שאלה חשובה לי --> על : COOLERMASTER eXtreme Power Pro 650W ו4870X2 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה חשובה לי --> על : COOLERMASTER eXtreme Power Pro 650W ו4870X2


GOVNER_T.S.Y

Recommended Posts

תקשיבו אני יודע שטחנתי את העניין אבל אני זקוק לשקט נפשי בנושא. אז אם אקבל מספיק אחדות דעים בנושא אהיה רגוע ואוכל להנות מהמחשב החדש.

אז ככה היום הלכתי לKSP והחלפתי את הכרטיס מסך ל4870X2. עכשיו הסתמכתי על דבריו של DARKLLOTH שאמר שהספק שברשותי "COOLERMASTER Power Pro 650W" אמור להחזיק אותו בלי שום בעיה.

העניין הוא שסוכני המחירות שם טענו שזה ספק גבולי ולא מומלץ. אני התעקשתי והזמנתי את הכרטיס מסך בכדי שכבר יגיע המחשב. עכשיו אם יהיה פה קונצנזוס אני אהיה מאושר באדם. אם לא אני אאלץ להחליף ספק .

בכל אופן ריבוי תגובות חברים זה חשוב לי!!

g0vner_x3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספק הזה אולי יחזיק אבל הוא [b]זבלה ואני לא מאמין שחנות מקצועית שמה במפרט שלה מערכת עם 4870X2 ספק לא איכותי כמו זה

זה שהוא נושא את השם של CM זה לא אומר שהוא איכותי

הסדרות האיכותיות של CM הם ה REAL POER PRO , SILENT PRO ו UCP שהם באים באמת בתקן של 80PLUS עם APFC ו 5שנים אחריות ולא נופלים מספקים של אף חברה כגון קרוסאיר שו"ת

סידרת ה EXTREM POWER שלך יש היא "זבלה" בלשון עדינה ואני לא מאמין שאשנים קונים אותה כדי להחזיק כזה כרטיס ובטח ובטח לא במפרט כזה בספקים זה לא עיקרון למי יש יותר גדול השאלה מי מנצל את היותר גדול הזה וזה ללא ספק מתבטא בכסף שאתה משלם על ספק זה 350 שקל לספק שלך לעומת 690 שקל ל 650W אבל מסידרת ה REAL POWER PRO

ולעומת זה ה 550W REAL POWER של CM שהוא הרבה יותר איכותי ומשתווה ל 550VX יכול להחזיק בכיף כרטיס כזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיקה קצרה באתר של CM מראה שהספק של ה 650 בעל יעלות של 70% ולכן הוא לא איכותי , לעומתו ה REAL POWER 550 בעל יעילות של 83-84% , העניין פה הוא עד כמה הזרמים שמספק ה 650 יציבים ויתאימו לכרטיס 4870X2.

אני מבין שרכשת את הספק לפני שקנית את הכרטיס , כך שבכל מקרה יכול להיות שתצטרך להחליף אותו מצד שני יכול להיות שלא יקרה כלום והוא יחזיק את המערכת בלי בעיה.

סליחה על ההטעיה הלא מכוונת חשבתי שזהו ספק מהסדרה האיכותיתי יותר של CM ... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...