10 המשחקים הכי שווים ב PSN - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

10 המשחקים הכי שווים ב PSN


huber

Recommended Posts

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=196025

למען האמת, חוץ ממשחקים שחייב לקנות ב PSN (משחקים שלא יוצאים במדיה פיזית כמו PAIN למשל) - אני אישית מעדיף לרכוש משחק כמדיה פיזית. נותן לי תחושה שקיבלתי תמורה כלשהו ובנוסף ויותר חשוב, במידה ולא אהבתי את המשחק אוכל להחליפו באחר עם מישהו מפה למשל (משהו שלא ניתן לעשות עם משחק שהורדת מה PSN, ע"ע ה TAKEN שהורדתי ולא נוגע בו מאז).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת, גם אני לא מאה אחוז מסכים עם הבחירות שלהם - אבל זו דרך טובה לחשוף אנשים למה באמת יש ב PSN (לפחות לחלק מהדברים הבאמת טובים). לי אישית חסר שם את המשחק ההוא (1942 משהו) אבל סה"כ יש שם כמה דברים לא רעים שחלק מהם רכשתי/מתעד לרכוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

של נעלך מעל רגליך! אתה מדבר על קלסיקת ילדות שלי - מילה נוספת ואיאלץ להטיל כפפה בפניך!

;D

אני חייב להגיד שגם זאת היתה הקלסיקת ילדות שלי ואני שיחקתי בזה 24/7, כיף כזה, מעטים המשחקים שהצליחו להעביר, JS1942 לPS3 ול360 פשוט זוועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

JS1942? הוא כ"כ גרוע שאפילו לא מגיע לו מקום בWORST 10.

מסתבר שלא כולם (ולא רק אני) לא מסכימים איתך:

http://xboxlive.ign.com/articles/858/858836p1.html

We've seen a number of arcade games remade as digital downloads. Many have failed to properly upgrade the graphics, sound or gameplay. From our brief time with 1942: Joint Strike, it doesn't seem developer Backbone Entertainment has fallen into this trap. In fact, Joint Strike stands out as an example of how to reintroduce an arcade game to a modern audience.

אם באמת אהבת את המקורי אין שום סיבה לא לאהוב את החידוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבת שאולי הטעם שלך השתנה עם השנים? יכול להיות שהנוסטלגיה הרסה לך את המשחק - זה קורה הרבה (לי זה קרה עם TAKKAN על ה PS3). אבל מפה ועד להגיד שזה משחק לא טוב הדרך רחוקה, בייחוד שזה משחק של 10 דולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...