שאלה בנושא דיסק קשיח שנכשל ב-SMART ומדיניות ההחזרה של "אייבורי" - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנושא דיסק קשיח שנכשל ב-SMART ומדיניות ההחזרה של "אייבורי"


rangerman

Recommended Posts

לחבר שלי יש לפאטופ בן כמה שנים ובו דיסק Fujitsu MHV2060AT. הדיסק נכשל בתוכנת הבדיקה של החברה ("Fujitsu HD Diagnostic Tool") וגם בתוכנות אחרות כגון SeaTools של ו-SmartMonTools. האחרונה מציגה מידע רב, אבל השורות הבאות נראות לי כיותר משמעותיות:


Self-test execution status: ( 137) The previous self-test completed having
a test element that failed and the
device is suspected of having handling
damage.

.............................................................................................

Vendor Specific SMART Attributes with Thresholds:
ID# ATTRIBUTE_NAME FLAG VALUE WORST THRESH TYPE UPDATED WHEN_FAILED RAW_VALUE
1 Raw_Read_Error_Rate 0x000f 088 040 046 Pre-fail Always In_the_past 90194433744+

.............................................................................................

Error 1 occurred at disk power-on lifetime: 7211 hours (300 days + 11 hours)
When the command that caused the error occurred, the device was active or idle.

After command completion occurred, registers were:
ER ST SC SN CL CH DH
-- -- -- -- -- -- --
40 51 bd fd 6d 03 e5 Error: UNC at LBA = 0x05036dfd = 84110845

.............................................................................................

SMART Self-test log structure revision number 1
Num Test_Description Status Remaining LifeTime(hours) LBA_of_first_error
# 1 Extended offline Completed: handling damage?? 90% 7283 -
# 2 Extended offline Completed: handling damage?? 90% 7283 -
# 3 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7283 -
# 4 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7283 -
# 5 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7283 -
# 6 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7236 -
# 7 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7236 -
# 8 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7236 -
# 9 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7235 -
#10 Extended offline Completed: handling damage?? 90% 7181 -
#11 Short offline Completed: handling damage?? 90% 7176 -

מבחינת עבודה שוטפת הדיסק מתפקד. WinXP עולה ולכאורה הכל תקין. המערכת שהייתה מותקנת עליו קודם (גם כן WinXP) נתקעה בזמן עליה, אבל אני לא מצליח לשחזר את הבעיה הזו עם המערכת החדשה שהתקנתי.

השאלה היא האם הנתונים שלמעלה מספיקים כדי לדרוש מ"אייבורי" החלפה של הדיסק (גם אם לכאורה המערכת עובדת כראוי כרגע)? הדיסק באחריות עד 2/2009.

תודה! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הלינק.

מצד אחד מופיע שם הטקסט המבטיח הבא:

FCPA (Fujitsu Computer Products of America) warrants that the Storage Product, from the time of sale through the Limited Warranty period, will function properly under normal use, be free of defects in materials or workmanship

זה מה שאני מקבל כשאני בודק את הדיסק עם התוכנה שלהם:

fujitsumi9.png

...ומצד שני נראה שהם מנסים להעביר את הטיפול למפיצים מקומיים (דוגמת אייבורי):

FCPA provides no Limited Warranty for products originally purchased from countries other than the United States. Purchasers of products from foreign distribution channels outside of the United States must seek warranty coverage, if any, through the original source of purchase.

אני חושב שפשוט אגש לאייבורי עם הנייד, ועם ציפיות נמוכות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משעשעים Fujitsu, התמיכה שלהם לא משהו יחסית לחברות אחרות שמאפשרות לך לשלוח ישירות אליהם את המוצר.

מה שכן אני מציע שתחמיר את הבעיה שלך, לא רק שתראה להם שהוא נכשל בבדיקות של תוכנות מסוימות לתקינות, תספר להם על בעיות שהוא עושה לך. אבל שיהיה הגיוני, לא צריך לומר BSOD ודברים שכאלו, כי הם יכולים להטיל ספק שזה דווקא הHDD. אני הייתי אומר שהוא עשה רעש של תקתוקים ולפעמים אתה שומע אותו עושה Spin up/down שוב ושוב עד שהמחשב נתקע. :s05:

:lol:

מצחיק, אבל עדיף מאשר להגיד שאין לך בעיות פשוט אתה רוצה להיות רגוע, וזאת ע"י שהם יחליפו לך את הכונן הקשיח. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...