חוות דעת שלילית על "חיון הפצה " יבואני מסכי סאמסונג - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת שלילית על "חיון הפצה " יבואני מסכי סאמסונג


firemebad

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כשיש בעיה ברכב אתה מגיע לסוכנות או למוסך? אותו דבר כאן. ביג בוקס מוכרים, לא נותנים שירות. שירות אתה מקבל בנקודת שירות של היבואן.

כשאתה מוציא מהסוכנות והוא ניתקע אחרי רחוב אחד הייתי אומר שזו בעיה גם של הסוכנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא זו דוגמא טובה לבעיה שהיא רק שלך

אחרי שעשו לרכב רישוי בבונדד היבואן הוא שלך עד שתמכור אותו.

קשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי להחליף אחרי שעשו לו רישוי על שמך. צריך להיות ממש נזק קטסטרופלי כדי שתוכל להתנער מהקניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ימי שישי/שבת וערבי חג ודאי וודאי שלא נחשבים כימי עסקים

יום שישי זה חצי יום עבודה, כך גם ערב חג.

לגבי שבת ויום חג אלו אינם ימי עבודה ושסופרים ימי עבודה לא מתייחסים לימים אלו.

זה לפי חוקי המדינה.

בכל מקרה ידידי, במידה ובאמת עברו 14 ימי עבודה ולא ביטלת את העסקה, קשה לי להאמין שמישהו יבטל לך את העסקה גם אם תדבר אליהם יפה.

זה פשוט לא עובד ככה, לא משנה מה תגיד להם או מה אמרת להם, ביטול עסקה=הפסד של כסף.

תאמין לי ששום חברה לא רוצה להפסיד כסף.

בכל מקרה זה שקניתי מוואלה לא אומר שום דבר לגבי זה שאתה צריך להתלונן אליהם, הם רק מוכרים את המוצר, היבואן הוא זה שמספק את האחריות והוא זה שאחראי לגבי כל תקלה בין אם זאת תקלה שקראת שניה אחרי שקיבלת את המכשיר או שנה אחרי שקיבלת את המכשיר.

גם אם תגיע לבית משפט זאת התשובה שתקבל שם.

לגבי ההמלצה של חברי הפורום שמוצרים כאלו צריך לקנות בחנות, לדעתי האישית זה נכון משום שבמידה ותקלה כזאת הייתה קוראת לך בחנות לא וירטולאית, הייתה מגיע לחנות באותו יום קנייה ובמקום הייתה מקבל מסך חדש והם אלו שהיו מתעסקים מול היבואן לגבי מימוש האחריות.

במידה והם לא היו עושים את זה, טיפה של דיבור גבוהה בחנות כבר מזעיקה את מנהל החנות שמטפל בנושא הזה וגורם לכך שתקבל מסך חדש תמורת המסך התקול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

llime - כפי שנאמר ימי שבת וחג לא נחשבים כימי עסקים.

כך שלפי החשבון שלי עוד לא עברו 14 יום.

דבר שני , דיברתי עם וואלה ציינתי בפניהם את העובדה ש "חיון" מושכים אותי , ושידעו שאני דיווחתי על הבעיה לפני תום 14 יום , כך שידעו שאני רשאי לבטל ,הם דאגו לרשום את זה במחשב ,יש לי את שם הפקידה וזה נרשם גם אצלי , כך שאי אפשר להתכחש לי.

מומחה לא רשום - לא הסכמתי לתת את המסך לשליח מכיוון שהייתי נשאר בלי מסך ואני צריך מסך לעבודה (אני סגרתי עם שירות הלקוחות שהם יקחו ממני את מסך ויביאו לי חדש -השליח בא רק לקחת לי את המסך מבלי להביא מסך חדש אחר ואפילו לא חלופי),מה גם שאני לא מוכן לקבל מסך מתוקן ולא מוכן להמתין עוד שבועיים שלושה שהם יחליטו אם לחזור אליי בכלל.

מבחינתי ביום ראשון ,19/10 , אם הנושא לא נסגר לטובה מבחינתי , אומר להם שלום ומבטל את העסקה.

את הלקח כבר למדתי .

נקווה שהדיון הזה יעזור לאנשים אחרים ושכל אחד יחשוב טוב מה קורה ביום הגורלי כשהוא צריך את מחלקת השירות של היבואן.

יתכן וזה כך גם אצל יבואנים אחרים , לא יודע , אבל אם זה באמת כך , אז זה זלזול רציני בלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי צר לי לאכזב אותך לגבי אשליותייך בנוגע למסך חדש.

גם ה"מסך החדש" שתקבל מהיבואן זה מסך שתוקן ע"י החברה והוא פשוט עטוף יפה ומוגש לך באריזה סגורה כאילו הוא חדש.

בדיוק כמו שאתה הולך לחברת הסלולר שלך לתקן מכשיר, והם יוצאים לך עם מכשיר ואומרים לך זה מכשיר חדש.

כל מכשיר שיוצא ממעבדה = מכשיר שעבר תיקון כלשהו או מכשיר שכבר נפתח.

זה לא מכשיר חדש כפי שאתה קונה מהחנות אחד כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה צודק ,לא יודע.

אז מה אתה מייעץ ?

לבטל את העסקה ? או לחכות שיביאו לי מסך מתוקן למרות ששילמתי על חדש ?

הלקח הוא לא לקנות מאתרי מכירות כמו וואלה ואחרים , אלא מחנות רגילה ולתאם איתם שאם יש בעיה ביום יומיים הבאים אתה חוזר אליהם והם מחליפים לך לחדש מבלי לזרוק אותך ליבואן.

