פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים הם מוכרים את המחשב כ"מוצר אחד"\ עסקת חבילה ... אתה רוצה נאמר להוסיף כונן קשיח ? אין בעייה - קח את המחשב לחנות והם יוסיפו לך אפילו אבק אי אפשר לנקות כמו בנאדם ככה. מה שאני ממליץ לעשות, למי שלא יודע להרכיב מחשב לבד - לרכוש את החלקים בלבד, נאמר ב-KSP ואז ללכת עם החלקים לחנות אחרת שתרכיב לך כמה עלוב שזה נשמע, זאת המסקנה אליה הגעתי לאחר שיחה עם אחד הנציגים שלהם (שאגב לא תרם כלום לשיחה). אני מת שמשהו ירכוש מחשב אצלם וידרוס אותו עם טרקטור, יחזור אליהם ויאמר "תראו - נזק פיזי - אבל מעולם לא פתחתי את דלת המארז"
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים מה כתוב בחוזה... זו השאלה. איפה עוד חותמים חוזה על רכישת חומרה ? באייבורי חותמים למשל ? איך אני אף פעם לא חתמתי על חוזה, עם כל החומרה שעברה לי בבית
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים אני קניתי לפני שנתיים מחשב מאיבורי והם היו שמים מדבקות על המארזים. ביקשתי ספציפית לרשום על ההזמנה שאוכל להסיר את המדבקה.תתקשר אליהם ותשאל.תבקש מהם שירשמו לך את זה בכתב עם חותמת של מנהל הסניף. אם הם לא ירצו אז פשוט תבטל את הרכישה. כלומר, יש לך 14 יום להחזיר ולקבל כספך חזרה.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים לא מבין מה כולכם קופצים להטיח האשמות בלי לדעת שום דבר, שאלתם פעם מישהו מהחנות מה אומרת המדבקה הזאת ולמה היא שם?תקראו:"נזק למחשב אחרי הסרת המדבקה עלול לגרום לביטול האחריות"המדבקה הזאת יותר לטובתכם מאשר לטובת החנות.בלי המדבקה או עם מדבקה קרועה יש לכם אחריות רגילה כמו בכל חנות אחרת - כל עוד אין נזק פיזי המוצר יוחלף.המדבקה מגבה אותכם במקרה של נזק פיזי - אם המדבקה שלמה זה מוכיח שזה פאק בייצור או פאק של המרכיב, בכל אופן לא אשמתכם.אם על המדבקה היה רשום "קריעת המדבקה מבטלת את האחריות" כמו שיש על הרדיסקים, זה כבר משהו אחר.בנוסף, לטובת החנות, המדבקה מכסה את העניין של "לא ידעתי שנזק פיזי מבטל אחריות", אם מישהו בא עם רכיב חומרה תלוש ומבקש אחריות אז הוא כבר אמור לדעת שזה לא מגובה.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים בדיוק, אם לא הייתי מבין דבר במחשבים, הייתי דווקא מבקש שישימו לי כזאת מדבקה, זה חוסך את כל חילופי האשמות הרגילות שקורות בדר"כ כשבאים לממש אחריות.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים בלי המדבקה או עם מדבקה קרועה יש לכם אחריות רגילה כמו בכל חנות אחרת - כל עוד אין נזק פיזי המוצר יוחלף.כאן בדיוק הבעייה... בוא ונניח שנשרף לך חלק כלשהו, כאשר המדבקה קרועה - מבחינתם נזק פיזי ושריפה זה באותה קטגוריה, וזה רשום בחוזה אם אני לא טועה (תקנו אותי אם אני טועה)
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים כאן בדיוק הבעייה... בוא ונניח שנשרף לך חלק כלשהו, כאשר המדבקה קרועה - מבחינתם נזק פיזי ושריפה זה באותה קטגוריה, וזה רשום בחוזה אם אני לא טועה (תקנו אותי אם אני טועה)מתי נתקלת בחלק "שנשרף" (ממש עם סימנים)?
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים כאן בדיוק הבעייה... בוא ונניח שנשרף לך חלק כלשהו, כאשר המדבקה קרועה - מבחינתם נזק פיזי ושריפה זה באותה קטגוריה, וזה רשום בחוזה אם אני לא טועה (תקנו אותי אם אני טועה)אבל מה הקשר למדבקה? גם אם אתה בא עם מחשב שאתה הרכבת או עם המוצר בשקית הם התיחסו אותו דבר כמו בלי מדבקה\מדבקה קרועה.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים סיבכתם אותי לגמרי, אבל נניח והמדבקה הזאת יעילה - אפשר לבקש מKSP שישימו מדבקה על מארז שלא נקנה דרכם? ;D
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים מתי נתקלת בחלק "שנשרף" (ממש עם סימנים)? כשעבדתי במחלקת RMA (לא חשוב איפה בדיוק), אבל זה לא רלוונטי - אני לא חושב שרשום בחוזה "שריפה עם סימנים" אבל מה הקשר למדבקה? גם אם אתה בא עם מחשב שאתה הרכבת או עם המוצר בשקית הם התיחסו אותו דבר כמו בלי מדבקה\מדבקה קרועה. אם רכשתי מוצר והוא נשרף בתקופת האחריות, לא משנה איך ולמה (כמובן בהנחה שלא עשית אותו על האש ) אני אמור להיות זכאי להחלפה, לפי מיטב ידיעתי. אם זה קרה במחשב שלם כשהמדבקה קרועה, זה כבר נתון לשיקול דעתם, ע"פ החוזה...
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים למה שהם יתחייבו על הרכבה שלא הם ביצעו?...אני מדבר לדוגמא על שדרוג מחשב שהם יתקינו את הרכיבים החדשים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.