וודאתי עם הנציג את ההגדרות הנכונות

smtp ,pop3 וכו

פורסם

משהו לא ברור כלכך, אתה מקבל אימייל בכלל לשרת של 014 (כלומר אתה יכול לראות את המייל שנשלח אליך ב-

http://my-mail.co.il/) ? האם הנציג שלח לך מייל לבדיקה ובדק שהוא עבר לשרת ?

האם האימייל מוגדר לך רק במחשב אחד ?

האם הגדרת "כללים" בתוכנת האימייל ?

פורסם

אמ אתה לא מצליח לקבל מייל גם האתר שלהם בדפדפן, אז הבעיה לא קשורה בכלל למחשב!

תשנה סיסמא למייל דרך האתר שלהם ואל תשנה את הסיסמא בשום תוכנה.

עכשיו תשלח מייל ותבדוק שוב אם באתר הוא מגיע או לא.

אם לא מגיע לאתר, הבעיה לא קשורה למחשב שלך בשום פנים ואופן.

פורסם

אילו עוד פרטים אפשרי לתת?

למשל מה כתוב אחרי ה @ באימייל שאליו אתה שולח ...

יש לך דומיין משלך ?

אם מדובר בכתובת סטנדרטית של בזק ביןלאומי והתומך בוודאי היה צריך לשלוח גם הוא לכתובת,

אתה כתבת שבדקתם בשרת בדואר דרך האופציה ב WEB ולא הגיע הדואר,

המצב הזה הוא תקלה פשוטה וסטנדרטית שרק מי שיש לו גישה למערכות שם יכול לדבג ולפתור

לדבר איתנו זה טחינת מים.

כל המצבים האחרים שכוללים טעות מצידך מאיזשהו סוג אמורה גם היא להפתר בשיחה מול תמיכה טכנית.

זו בערך התקלה המינימלית שספק אינטרנט פותר בתמיכה טכנית...

לא משנה כמה הרמה נמוכה שם לא נשמע לי הגיוני שאת הבעיה הזאת אין מישהו שמסוגל לפתור איתך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים