פורסם 2008 בספטמבר 1317 שנים שבוע טוב לכולם.יש לי בעיה רצינית, החייגן שלי פשוט נעלם (לא חושב שזה קשור אבל זה קרה אחרי שעשיתי chkdsk) הורדתי חייגן דרך האתר של נטוויזן (נכנסתי עם כתובת IP), וכשאני מתקין את החייגן אני מקבל את ההודעה הבאה:Not all settings were configured.Try to connect.It failed, contact Netvision technical support..והחייגן לא מופיע במחשב....התקשרתי לנטוויזן וניסיתי להגדיר חייגן ידנית, אבל האפשרויות הופיעו באפור ולא היה אפשר ללחוץ עליו!נטוויזן אמרו שזה כנראה בעיה בוינדוס!.מישהוא בבקשה יכול לעזור לי?זה די דחוף...אני חייב אינטרנט!(אני עם XP וכבלים..Hot)ניסיתי כבר שיחזור מערכת....תודהשבוע טוביצחק
פורסם 2008 בספטמבר 1317 שנים כנס להתחל-הפעלה, כתוב שם את הפקודה rasphone, אתה מקבל שגיאה כלשהי? אם כן - כתוב אותה כאן במדיוק. (האם זו שגיאה 711?)אם אתה לא מקבל שגיאה, אתה אמור לקבל ממש שיאפשר לך ליצור התקשרות (חייגן).
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים תוצאה ראושנה בגוגלError 711: When attempting to start the Routing and Remote Access Service, you may receive "The Routing and Remote Access service terminated with service-specific error 711" and Event ID: 7024 in the System Event log of the server shows. This behavior may occur because the Routing and Remote Access Service is unable to start if the Remote Access Connection Manager service, Remote Access Auto Connection Manager, and the Telephony service are disabled.RESOLUTION: to resolve this behavior, you must use the Services Administrative tool to set the Startup Type of all the Remote Access Connection Manager service, Remote Access Auto Connection Manager, and the Telephony service to Manual.. After you have made these settings, you can restart the Routing and Remote Access Service.
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים מחבר תודה על התגובה.גם אני הגעתי לתוצאה הזאת דרך גוגל, הבעיה היא שכל הservices האלה כבר מוגדרים על manualניסיתי לעשות disable ואז שוב manual אבל עדיין לא עזר...אני מפספס משהוא?.עוד רעיונות?
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים מחבר הtelephony כןבשתי האחרים אני מקבל שגיעה כשאני מנסה להתחיל אותם...בראשון - 1068בשני -1073610704
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים תדאג שהשרותים האלו מופעלים: Application Layer Gateway Service Network Connections Network Location Awareness (NLA) Plug and Play Remote Access Auto Connection Manager Remote Access Connection Manager Remote Procedure Call (RPC) Telephony
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים מחבר Remote Access Auto Connection Manager Remote Access Connection Manager חוץ משתי הנ"ל כולם מופעלים באלה אני מקבל את השגיאות שתיארתי מקודם. . . דיברתי עכשיו שעתיים עם MS ולא מצאנו פיתרון
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים אתה יכול לפרט בקצרה מה עשית על מייקרוסופט?מתי הבעיה עצמה התחילה? מה היה הדבר האחרון שנעשה במחשב (התקנת תוכנה/שינוי הגדרה)?
פורסם 2008 בספטמבר 1417 שנים מחבר אתה יכול לפרט בקצרה מה עשית על מייקרוסופט?מתי הבעיה עצמה התחילה? מה היה הדבר האחרון שנעשה במחשב (התקנת תוכנה/שינוי הגדרה)?בגדול עשיתי איתם הרבה דברים שכבר ניסיתי, דברים שהוצעו כאן, שינויים בשירותים השינויים ברגסטרי....הבעיה התחילה לפני כשבועיים, עשיתי CHKDSK (אני אפילו לא זוכר למה...) וכשחזרתי למחשב החייגן נעלם....לפני כחודשיים עשיתי גיבוי למחשב, אם לא יהיה ברירה אני כנראה אשחזר אותו...[br]פורסם בתאריך: 15.09.2008 בשעה 01:18:44http://support.microsoft.com/kb/330163בדקת את זה ?כן
פורסם 2008 בספטמבר 1517 שנים הייתי מציע לך לנסות התקנת תיקון למערכת הפעלה קודם כל.יש לך מדריך בסטיקי של פורום windows במידה ואתה לא יודע איך עושים את זה.
פורסם 2008 בספטמבר 1617 שנים מחבר היצלחתי!האינטרנט עובד!!הסרתי את הSP3 והאפשרות להתקין חייגן חזרהכנראה שבמהלך ההתקנה הוא תיקן איזה קובץ פגום....תודה רבה על כל העזרהיצחק
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.