מצלמה בפלאפון, לאן ? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה בפלאפון, לאן ?


KoM

Recommended Posts

הביקורת הבאה אולי תמחיש לכם שהיום שבו מצלמת הפלאפון באמת ובתמים תחליף את מצלמת הכיס שלנו אולי כבר כאן מעבר לפינה, בלי תירוצים ובלי להתפשר יותר מדיי :

http://smape.com/en/reviews/sony_ericsson/Sony_Ericsson_C905_cam-rev.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשמחתי הC902 שלי לא נופל הרבה מאחוריו ומנפק תוצאות לא פחות מרשימות.

אני אישית כבר הזנחתי את הCASIO EXILIM שלי לטובת הסוני אריקסון C902...

אגב, Outrage - סתם ככה לידיעתך, המצלמות של SE מציגות ביצועים הכי טובים במצב מאקרו... [אני מתכוון מבחינת הביצועים של מצלמת הפלאפון]

אני יכול לתת לך דוגמאות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמונות מרשימות בהתחשב בכך שאלו מצלמות-פלפון זעירות, אבל תחליף למצלמת הכיס? אולי לנחותות ביותר שבהן.

צבעים שטופים, יותר מדי רעש (במיוחד בצללים), גם ב-ISO הנמוך של תמונות היום, המון פגמים אופטיים - CA על ימין ועל שמאל, גאומטריה לא מרשימה.

ותהייה לגבי השימוש של בשם "צייס". צייס חברת אופטיקה מעולה, העדשות שלהן נחשבות למובילות מאז שנות השלושים, מצלמות Contax שלהן היו מצלמות ה-RF הטובות ביותר (יותר מלייקה), אני משתמש מדי פעם במיקרוסקופ צייס שהוא תענוג לעיניים, אולם מאז שחברת צייס פוצלה בין מזרח ומערב גרמניה התחילה הזנייה רצינית של המותג. לדוגמא, החל משנות החמישים-שישים צייס נתנו לחברה יפנית בשם Cosina את הזכות לייצר מצלמות Contax ועדשות עם השם צייס. רכשו את הזכות לשימוש בשם צייס לפני זמן רב, ונראה במקרים של העדשות הזולות יותר של (מצלמות קומפקטיות פשוטות ופלפונים) העדשות מיוצרות בסין על ידי קבלני משנה. האם לא יהיה נכון יותר לרשום על העדשות האלו במקום Carl Zeiss את הכיתוב המתאים יותר Zeiss Alek ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...