שאלה בקשר לHD4870 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לHD4870


EasyPooper

Recommended Posts

שלום אני מתכוון לקנות מחשב חדש ומחיטוטים מצאתי שהכרטיס הזה מביא לנו נורמה חדשה למונח חום... עכשיו אני קונה את הכרטיס של CONNECT 3D (אם אפשר לדעת עד כמה החברה הזאת ותיקה ומדוע הכרטיס שלה הכי זול בפוקס פי סי?) ורציתי לדעת עוד משו היה לי לפני זה שני כרטיסים מסדרת הHD2XXX של ATI שניהם מבית אסוס. עם הכרטיסים קיבלתי תוכנה מזה יעילה ששמה SMART DOCTOR איתה אפשר לעלות את המהירות של המאוורר לקבוע תדר לליבה ולזכרונות ולדעת את המעלות של הכרטיס אז רציתי לדעת האם התוכנה הזאת עובדת רק עם כרטיסים מבית אסוס? או כל כרטיס מסך? או לפחות עם הרדיאון שלי :s05: תודה מראש

מקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לא קשה בכלל, סתם היה נראה תמוה..

בכל מקרה, לי יש כרטיס 4850 של שבאמת מגיע עם SMART DOCTOR שמאפשרת לעשות לו OC ולקבוע מהירות למאוורר בצורה קבועה או לקבוע טמפ' בהם הוא משנה את המהירות - כאשר SLOW זה 40% MEDIUM זה 60% FAST זה 80% ו FASTEST זה 100%.

ניסיתי להשתמש בתכנה אך לצערי גיליתי שהיא STUPID DOCTOR. היא באמת עובדת טוב ויפה עד הקטע של קביעת מהירות המאוורר, אתה יכול לקבוע מה שאתה רוצה ואיזה ערכים שאתה רוצה - בסופו של דבר היא עושה מה שבא לה. התוכנה שולטת יפה בכרטיס רק משום מה כשהוא מגיע ל 75 מעלות, לא חשוב מה הגדרת לה, מהירות המאוורר קופצת ישר ל 100%. אפילו אם נניח הגדרת שרק ב 80 מעלות המהירות תעלה נניח ל FAST. היא מתעלמת מהמשתמש לגמרי.

גם כאשר קבעתי מהירות קבועה למאוורר של נניח 50 אחוז - ברגע שהחום הגיע ל 75 מעלות שוב המהירות שלו קפצה ל 100% ונשארה שם עד אשר אתה נכנס שוב לתוכנה ומוריד את זה חזרה למה שאתה רוצה.

ניסיתי כמה גרסאות שונות של התוכנה בכולם זה ככה. ניסיתי להחליף דרייברים ואפילו להתקין את אלו שבאים עם בכרטיס - שהם מעט שונים משל ATI. ועדיין זה ככה. לא מצאתי לזה אף פתרון וגם לא מצאתי על זה כלום ברשת..

אם מישהו יודע איך לסדר את זה, אשמח לשמוע..

לגבי CONNECT 3D , חברה מוכרת. לא מאמין שיש לגביה משהו חריג ושונה משאר חברות. תבדוק רק לגבי אחריות. (ASUS יש שלוש שנים).

ועד כמה שידוע לי ה STUPID DOCTOR עובד רק עם ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...