linuxMCE ודומיו למערכת HTPC - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

linuxMCE ודומיו למערכת HTPC


Buffer

Recommended Posts

שלום לכל חברי קהילת הלינוקס החביבה פה..

החלטתי לקנות מחשב כ-, כי מה לעשות זה הפתרון הכי הגיוני היום לסרטי HDTV. אז את המפרט עדיין לא הרכבתי, אבל זה יהיה מפרט בסביבות ה-2500 שקל, הקניה תתבצע כנראה אחרי החג :)

מיכוון ש- לא תספק את הסחורה מול מערכות הפעלה אחרות, אני פונה אליכם לעזור לי עם כל מגוון ההפצות..

בתור התחלה אני כנראה אתקין את כל ההפצות וגם ואחרי זה אשאר עם מה שיותר נוח..

אני רוצה אפשרות להקליט מהטלויזיה (ואולי אפילו להשתמש במחשב כדרך התקשורת היחידה שלי עם הממיר), לצפות בסרטים מתוך ספריה באופן מסודר, לגלוש באינטרנט, לצפות בתמונות, וכו'

ראיתי את הסרטון של linuxMCE ומאוד אהבתי, זה נתן לי הרבה רעיונות לדברים לעשות בבית. כרגע המטרה הכללית היא להגיע לבית חכם כלשהו, אחרי שאני אקנה לאט לאט את כל הציוד הנדרש. ממה שאני הבנתי אפשר בקלות לקנות מחשב קטנצ'יק ב-200 דולר ולהפוך אותו לתחנה באיזשהי אחרת בבית וע"י כך בעצם ליצור VOD פרטי לטלויזיות בבית מתוך המאגר הקיים.. בנוסף בעתיד ארצה לחבר מצלמות בבית למערכת ודברים דומים.. יש לי גם המון שאלות לגבי פ'יצרים ספציפים ואופן פעולתם, אבל את זה אני אשאיר לאחרי שהמערכת תהיה מותקנת.

אז בעקרון חפרתי הרבה, אבל בקיצור, הייתי רוצה לשמוע על מערכות הפעלה שקיימות בשוק שיכולות להתאים ל- וגם על מערכות כאלה עם מגוון רב של פונקציות עבור כמו linuxMCE. אפשר גם מערכות הפעלה חינמיות וגם כאלה שהם לא.

הייתי רוצה לשמוע קצת יותר פרטים על אלה: XBMC

Elisa

Neuros OSD

אשמח לשמוע גם חווית שימוש על מערכות שיש או היו לכם עם מערכות כאלה..

תודה וחג שמח,

אור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...