עבור לתוכן

תשתית בזק משהו מוזר‬

Featured Replies

פורסם

אהלן חברים

יש לי בעיה קטנה

ואני צריך עצה

הגעתי למצב שבו האינטרנט מתנתק לי באופן תדיר

הרמתי טלפון לתשתית בזק

והם מודיעים לי לאחר שהם שלחו אלי טכנאי ולאחר בדיקות מרובות

כי אין באפשרותי לגלוש ב 1.5 מגה אלא רק ב 750 בטענה כי אני רחוק יחסית מהמרכזיה

מה אני יכול לעשות כעת

האם אני יכול לדרוש מהם בתור חברה ענקית לסדר את התשתית באיזור שלי?

האם יש לכם עצות מה אני יכול לעשות?

מה הייתם אתם עושים במקרה כזה שחברה כמו בזק לא מספקת לכם תשתית של 1.5 מגה

כמובן שמעבר ל 1.5 לא ניתן בכלל

פורסם

במקרה שלך כנראה שכדאי לעבור לכלבים.

פורסם

חיבור בשיטת DSL לסוגיה , שבזק משתמשת בה תלויה מאוד במרחק מהמרכזיה.

פשוט תעבור לכבלים, גם איכות קו יותר טובה וגם אין תלות במרחק ממרכזיה.

פורסם

אבל השירות... שלא נדע מצרות.

פורסם

כמו שאמרו אין לך ברירה אלה לעבור לכבלים או להסתפק ב 750.

סתם מתוך סקרנות איפה אתה גר?

פורסם

אבל השירות... שלא נדע מצרות.

השירות לא כזה גרוע

אני לא מבין מה אתם מכפישים כל הזמן

כבלים יהיה לך בסדר

פורסם

השירות מזעזע. העדפתי לשלם קנס ורק לעוף מהם.

פורסם

איפה אתה גר? (זה חשוב)

(עבדתי בבזק)

לפעמים כן יש אפשרות לבקש מהם לבדוק את האפשרות לשפר את התשתית ליד הבית שלך ואז כן תוכל להנות ממהירות גבוהה יותר

זה תלוי מתי הם מתכננים לשפר את התשתית אצלך.

אתה יכול לנסות, אין לך מה להפסיד.

ושיבדקו אולי יש אפשרות לחבר אותך למרכזיה אחרת יותר קרובה ואז כן לאפשר לך לגלוש על חבילה גדולה יותר

פורסם

אבל השירות... שלא נדע מצרות.

עד היום דווקא השירות של בזק הרבה יותר גרוע מהשירות של הכבלים.

לפחות ככה זה באיזור אשקלון, אולי באיזורים אחרים זה שונה

פורסם

תשאל בבזק אם יש אפשרות שמחבר פיצה ישנה משהו במהירות..

פורסם

עד היום דווקא השירות של בזק הרבה יותר גרוע מהשירות של הכבלים.

לפחות ככה זה באיזור אשקלון, אולי באיזורים אחרים זה שונה

לקרוא למה ש-HOT נותנים "שירות" זו בדיחה. תעשה ניסוי קטן -- תתקשר לתמיכה של בזק (1-800-340-340) ולתמיכה של הוט (1-800-10-6900) ותדווח תוך כמה דקות אתה מגיע לנציג תמיכה אנושי. בבזק זה יקח בדרך כלל פחות מ-2 דקות ובהוט אם זה יקח פחות מ-15 דקות, אתה ממש בר מזל.

פורסם

מה שיכול לעזור לך זה חיבור ליחידת רחק שזה בעצם תחנת ביניים שמתחברת בזוג שזור אליך ובסיב אופטי עד הDSLAM הקרוב ובכך מאפשרת להיתגבר על בעיית המרחק.

חיבור ליחידת רחק מאוד תלוי בכמות הפורטים הפנויים ביחידה ואם היא בכלל קיימת באזור והאינטרס הכלכלי להתקין אחת (במידה והיא לא קיימת).

אם אתה רוצה לדעת פרטים על האפשרות של שדרוג כזה יש ליצור קשר עם שרות לקוחות 199.

פורסם

דבר ראשון, המספר כבר הוחלף ל-166, אין יותר 1800-340-340.

דבר שני, לגבי התמיכה של בזק, התקשרתי ביום שבת באחת בצהריים כדי לשחרר נעילה

על חשבון onemail שיש לי אצלהם, חיכיתי 40 ד' על הקו וגם לא ענו לי בסוף, התייאשתי וניתקתי.

וזה עוד באחת בצהריים ביום ש-ב-ת...יום שלא אמור להיות לחוץ בכלל.

דבר שלישי ואחרון, אני לא רואה שום מפלט בנושא הזה מלבד מעבר לכבלים בשביל לקבל קצבי

גלישה גבוהים יותר.

אני זוכר שחבר שלי שגר איתי ביישוב היה רחוק מהמרכזייה כ-2.5 ק"מ לא הצליח לקבל יותר

מ-1.5 מגה ולמרות שהיו לי קומבינות בבזק והצלחתי לחבר את עצמי לפיצה(500 מ' כבוד :)),

אותו לא הצלחתי, עם כל החוטים שניסיתי למשוך מבפנים, כשאין מקום ולא רוצים לשים פיצה

חדשה, לא ייעזור כלום, גורלו היה שהוא עבר להוט ועד היום גולש בלי בעיות על 2.5 אאל"ט.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים