תקלת חומרה ב T40 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלת חומרה ב T40


ran1809

Recommended Posts

אז ככה מישהוא הביא לי T40 של עכשיו הוא נדלק ולא רואים כלום במסך עכשיו אם אני שם אותו על שלט כלומר מגביהה לו את החלק הקדמי מעט המסך נדלק פירקתי אותו ושיחקתי במגעים קצת לא מצאתי צשהוא מיוחד..!

מה נראה לכם הבעייה ..? (לי נראה לוח אם)

תודה רן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בהחלט יכול להיות גם לוח האם. כל סדרת ה-T4x של , למעט T43 ו-T42 מאוחרים סובלת מחולשה ידועה בנקודות ההלחמה של כרטיס המסך (Radeon) ללוח האם. כשהחיבור רופף אך לא שבור לגמרי, תופעות כמו מסך שנדלק רק במצב מסוים או כשמפעילים לחץ מסוים על נקודה מסוימת במחשב וכדומה, הן שכיחות.

אין דרך לדעת בוודאות בלי בדיקה במעבדה (שתעלה כסף מן הסתם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה טוב לשמוע חוות דעת מאדם שמבין ובכל ניסיון ולא רק מתגובות "מה קשור לוח אם?"

תודה תארת בדיוק את הבעייה..עכשיו אני יותר בענינים אם אתה אומר שהסדרה ידועה בזה..!!

עכשיו יש לי שאלה אחרת ביררתי במעבדה והם אמרו שבדיקה תעלה 120 שזה שטויות אבל נגיד התיקון יהיה קצת יקר השאלה אם שווה להשקיע בו את התיקון או שזה דור ישן מידי של מחשבים.?!?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רן, אני מתנצל אם הגבתי בצורה מתנשאת או משהו כזה, לא לזה התכוונתי, פשוט רוב הבעיות האלה נובעות מהכבל הזה שמתיישן עם הזמן והוא החלק הכי עדין בחיבור של המסך.

בכל מקרה רצוי לבדוק את הלוח מן הסתם(אם כבר המחשב יהיה בבדיקה).. אנשים שיודעים לתקן לבד בד"כ יודעים מאיפה להשיג את כבל החיבור הזה בסכומים זעומים מאוד.

בכל מקרה המחשב כבר גרוטאה :) במידה והתיקון יקר (כמו החלפת או משהו כזה שעולה סביבות 700-1000 שקל), רצוי מן הסתם לא לתקן אותו, רק העיקר שתיפול על מעבדה עם אנשים ישרים שלא ינסו לדחוף לך החלפת שלא לצורך. (מצטער שאני כזה "רואה שחורות") בכל מקרה התכוונתי שתרמוז למעבדה שצריך להחליף רק משהו קטן ולא לעשות תיקון רציני מבין, שתהיה להם כמה שפחות עילה לקחת הרבה כסף על התיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...