עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה בדיסק הקשיח

Featured Replies

פורסם

קניתי דיסק קשיח לפני חצי שנה בערך 250GB של WD גירסאת KS, ולפני שבועיים בערך קניתי מחשב חדש שהגיע שלשום, ועד אתמול הדיסק הקשיח בכלל לא היה בשימוש (היה ריק חלוטין).

חיברתי את הדיסק הקשיח למחשב, וכל פעם שאני מדליק את המחשב בתמונה הראשונה של ההדלקה מופיעה הודעה כזאת:

Pri Master Hard Disk: S.M.A.R.T Status BAD, Backup and Replace

שורה מתחת כתוב ללחוץ על F1 כדי להמשיך.

ניסיתי להתקין XP אבל ההתקנה נתקעה באיזשהו שלב, אז לא ניסיתי שוב כדי שלא יקרה משהו קריטי.

התקשרתי לתמיכה של איפה שקניתי את הדיסק והמחשב (קניתי באותו מקום) ואמרו לי שאו הזכרונות פגומים או הדיסק הקשיח, ויש לי אחריות על שניהם ואני צריך לקחת אותו לבדיקה איפה שקניתי.

למישהו יש מושג מה הבעיה?

מה אפשר לעשות כדי לסדר? לפרמט? לשלוח לתיקון או לבקש להחליף?

פורסם

הדיסק הקשיח על סף מוות, תחליף אותו במסגרת אחריות.

פורסם
  • מחבר

:o

היום אני אלך להחליף.

תודה על האזהרה!

פורסם

תגבה את המידע ותחליף כי אי אחריות על המידע שבו :nono:

פורסם

אני לא הייתי מהמר עוד פעם על אותו סוג דיסק.

נסה לקבל דיסק מתוצרת אחרת (אבל ידועה), אפילו בתוספת כסף.

פורסם
  • מחבר

קודם כל הדיסק ריק, תמיד היה.

ואני בספק אם יש להם את הסוג הזה של הדיסק עדיין.. זאת גירסה מאוד ישנה שמזמן הפסיקו לייצר אותה, ואני קניתי את זה לפני חצי שנה כי לא הבנתי כלום במחשבים ולא היה לי מושג שקיימת גירסה חדשה יותר של הדיסק (AAKS).

בכל אופן אני אלך להחליף אותו יותר מאוחר..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.