שהם ישברו את הראש עם היבואן לגבי המסך התקול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה צודק ,לא יודע.

אז מה אתה מייעץ ?

לבטל את העסקה ? או לחכות שיביאו לי מסך מתוקן למרות ששילמתי על חדש ?

הלקח הוא לא לקנות מאתרי מכירות כמו וואלה ואחרים , אלא מחנות רגילה ולתאם איתם שאם יש בעיה ביום יומיים הבאים אתה חוזר אליהם והם מחליפים לך לחדש מבלי לזרוק אותך ליבואן.

שהם ישברו את הראש עם היבואן לגבי המסך התקול.

לגבי מה אני ממליץ, אני לא בדיוק עקבתי אחרי הזמן שקניתי וכמה זמן עבד מרגע שהמסך היה אצלך.

אבל אם אתה מחשב את זה ורואה שלא עברו עדיין 14 יום בטל את העסקה ובכסף הזה גש לחנות "אמיתית" ורכוש את המסך מהם.

דבר אגב החוק אומר שיש לך 14 יום לבטל את העסקה במידה וקנית את המוצר דרך חנות מרוחקת (וירטואלית) בלי שום הסבר לצד המוכר.

במיוחד שקיבלת מוצר תקול ישירות מהם.

בכל מקרה ידידי, אם מסך חדש זה מה שאתה מצפה לקבל קשה לי לראות דרך אחרת אלא אם כן תקבל את הכסף שלך בחזרה ותלך לקנות אחד חדש בחנות לא וירטואלית.

שים לב ידידי שתמיד מומלץ לקנות דגמים חדשים במיוחד במסכים שכל שלושה חודשים מוצאים דגם חדש של מסך ושאר הדגמים מפסיקים להגיע ליבואן שבסופו של דבר אלו הבעיות שנגרמות מכך.

במלאי של 2243W מזמן נגמר ולקבל מסך חדש מהיבואן קשה לי להאמין שזה יקרא, אלא אם כן כמו שאמרתי תהיה מוכן להתפשר על מוצר שמתוקן והם יציגו לך אותו כ"חדש" כמו שהם עושים בשביל לרצות את הלקוח.

אם תסתכל על הדברים ריאלית תבין שאין מצב שהם יביאו לך מסך חדש.

הריי המסכים שנשארו מהדגם הזה הם רק מה שיש במלאי של החנויות בארץ, היבואן מספיק להביא מסכים מדגם ספציפי ברגע שמגיעים דגמים חדשים לשוק (זאת השיטה לקחת יותר כסף עבור אותם מסכים) - משנים את העיצוב של המסך, משנים קצת מאפיינים לא חשובים וכך הם יכולים לקחת לך עוד 200 ש"ח על מסך שהוא בדיוק כמו שתי דגמים קודמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה צודק ,לא יודע.

אז מה אתה מייעץ ?

לבטל את העסקה ? או לחכות שיביאו לי מסך מתוקן למרות ששילמתי על חדש ?

הלקח הוא לא לקנות מאתרי מכירות כמו וואלה ואחרים , אלא מחנות רגילה ולתאם איתם שאם יש בעיה ביום יומיים הבאים אתה חוזר אליהם והם מחליפים לך לחדש מבלי לזרוק אותך ליבואן.

שהם ישברו את הראש עם היבואן לגבי המסך התקול.

גם החנות תזרוק אותך ליבואן אם מדובר ביבוא רשמי. זה מוצר של חיון וחיון נותנים אחריות, לא החנות. חנות זו בסך הכל נקודת מכירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 206BW.

עובר כמו שצריך כבר שנה.

בכל אופן במקומך ההיתי מבטל מיד את הכסף .

ומשאיר תגובה ראה בZAP.

והולך לקנות מסך מחברה אחרת בחנות לא וירטואלית כי ברגע שמשהו מתקלקל אתה פונה אליהם ושהם ישברו את הראש עם היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי מה נסגר עם המסך בסוף ?

החליפו לך ?לא החליפו?

אני גם רוצה לקנות מאתר את המסך הזה אבל מאז שקראתי את ההודעה שלך על חיון

אני נרתע מלקנות וחושב פעמיים

יש הבדל של איזה 300 שקל בין לקנות באינטרנט ללקנות מהחנות...

אתם אומרים שכל המסכים שנשארו מהדגם 2243BW הם מתוקנים או דפוקם בצורה זו או אחרת ?

זה דיי מפחיד.....

בינתיים אני על הולד

עד שמצאתי מסך שעונה כמעט על כל דרישותיי, אני צריך לחכות שיגיע דגמים חדשים שיעשו זאת, אם בכלל

למרות שאני גר דיי קרוב לסניף של חיון בחיפה(אני גר בקריות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם אומרים שכל המסכים שנשארו מהדגם 2243BW הם מתוקנים או דפוקם בצורה זו או אחרת ?

זה דיי מפחיד.....

אחי אף אחד לא אמר דבר כזה, מה שיש בחנות זה מוצר חדש.

מה שאמרו זה שאתה מקבל מסך "חדש" מהיבואן כצמו כאילו הם החליפו לך לחדש זה בעצם מסך לא חדש אלא מתוקן משופצר.

בכל מקרה את ההחלטות שלך תעשה אתה אם שווה לך לשלם 300 ש"ח פחות ולקנות באינטנרנט או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...