התלבטות בין שני נגני MP3 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין שני נגני MP3


otherside

Recommended Posts

אני מחפש נגן בנפח 4GB, ובעלות של עד 500 ש"ח (ללא כל שום צורך בתמיכה בוידאו). מבין הנגנים שעונים על הדרישות הללו, אני מתלבט בין Sansa Fuze לבין Cowon iAudio i7.

ממה שהצלחתי להבין, היתרונות של הi7 על הפיוז הם איכות טובה יותר וחיי סוללה ארוכים יותר (פי 2-3), ומצד שני היתרונות של הפיוז על הi7 הם ממשק יותר נוח, ומחיר זול יותר בכ-80 ש"ח.

אני מניח שאם ההבדלים הניכרים היחידים בין שני הנגנים היו הבדלי איכות ומחיר, הייתי מעדיף את הזול יותר והפחות איכותי, בהנחה ואיכות הסאונד שלו מספיקה (ועד כמה שהבנתי, איכות הסאונד של הפיוז אכן מספיקה).

ההתלבטות היא בעקבות ההבדלים בחיי הסוללה ובממשק. חשוב לי ממשק נוח עם אפשרות לסדר את השירים תחת אלבומים/אמנים/ואולי אף סידור-עצמי, וכל זאת תחת עיצוב "קאצ'י". מצד שני, חיי ארוכים יכולים להיות משמעותיים, מכיוון שמלבד סופי שבוע אין לי גישה למחשב, והרי על פי מה שהבנתי, שני הנגנים תומכים רק בטעינה באמצעות מחשב, ובשביל לתמוך בטעינה דרך שקע יש לקנות מתאם כלשהו בעלות של כ-40 ש"ח (ככה שיתכן ואני לא אצטרך לטעון את הi7 באמצעות שקע, ומנגד את הפיוז כן, מה שיצמצם את הפרש המחירים לכ-40 ש"ח).

הייתי שמח אם הייתם יכולים לשתף אותי בדעותיכם (גם עבור נגנים שלא הזכרתי העונים על דרישות הקניה). הייתי שמח גם לדעת מה לגבי התמיכה של כל אחד מהנגנים בעברית (תפריטים בעברית לא נחוצים, אלא רק נתוני מידע על שירים, כגון שם השיר / האמן / האלבום).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...