זקוק להמלצה על מקלדת בין 200 ל-300 שקל - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק להמלצה על מקלדת בין 200 ל-300 שקל


xcalibur

Recommended Posts

אהלן,

הוצאתי עכשיו 6 אלף שקל על מחשב למשחקים

ונראה לי שהמקלדת ב-30 שקל של PLEOMAX שיש לי 5 שנים קצת מעליבה אותו.

אני מחפש משהו שיהיה בראש ובראשונה נוח ואם אפשר אז גם שקט.

תודה.

עריכה: מתלבט בין ה-RECULSA ל-WAVE.

מה אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nike, יש לך את הגרסא החוטית או האל חוטית?

כמה שאלות אם לא אכפת לך -

היא תופסת אבק?

היא באמת שווה את ההפרש במחיר על העיצוב ה'ארגונומי' שלה או שזה סתם גימיק ועדיף כבר מקלדת רגילה?

מתרגלים אליה מהר?

תודה רבה! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המילה ארגונומי- רציתי לומר שהיא מאוד נוחה ולא בגלל העיצוב שלה, אלא בגלל כמה מאפיינים אחרים. למשל, המשענת לפרק כף היד. היא מאוד נוחה- בלתי אפשרי להזיע עליה... :xyxthumbs: נאמר ע"י אחד שיש לו פד כזה כזה (:) לעכבר (תמונה בהמשך) ואני מסובב אותו CCW תשעים מעלות כי גם בחורף אני מזיע וההרגשה מאוד לא נעימה. נחזור לעניינינו כי זו מקלדת ולא עכבר. אני חושב שמשענת מפלסטיק היא פחות נוחה כי היד מחליקה (בלי קשר לזיעה) ועם גומי (WAVE) היד יותר מיוצבת. אך כמובן שזה לא רציני עניין היצוב, כי מלבד שהעניין בפני עצמו אינו מורגש, משום שימוש חוזר ונשנה זה עוד יותר לא מורגש.

למרות הכל אני כן ציינתי זאת, אז כנראה שיש משהו טוב בזה. מאפיין נוסף הוא כפתורים מאוד מעודנים ממש כיף להקליד עליה, בא לך להאריך את ההודעות שלך בפורום עד שלא ישארו לך מילים בנושא. אמנם יתכן שזו תופעה פסיכולוגית משום שתמיד אומרים את זה כשמשתמשים במקלדת חדשה, אבל אצלי היא כבר לא חדשה ועם זאת אני עדין נהנה להקליד עליה.

בנוגע לשאלות שלך. יש לי את הגרסה החוטית.

אם כשאתה אומר הפרש כספי אתה מתכוון בהשוואה למקלדות של עד 100ש"ח, אז כן. היא מאוד שווה את ההפרש הכספי מהסיבה הפשוטה (לדעתי) שמקלדת בד"כ נמצאת בשימוש יותר זמן מאשר רכיבים אחרים וזאת סיבה טובה להשקיע במשהו נורמלי. למרות שאני פנאטי לגמרי בכל אשר ביצועי המחשב, אני חושב שאפשר להתפשר על מעבד פחות טוב ולוח פחות טוב ולקחת משהו שהמילה משתלם ממש מתלבשת עליו. אבל אם אני קונה מסך מחשב, להניח בצד את העובדה שאני צופה בו כל זמן שאני משתמש במחשב, אז אני משקיע קצת יותר ואי לכך גם מרשה לעצמי "לסחוב" איתו יותר זמן.

האם היא תופסת אבק זו השאלה שמאוד רציתי לענות עליה. אני גם חששתי מהעניין כי אני פרפקציוניסטי וגם מאוד אוהב ניקיון אז היה מפריע לי כל הזמן בעין שהמקלדות שלי היו מלאות אבק ולכלוכים (בעיקר מתחת למקשים). והסיבה שהשאלה הזו מאוד חביבה היא שכשאשר קניתי את המקלדת, הופתעתי לגלות שבתוך הקופסה של המקלדת יש מה שנקרא (לפי מדבקה על הפריט) Dust cover :xyxthumbs:. זה מאוד נחמד, אני מניח אותו על המקלדת בכל פעם שאני מסיים להשתמש בה, והיא נשארת מאוד נקיה פרט לאפר סיגריות ( :cool2:) שמתעופף ברוחות המאוורר שנמצא בשימוש רק כי אין תקציב למזגן.

מתרגלים אליה מהר? השאלה הכי קלה. כן. :lol: :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם ניסיתי לבדוק את העניין, קראתי אין ספור ביקורות על ה WAVE, הבעייה היא שרוב הביקורות כמעט ולא מתייחסות לעכבר אלא רק למקלדת.

אני בטוח לגבי המקלדת. הסט האלחוטי יוצא מאוד מאוד משתלם, אבל אם העכבר יאכזב אותי אז המחיר הנמוך לא שווה לי. בכל אופן העכבר לא נראה לי מדהים, המבנה שלו לא נראה יותר מדי נוח. אני נוטה לקנות את המלדת WAVE החוטית ואת הMS OPTICAL 5000/Wireless Intellimouse שנחשב לאחד העכברים הנוחים ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...