פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים אהלן חבריםיש לי בעיה קטנהואני צריך עצההגעתי למצב שבו האינטרנט מתנתק לי באופן תדירהרמתי טלפון לתשתית בזקוהם מודיעים לי לאחר שהם שלחו אלי טכנאי ולאחר בדיקות מרובותכי אין באפשרותי לגלוש ב 1.5 מגה אלא רק ב 750 בטענה כי אני רחוק יחסית מהמרכזיהמה אני יכול לעשות כעתהאם אני יכול לדרוש מהם בתור חברה ענקית לסדר את התשתית באיזור שלי?האם יש לכם עצות מה אני יכול לעשות?מה הייתם אתם עושים במקרה כזה שחברה כמו בזק לא מספקת לכם תשתית של 1.5 מגהכמובן שמעבר ל 1.5 לא ניתן בכלל
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים חיבור בשיטת DSL לסוגיה , שבזק משתמשת בה תלויה מאוד במרחק מהמרכזיה.פשוט תעבור לכבלים, גם איכות קו יותר טובה וגם אין תלות במרחק ממרכזיה.
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים כמו שאמרו אין לך ברירה אלה לעבור לכבלים או להסתפק ב 750.סתם מתוך סקרנות איפה אתה גר?
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים אבל השירות... שלא נדע מצרות.השירות לא כזה גרועאני לא מבין מה אתם מכפישים כל הזמן כבלים יהיה לך בסדר
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים איפה אתה גר? (זה חשוב)(עבדתי בבזק)לפעמים כן יש אפשרות לבקש מהם לבדוק את האפשרות לשפר את התשתית ליד הבית שלך ואז כן תוכל להנות ממהירות גבוהה יותרזה תלוי מתי הם מתכננים לשפר את התשתית אצלך.אתה יכול לנסות, אין לך מה להפסיד.ושיבדקו אולי יש אפשרות לחבר אותך למרכזיה אחרת יותר קרובה ואז כן לאפשר לך לגלוש על חבילה גדולה יותר
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים אבל השירות... שלא נדע מצרות.עד היום דווקא השירות של בזק הרבה יותר גרוע מהשירות של הכבלים.לפחות ככה זה באיזור אשקלון, אולי באיזורים אחרים זה שונה
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים עד היום דווקא השירות של בזק הרבה יותר גרוע מהשירות של הכבלים.לפחות ככה זה באיזור אשקלון, אולי באיזורים אחרים זה שונהלקרוא למה ש-HOT נותנים "שירות" זו בדיחה. תעשה ניסוי קטן -- תתקשר לתמיכה של בזק (1-800-340-340) ולתמיכה של הוט (1-800-10-6900) ותדווח תוך כמה דקות אתה מגיע לנציג תמיכה אנושי. בבזק זה יקח בדרך כלל פחות מ-2 דקות ובהוט אם זה יקח פחות מ-15 דקות, אתה ממש בר מזל.
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים מה שיכול לעזור לך זה חיבור ליחידת רחק שזה בעצם תחנת ביניים שמתחברת בזוג שזור אליך ובסיב אופטי עד הDSLAM הקרוב ובכך מאפשרת להיתגבר על בעיית המרחק.חיבור ליחידת רחק מאוד תלוי בכמות הפורטים הפנויים ביחידה ואם היא בכלל קיימת באזור והאינטרס הכלכלי להתקין אחת (במידה והיא לא קיימת).אם אתה רוצה לדעת פרטים על האפשרות של שדרוג כזה יש ליצור קשר עם שרות לקוחות 199.
פורסם 2008 בספטמבר 2417 שנים דבר ראשון, המספר כבר הוחלף ל-166, אין יותר 1800-340-340. דבר שני, לגבי התמיכה של בזק, התקשרתי ביום שבת באחת בצהריים כדי לשחרר נעילה על חשבון onemail שיש לי אצלהם, חיכיתי 40 ד' על הקו וגם לא ענו לי בסוף, התייאשתי וניתקתי. וזה עוד באחת בצהריים ביום ש-ב-ת...יום שלא אמור להיות לחוץ בכלל. דבר שלישי ואחרון, אני לא רואה שום מפלט בנושא הזה מלבד מעבר לכבלים בשביל לקבל קצבי גלישה גבוהים יותר. אני זוכר שחבר שלי שגר איתי ביישוב היה רחוק מהמרכזייה כ-2.5 ק"מ לא הצליח לקבל יותר מ-1.5 מגה ולמרות שהיו לי קומבינות בבזק והצלחתי לחבר את עצמי לפיצה(500 מ' כבוד ), אותו לא הצלחתי, עם כל החוטים שניסיתי למשוך מבפנים, כשאין מקום ולא רוצים לשים פיצה חדשה, לא ייעזור כלום, גורלו היה שהוא עבר להוט ועד היום גולש בלי בעיות על 2.5 אאל"ט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.